This is default featured slide 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

6.2.11

Τώρα με το ΠΑΣΟΚ, τέρμα οι σπατάλες…


Αυτό που βλέπετε είναι άρθρο απο τον ΒΗΜΑΤΟΔΟΤΗ .
Επιστολή έστειλε ο κ. Φλωρίδης στον διευθυντή του ΙΚΑ κ. Σπυρόπουλο, όπου τι του λέει:
Στο ΙΚΑ αγοράζουν υλικά από 5 ως 15 φορές ακριβότερα απ ότι στο 401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο.
- Αυτό οφείλεται, λέει ο κ Φλωρίδης, ότι το 401 αγόρασε από εταιρεία που μειοδότησε σε ηλεκτρονικό διαγωνισμό…
Λέμε εμείς, δηλαδή το ΙΚΑ από ποιον προμηθεύεται από αυτόν που πλειοδοτεί !!!
Τι πάει να πει η προμήθεια έγινε μέσω ηλεκτρονικού διαγωνισμού;
Δηλαδή αυτό είναι το πρόβλημα, αν ο διαγωνισμός είναι ηλεκτρονικός, πρόχειρος, γραπτός ή περιφερόμενος κλπ;
Το θέμα είναι το πόσο αγοράζεις και όχι το πως..
Το πως φυσικά διέπεται από συγκεκριμένη διαδικασία και νομοθεσία.
Δεν είναι δυνατόν όμως με την κρίση, την έλλειψη πόρων και τις περικοπές να γίνονται τέτοιες αγορές και σε αυτές τις απαράδεκτες τιμές..
Αν δεν μπορεί το ΙΚΑ, τότε να αναλάβει το 401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο, τις δικές του προμήθειες…
Τα πράγματα είναι απλά ..
ΠΗΓΗ: www.olympia.gr

Καταλάβατε για ποιούς υπήρχαν λεφτά; Μιλά με για κόλπο μεγαλύτερο και από το χρηματιστήριο


Κερδίζουν 60 δισ. € οι ασφαλιστές κινδύνου των ελληνικών ομολόγων
Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ ΑΠΑΛΛΑΣΣΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΔΟΤΕΣ CDS ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ 7 ΔΙΣ
Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΖΙΩΤΗ
Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011
Χορός δισεκατομμυρίων «έχει παιχτεί» γύρω από τη «σωτηρία της Ελλάδας», ερήμην της χώρας. Η χθεσινή απόφαση των Ευρωπαίων ηγετών φαίνεται ότι δρομολογεί πλέον τη λύση του ελληνικού δράματος, επιφέροντας ταυτοχρόνως τεράστια κέρδη σε τραπεζικούς κολοσσούς, οι οποίοι «στοιχημάτισαν κατά της χρεοκοπίας» της ελληνικής οικονομίας.
Ετσι, καθώς διαφαίνεται πλέον ότι βρισκόμαστε στην αρχή του τέλους για την κρίση του ελληνικού δημόσιου χρέους, μεγάλοι τραπεζίτες της Goldman Sachs, της Deutsche Bank, της J.Ρ. Morgan, της Barclays, της Nomura και ορισμένων άλλων πιστωτικών ιδρυμάτων που έχουν παίξει ενεργό ρόλο στην αγορά των περίφημων CDS (Credit Default Swaps), «τρίβουν τα χέρια τους» ετοιμάζοντας να ενθηλακώσουν αρκετά δισ. ευρώ.
Εμείς πάντως θα… πληρώσουμε
Από την άλλη πλευρά, η ευρωπαϊκή λύση, όπως όλα δείχνουν, επιφυλάσσει σκληρή λιτότητα για την ελληνική οικονομία και αιματηρές θυσίες για τα ασθενέστερα τμήματα του πληθυσμού.
Ετσι, από τη μία πλευρά οι παραπάνω τράπεζες θα εισπράξουν τοις μετρητοίς τα κέρδη που θα προκύψουν από την ευρωπαϊκή λύση, ενώ από την άλλη πλευρά οι ελληνικές τράπεζες, αλλά και συνολικά η οικονομία θα πρέπει να ελπίζουν στο αβέβαιο όφελος που θα προκύψει στο εγγύς ή απώτερο μέλλον, όταν και εφ’ όσον ομαλοποιηθεί η κατάσταση.
Η λύση της «ήπιας αναδιάρθρωσης του δημόσιου χρέους της Ελλάδας» που αναμένεται να οριστικοποιηθεί τον ερχόμενο μήνα, σύμφωνα με συγκλίνουσες απόψεις, δεν συνιστά χρεοκοπία της χώρας, επομένως όσοι έχουν επενδύσει στα λεγόμενα ασφάλιστρα κινδύνου (CDS) δεν δικαιούνται αποζημίωσης.
Αντιθέτως, οι τράπεζες που εξέδωσαν και «μοσχοπούλησαν» τα ασφάλιστρα αυτά είναι ευνόητο ότι κερδίζουν τεράστια ποσά. Βέβαια, η εφαρμογή του σχεδίου εκτιμάται ότι θα βοηθήσει τη χώρα να ξαναβγεί στις αγορές και να δανειστεί, όμως είναι προφανές ότι το αντίτιμο που θα πρέπει να καταβάλει η κοινωνία για τούτο θα είναι ιδιαίτερα επαχθές.
Στην Αμερική πριν από περίπου ένα χρόνο (Απρίλιος – Μάιος 2010), όταν οι φορολογούμενοι αναγκάστηκαν να πληρώσουν τα σπασμένα από τα ασφάλιστρα κινδύνου της ασφαλιστικής εταιρείας AIG (περίπου 180 δισ. δολάρια), η κοινωνία ξεσηκώθηκε. Το θέμα ανέλαβε να ερευνήσει το Κογκρέσο.
Στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής των Αντιπροσώπων κατέθεσαν οι πρωταγωνιστές του εκεί δράματος. Αντιθέτως, στην Ελλάδα εκείνη την περίοδο η κυβέρνηση περιοριζόταν στο να καταγγέλλει αορίστως του κερδοσκόπους για να συρθεί αργότερα στην υπογραφή του Μνημονίου. Στις αίθουσες λοιπόν του Καπιτωλίου αποκαλύφθηκαν στοιχεία που αφορούσαν και το κερδοσκοπικό παιχνίδι που είχε στηθεί τότε με επίκεντρο το ελληνικό δημόσιο χρέος.
Από τα πιο αρμόδια χείλη
Ο Robert Pickel, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Διεθνούς Ενωσης Παραγώγων (International Swaps and Derivatives Association), της εταιρείας δηλαδή η οποία ρυθμίζει σ’ όλο τον κόσμο τις συναλλαγές σε παράγωγα και CDS, αποκάλυψε ότι αν πτώχευε η Ελλάδα, οι τράπεζες που είχαν εκδώσει τα προϊόντα αυτά θα έπρεπε να πληρώσουν σε αυτούς που τα είχαν αγοράσει για προστασία περίπου 9 δισ. δολάρια (περίπου δηλαδή 7 δισ. ευρώ).
Αν πτώχευε η Πορτογαλία, τα ασφάλιστρα που είχαν εκδοθεί ήταν πολύ λιγότερα και οι τράπεζες θα έπρεπε να καταβάλουν σε αυτούς που είχαν στοιχηματίσει υπέρ της χρεοκοπίας περίπου 5 δισ. ευρώ.
Ο ίδιος μάλιστα είχε υπερασπιστεί τον ρόλο των CDS, υποστηρίζοντας ότι δεν έπαιξαν κάποιο ρόλο στην κρίση του χρέους της Ελλάδας.
Ομως, από τα στοιχεία που παρουσίασε, προκύπτει ότι μπορεί βέβαια η ασφάλεια που θα υποχρεώνονταν να καταβάλουν οι εκδότες των CDS στους επενδυτές – αγοραστές να ήταν μάλλον μικρή σε σχέση με τον όγκο των ομολόγων του Δημοσίου που κυκλοφορούν στην αγορά, όμως το συνολικό ποσό που είχε εκδοθεί ήταν τεράστιο.
Σύμφωνα, λοιπόν, με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν τότε στο Κογκρέσο, προκύπτει ότι ο όγκος των CDS που είχαν εκδώσει οι συγκεκριμένες τράπεζες ξεπερνάει τα 60 δισ. ευρώ. Το ποσό αυτό, μαζί με τους τόκους του, εκτιμάται ότι κέρδισαν οι τράπεζες που στοιχημάτισαν κατά της χρεοκοπίας του Ελληνικού Δημοσίου.
ΠΗΓΗ: www.olympia.gr

Αυτή την Ελλάδα περάδωσε η ΝΔ και ο Καραμανλής.... σύμφωνα με το ΔΝΤ


20η ετήσια συνάντηση Χρηματοοικονομικής Επιτροπής του ΔΝΤ... 4 Οκτωβρίου 2009... Ο Τρεμόντι, Υπ. Οικονομικών της Ιταλίας ενημερώνει τους υπόλοιπους για την κατάσταση στην Ιταλία, Αλβανία, Ελλάδα, Πορτογαλία, Μάλτα. Για την Ελλάδα λέει:

«The economy of Greece has been relatively resilient compared to other countries, but could not avoid the repercussions from the global financial crisis. The global crisis has hit the Greek economy with a lag and the authorities anticipate negative growth in 2009 (-0.5 percent to -1 percent). 
Targeted government measures in support of SMEs and key economic sectors - combined with implementation of an employment package emphasizing active labor market policies - have helped cushion the impact of the crisis. 
The banking system has remained sound throughout the crisis and credit has continued to expand, albeit at a much slower pace. 
Faced with a deteriorating economy and wider spreads on government debt, fiscal policy in 2009 aimed to contain mounting fiscal pressures, while protecting the most vulnerable and avoiding a recession. 
With economic activity falling more than anticipated, the authorities announced a package of revenue-enhancing measures in June. 
Following the October 4 elections, the new government will face the difficult challenge of correcting the fiscal and external imbalances while supporting the economic recovery.»
Και για όσους βαριούνται να διαβάσουν αγγλικά:
Η ελληνική οικονομία ήταν σχετικά ανθεκτική σε σύγκριση με άλλων χωρών, αλλά και αυτή δεν θα μπορούσε να αποφύγει τις επιπτώσεις από την παγκόσμια οικονομική κρίση. Η παγκόσμια κρίση έχει χτυπήσει την ελληνική οικονομία με χρονική υστέρηση και οι αρχές προβλέπουν αρνητική ανάπτυξη το 2009 (-0,5% έως -1%). 
Στοχευμένα κυβερνητικά μέτρα στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των βασικών οικονομικών τομέων - σε συνδυασμό με την εφαρμογή μιας δέσμης μέτρων για την απασχόληση με έμφαση στο ενεργό εργατικό δυναμικό της αγοράς - έχουν βοηθήσει στην άμβλυνση των επιπτώσεων της κρίσης. 
Το τραπεζικό σύστημα παρέμεινε υγιές κατά τη διάρκεια της κρίσης και εξακολούθησε να αναπτύσσεται, αν και με πολύ βραδύτερο ρυθμό. 
Αντιμέτωπη με μια επιδείνωση της οικονομίας και αύξηση των spreads του δημοσίου χρέους, η δημοσιονομική πολιτική το 2009, στόχευσε να αποφευχθεί η ύφεση και να αντισταθεί στις πιέσεις, προστατεύοντας ταυτόχρονα τους πιο αδύναμους. 
Με την οικονομική δραστηριότητα να μειώνεται περισσότερο απ' όσο προβλεπόταν, οι αρχές ανακοίνωσαν ένα πακέτο μέτρων τόνωσης των δημοσίων εσόδων τον Ιούνιο. 
Μετά τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου, η νέα κυβέρνηση θα πρέπει να αντιμετωπίσει τη δύσκολη πρόκληση της διόρθωσης των δημοσιονομικών και εξωτερικών ανισορροπιών, με παράλληλη υποστήριξη της οικονομικής ανάκαμψης.
Αυτή την Ελλάδα παρέδωσε η ΝΔ και ο Καραμανλής στο ΠΑΣΟΚ... γιά ότι ακολούθησε την 4η Οκτωβρίου κάποιοι είναι υπεύθυνοι που δεν αντιμετώπισαν άμεσα «την δύσκολη πρόκληση της διόρθωσης των δημοσιονομικών και εξωτερικών ανισορροπιών, με παράλληλη υποστήριξη της οικονομικής ανάκαμψης.» και ελπίζωόταν ξαναέρθει η ΝΔ στην εξουσία να μην τους χαριστεί όπως έκανε με το Χρηματιστήριο, τα εξοπλιστικά, τη Siemens του Τσουκάτου και τόσα άλλα...

ΥΓ. Για τους περίεργους που ρωτάνε συνέχεια για πηγές... εδώ
 ΠΗΓΗ: www.dexiextrem.blogspot.com    

ΣΤΟΠ οι εθνικές εορτές αλλά δεξιώσεις για το ολοκαύτωμα των Εβραίων.


Το περασμένο έτος το υπουργείο Εξωτερικών με μία πρωτοφανή ενέργειαεπέβαλλε την ακύρωση των εορταστικών εκδηλώσεων για την Επέτειο της 25ης Μαρτίου που οργανώνονται στις ελληνικές πρεσβείες και προξενεία ανά τον κόσμο “προς εξοικονόμηση πόρων, αλλά και για λόγους… συμβολισμού”. Η εγκύκλιος (αριστερά) που στάλθηκε τότε σε όλες τις ελληνικές διπλωματικές Αρχές του εξωτερικού με την υπογράφη του γ.γ. του ΥΠΕΞ πρέσβη Ι. Αλ. Ζέπου δεν άφηνε περιθώρια ούτε καν για πρωτοβουλίες χρηματοδότησης από κατά τόπους ομογενείς, αναφέροντας ευθαρσώς ότι τα χρήματα θα διατεθούν για κάλυψη άλλων… συναφών εκδηλώσεων. Όπως μεταδίδει ιστοσελίδα της Ομογένειας από τις ΗΠΑ, στις 10 Φεβρουαρίου παρατίθεται στο ελληνικό Γενικό Προξενείο Νέας Υόρκης η καθιερωμένη δεξίωσή του για το Ολοκαύτωμα!
Στις 21 Ιανουαρίου 2011 σε δημοσίευμά της η εφημερίδα Καθημερινή με τίτλο “Στάση πληρωμών κηρύσσει το υπ. Εξωτερικών” περιγράφει την απελπιστική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το υπουργείο:
“Ενώπιον οικονομικού αδιεξόδου, με ορατές επιπτώσεις στη λειτουργία διπλωματικών αρχών του εξωτερικού, αλλά και στην οργάνωση διπλωματικών αποστολών, βρίσκεται το υπουργείο Εξωτερικών, εξαιτίας της αυστηρής τήρησης από το υπουργείο Οικονομικών των περιορισμών στην εκροή κεφαλαίων που έχουν προϋπολογισθεί για τη λειτουργία του κρατικού μηχανισμού. Το υπουργείο Οικονομικών έχει ορίσει ότι ανά μήνα θα εκταμιεύεται για κάθε υπουργείο το 7% του συνολικού ετήσιου προϋπολογισμού, στο πλαίσιο των μέτρων για την αντιμετώπιση της σπατάλης στον ευρύτερο δημόσιο τομέα και των υπερβάσεων που συνήθως καταγράφονται στο κλείσιμο του χρόνου. Αυτές οι υπερβάσεις –εκκρεμείς οικονομικές υποχρεώσεις από το 2010– ήταν η πρώτη δαπάνη που στο υπουργείο Εξωτερικών διαπίστωσαν ότι αδυνατούσαν να καλύψουν, με βάση τα νέα δεδομένα. Πρόκειται, δε, για οφειλές κυρίως από προμήθειες υλικών, που ακόμη δεν έχουν εξυπηρετηθεί“.

Αν όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων τότε η κυβέρνηση Παπανδρέου σαφώς θεωρεί ότι ο εορτασμός της Ελληνικής Εθνεγερσίας δεν αποτελεί χρέος τιμής και μνήμης όπως το εβραικό Ολοκαύτωμα και σίγουρα παραμένει αδιάφορο εάν μερικοί διπλωμάτες μας καλύπτουν σήμερα τις βασικές λειτουργικές δαπάνες των πρεσβειών και προξενείων από την τσέπη τους. Άλλωστε προέχει ο εξοπλισμός και η διακόσμηση των γραφείων της κας ΑΝΥΠΕΞ Μ. Ξενογιαννακοπούλου και του ΥΦΥΠΕΞ Δ. Δόλλη με δαπάνες ύψους 70.000 και πλέον ευρώ.

Aνεπιθύμητη η Άννα Διαμαντοπούλου στο London School of Economics.


Ο Σύλλογος Φοιτητών του London School of Economics κατήγγειλε σε ανακοίνωσή του την ελληνίδα υπουργό Παιδείας για την πολιτική που καταστροφής του δημοσίου Πανεπιστημίου που εφαρμόζει.
Η ανακοίνωση του Συλλόγου Φοιτητών του LSE έχει ως εξής:
Ο ελληνικός λαός βρίσκεται εν μέσω σαρωτικών περικοπών περικοπές στις δημόσιες υπηρεσίες, ενώ το εκπαιδευτικό του σύστημα τους δέχεται τεράστια χτυπήματα.
Κόβοντας υποτροφίες, μειώνοντας το εργατικό δυναμικό των εκπαιδευτικών και συγχωνεύοντας κολέγια και πανεπιστήμια, η ελληνίδα υπουργός Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου είναι συνένοχη στη διάλυση των ίσων δικαιωμάτων των ελλήνων πολιτών στην εκπαίδευση.
Στην Ελλάδα η εκπαίδευση είναι δωρεάν.
 Όλα τα πανεπιστήμια είναι δημόσια και η ιδιωτικοποίηση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης απαγορεύεται από το Σύνταγμα. Ωστόσο, η προηγούμενη κυβέρνηση των Συντηρητικών στην Ελλάδα προσπάθησε να τροποποιήσει το Σύνταγμά της για να καταστήσει δυνατή την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων.
 Ως αποκορύφωμα αυτής της προσπάθειας, επιχείρησαν να αλλάξουν ριζικά το πλαίσιο λειτουργίας των δημόσιων πανεπιστημίων ώστε να επιτρέψουν στις ιδιωτικές επιχειρήσεις τη χρηματοδότηση της δημόσιας εκπαίδευσης και να μετατρέψουν τα Πανεπιστήμια σε κέντρα στενής επαγγελματικής κατάρτισης. Όλα αυτά τα σχέδια απέτυχαν λόγω των μαζικών διαδηλώσεων που ξέσπασαν την άνοιξη του 2006 και το χειμώνα του 2007.

Η σημερινή σοσιαλδημοκρατική κυβέρνηση προσπαθεί τώρα να αποκαταστήσει αυτές τις απορριφθείσες πολιτικές μαζί με άλλα μέτρα λιτότητας που παρουσιάζονται ως "λύση" στην τρέχουσα οικονομική κρίση. Ως αποκορύφωμα αυτών των μέτρων, η Άννα Διαμαντοπούλου, που μιλά απόψε στο LSE, έχει προτείνει την καθιέρωση διδάκτρων, την κατάργηση της δημόσιας χρηματοδότησης για ανθρωπιστικές και κοινωνικές επιστήμες, και το κόψιμο όλων των δημόσιων υποτροφιών για Έλληνες φοιτητές.

Η κ. Διαμαντοπούλου αναπαράγει το βρετανικό μοντέλο. Ακριβώς όπως ο συνασπισμός Συντηρητικών-Φιλελευθέρων στη Βρετανία, η κ. Διαμαντοπούλου και η κυβέρνησή της επικαλούνται την κρίση του χρέους, προκειμένου να προωθήσουν πολιτικές που αφενός καταστρέφουν την εκπαίδευση και το κράτος πρόνοιας και, αφετέρου, προστατεύουν τα κέρδη και τα προνόμια των πλουσίων, μειώνοντας τους φόρους τους.

Οι Έλληνες φοιτητές διαδήλωσαν έξω από τη βρετανική πρεσβεία με πανό, διακηρύσσοντας την αλληλεγγύη τους προς τον αγώνα των Βρετανών φοιτητών. Τώρα ας πούμε:
Όχι στα δίδακτρα, όχι στην ιδιωτικοποίηση, όχι στις περικοπές δαπανών για το δημόσιο τομέα!

Μέγα ήθικο και πολιτικό ζήτημα για την κυβέρνηση.


H σημερινή αποκάλυψη του «ΤτΚ», ότι δικηγόρος του στενού επαγγελματικού περιβάλλοντος του υφυπουργού Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας κ.Ντίνου Ρόβλια, βρίσκεται πίσω από τη νομική υποστήριξη αγωγών που έχουν καταθέσει μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες σε βάρος του ελληνικού Δημοσίου, διεκδικώντας επιπλέον ποσά ύψους 200 εκατ. ευρώ για την κατασκευή του Ολυμπιακού Χωριού, εγείρειμέγα ηθικό και πολιτικό ζήτημα για την κυβέρνηση.
Το γεγονός και μόνο ότι η συγκεκριμένη δικηγόρος, που χειρίζεται υποθέσεις για λογαριασμό μεγαλοεργολάβων κατά του ελληνικού Δημοσίου, ανήκει, ωςβασική συνεργάτης, στο νομικό γραφείο που διατηρεί από δεκαετίας και πλέον ο υφυπουργός κ. Ρόβλιας, δημιουργεί ένα περίεργο πλέγμα σχέσεων και προκαλεί έντονες υποψίες διαπλοκής με φόντο το δημόσιο χρήμα, θέτοντας την κυβέρνηση και το Μέγαρο Μαξίμου προ των ευθυνών τους για την απόδοση μιάς σειράς, οφειλόμενων προς τους Ελληνες φορολογούμενους, επίσημων εξηγήσεων.
Η κυβέρνηση καλείται να δώσει άμεσα απαντήσεις στα εύλογα ερωτήματα που ανακύπτουν από την αποκάλυψη της εφημερίδας. Θα επαναλάβουμε και στην περίπτωση αυτή, πως ό,τι είναι νόμιμο δεν είναι απαραίτητα και ηθικό.
Αποτελεί καθήκον και συνταγματική υποχρέωση για κάθε κυβέρνηση και δημόσιο λειτουργό η προάσπιση του δημόσιου συμφέροντος, το οποίο δέχεται ισχυρά πλήγματα, ιδιαίτερα στη σημερινή κρίσιμη εποχή του μνημονίου, που η χώρα βρίσκεται υπό καθεστώς ιδιότυπης οικονομικής κατοχής. Όταν, όμως, προκύπτεισύγκρουση του δημόσιου με ιδιωτικά συμφέροντα, δημιουργούνται εύλογα υπόνοιες διαπλοκής,που θα πρέπει να διαλευκανθούν άμεσα.
Την ώρα που η κυβέρνηση Παπανδρέου επιβάλλει τα ακραία μέτρα του μνημονίου και οι αντοχές της κοινωνίας δοκιμάζονται σκληρά, δεν είναι επιτρεπτό να δημιουργούνται – και να μένουν μετέωρα – τέτοια μείζονα ηθικά και πολιτικά ζητήματα, όπως η εμπλοκή προσώπων του στενού περιβάλλοντος ενός μέλους της κυβέρνησης σε υποθέσεις διεκδίκησης τεράστιων ποσών από το ελληνικό Δημόσιο.Όταν, μάλιστα, η ίδια κυβέρνηση προσπαθεί να αντλήσει έσοδα για την κάλυψη των ελλειμμάτων και του δημόσιου χρέους από την οικονομική αφαίμαξη των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων.
ΠΗΓΗ: www.politis-gr.com

Η Χίλαρι Κλίντον θα ζητήσει από το Υπουργείο Εξωτερικών να παραχωρηθεί παραλία της Ρόδου στην οικογένεια Κουίν!


Πρόκειται για την Παραλία στο Λαδικό της Ρόδου που Άντονι Κουίν είχε “αγοράσει” μετά τα γυρίσματα της ταινίας “Τα Κανόνια του Ναβαρόνε”. Το ελληνικό δημόσιο ακύρωσε την αγορά -και πολύ καλά έκανε- και ο ηθοποιός εξοργίστηκε και δεν ξαναπάτησε στο νησί.
Οι παραλίες της Ρόδου δεν....
είναι ιδιόκτητες και έτσι όποιος του “πούλησε” το Λαδικό ήταν απατεώνας!
Το Λαδικό δεν άνηκε σε κάποιον για να του το πουλήσει! Ωστόσο, εκείνος δέχθηκε να “αγοράσει” την έκταση και από εκεί και μετά ξεκίνησε αυτό το θέατρο του παραλόγου!
Σήμερα, τουλάχιστον 50 χρόνια μετά , την έκταση που ανήκει στους κατοίκους του νησιού διεκδικούν οι κληρονόμοι και έχουν εξουσιοδοτήσει τη Χίλαρι Κλίντον να μαλώσει το ελληνικό Υπουργείο Εξωτερικών για αυτό το θέμα…
ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ!

Α.Ε.Π.Ι. Ο μεγάλος νταβαντζης!!!

Ειμαι αγανακτισμένος!!!! Ηρθε σημερα να πληρωσω ο νταβατζης της ΑΕΠΙ!!!! 

Τι γινετε μ'αυτους ρε παιδια!!!! Εχω ταβερνα,παιζω μουσικη απο cd πληρωνω Αεπι στην αγορα!!! Και πληρωνω και 420ευρω καθε εξαμηνο! Αληθεια ο Μπατης και ο Τσιτσανης που παιζουν στα ηχεια του μαγαζιου παιρνουν κανενα φραγκο οι οικογενειες τους??????????????????????????? Πως κατωχυρονονται νομικα???? Και απ'οτι ξερω υπαρχουν και....
αλλες 2 εταιρειες!!! Απολλων και Ερατω ......... ΔΗΜΗΤΡΗΣ 

{απλα παραπονο) ως ποτε ομως!!!!!!!!!!

Ἀντίσταση στήν Κάρτα τοῦ Πολίτη. Εἰρηνική συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά στή Βουλή

6 Φεβρουαρίου 2011 στίς 12 τό μεση­μέρι

Ὁμάδα κληρικῶν καί λαϊκῶ, ἐδῶ καί ἕνα χρόνο περίπου ἔχουμε ἀσχοληθεῖ μέ τό θέμα «Κάρτα τοῦ Πολίτη». Τή θεωροῦμε, ὅπως καί πολλοί εἰδικοί ἐπι­στήμονες, ἠλεκτρονική φυλακή. Μέ διάφορα δημοσιεύματά μας ἔχουμε ἀναλύσει τό θέμα αὐτό ἀπό ὅλες τίς πλευρές του, κυρίως μέ ἀφορμή τίς κυβερνητικές ἐξαγγελίες, σέ συνδυασμό καί μέ τίς προβλέψεις ἁγίων Γερόντων τῆς ἐποχῆς μας, ὅπως τοῦ π. Παϊσίου, τοῦ π. Ἐπιφανίου Θεοδωρο­πού­λου καί ἄλλων, καθώς ἐπίσης καί τῶν πληροφοριῶν τοῦ θεοπνεύ­στου βιβλίου τῆς Ἀποκαλύψεως, αὐθεντικοῦ ἔργου τοῦ....
εὐαγγελι­στοῦ ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου.

Τό παραπάνω θέμα «Κάρτα τοῦ Πολίτη» τό ἔχουμε συσχετίσει βάσει τῶν πρωθυπουργικῶν κατά καιρούς δηλώσεων μέ τά ἐπί μέρους παρακάτω θέματα:
1. Οἰκονομική κρίση.
2. Ἠλεκτρονική διακυβέρνηση.
3. Ἠλεκτρονικό φακέλωμα.
4. Δυνατότητες, τεχνικά χαρακτηριστικά τοῦ ἐμπεριεχο­μέ­νου μικροτσίπ.
5. Τό δυσώνυμο ἀριθμό 666 τῆς Ἀποκαλύψεως.
6. Τή σημασία τῶν δύο προηγηθεισῶν ἐγκυκλίων τῆς Ἐκ­κλησίας τῆς...
Ἑλλάδος 1997 καί 1998 γιά τίς ἠλεκτρο­νικές ταυτότητες, πού θά ἦταν, ἄν κυκλοφοροῦσαν, παραπλήσιες τῆς Κάρτας Πολίτη.
Ἡ ἐπιτροπή τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος γιά τό θέμα τῆς Κάρτας Πολίτη ἀναμένει ἀπό τούς Κυβερνητικούς ἐκπροσώπους νά δώσουν ἐπίσημα καί ὑπεύθυνα τά τεχνικά χαρα­κτηριστικά τοῦ μικροτσίπ, τό προσχέδιο νόμου τοῦ Ὑπουργείου Ἐσωτερικῶν περί ἠλεκτρονικῆς διακυβέρνησης καί τή σχέση τους μέ τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη.
Παράλληλα ἀναμένεται τό πόρισμα τῆς ἐπιτροπῆς ἐπιστη­μόνων τῆς Ἐκκλησίας πού συνεργάσθηκαν μέ τούς κυβερνητικούς ἐκπροσώπους γιά τήν Κάρτα Πολίτη.
Ἐντοπίζοντας τούς κινδύνους πού προκαλοῦνται ἀπό τήν ἀντικατάσταση τῶν δελτίων ταυτότητος μέ τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη διοργανώνουμε εἰρηνική συγκέντρωση διαμαρτυρίας μπροστά στή Βουλή τῶν Ἑλλήνων στίς 6 Φεβρουαρίου 2011 στίς 12 τό μεση­μέρι πρός ἐνημέρωση τῶν πολιτῶν καί ἀποτροπή τῆς λήψης τῆς Κάρτας καί καλοῦμε ὅλους τούς Ἕλληνες Πολίτες νά συμμετάσχουν.

Υπουργός δεν πλήρωνει ούτε τον καφέ της! Τον χρεώνει στο Δημόσιο!


Σε μέρες που ο κόσμος πεινάει, πληρώνει και τους καφέδες της κας. Τζάκρη…

Σύμφωνα με τα στοιχεία από το Υπουργείο … Εσωτερικών και το πρόγραμμα «διαύγεια» η Υπουργός έλαβε 29,3 ευρώ αποζημείωση για καφέδες που είχε αγοράσει στο αεροδρόμιο!

Το ρεπορταζ αποκαλύπτει η.....
σημερινή εφημερίδα «Δημοκρατία» και είναι ενδεικτικό πως κάποιοι δεν έχουν λάβει ακόμα της κοινωνίας και συνεχίζουν να προκαλούν με τη συμπεριφορά τους…

Και όλα αυτά την ίδια στιγμή που στο καφενείο της Βουλής δίνουν και παίρνουν τα σχόλια για την αξία της γκαρνταρόμπας της κας. Τζάκρη…

ΑΟΖ:ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ Θ. ΚΑΡΥΩΤΗ


Η ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΩΝΗ ΛΥΝΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ!

του Λάμπρου Παπαντωνίου
Ουάσιγκτον

Eρ. κ. Καθηγητά, κατ΄ αρχήν, σας ευχαριστούμε θερμά για την καλοσύνη σας, όπως μας παραχωρήσετε αυτή την συνέντευξη, για το σοβαρό θέμα της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης, που αφορά άμεσα την Ελλάδα, τόσο στο Αιγαίο, όσο και στο Ιόνιο Πέλαγος, καθώς και την Κυπριακή Δημοκρατία. Θα θέλατε να μας εξηγήσετε, κατ’ αρχάς, τι είναι αυτή η.....
Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (AOΖ);


Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΥΦΑΛΟΚΡΗΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΟΖ

Απ. Και εγώ σας ευχαριστώ, κ. Παπαντωνίου. Η νέα σύμβαση του Δικαίου της Θάλασσας, που υπάρχει πλέον από το 1982, δημιούργησε μια νέα θαλάσσια ζώνη, η οποία λέγεται Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ). Αναφέρεται στο άρθρο 56 της Σύμβασης, που καθορίζει τις αρμοδιότητες και υποχρεώσεις του παράκτιου κράτους, μέσα σε αυτήν την αποκλειστική οικονομική ζώνη. Υπάρχει μια τεράστια διαφορά ανάμεσα στην Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη και στην Υφαλοκρηπίδα, γιατί η υφαλοκρηπίδα ασχολείται μόνο με το πετρέλαιο. Ενώ η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη περιλαμβάνει στην δικαιοδοσία της όχι μόνο το πετρέλαιο, αλλά και την αλιεία! Eπίσης, οι Τούρκοι, που δεν τους αρέσει καθόλου αυτή η ΑΟΖ, αντιλαμβάνονται ότι αυτή δεν περιέχει καμία γεωλογική έννοια και η σύμβαση ξεκάθαρα αναφέρει, ότι και τα νησιά διαθέτουν ΑΟΖ!!



ΠΟΙΑ ΝΗΣΙΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΑΟΖ;

Ερ. Όταν λέμε νησιά, κ. Καθηγητά, εννοούμε τα Νησιά, τις Νησίδες, τις Βραχονησίδες και τις πολύ μικρές νησίδες;
Απ. Τα νησιά που κατοικούνται. Τα άλλα τα νησιά τα πιάνει το θέμα των χωρικών υδάτων, που μπορεί να φθάσουν μέχρι 12 μίλια.
Ερ. Άρα, όταν λέμε ΑΟΖ αφορά μόνο το θέμα των νησιών του Ελληνικού Αρχιπελάγους, τα οποία κατοικούνται. Όσον φορά όλα τα άλλα τα νησιά, νησάκια και βραχονησίδες, που δεν κατοικούνται, εκείνα έχουν μόνο δικαίωμα επέκτασης των χωρικών υδάτων;


Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΦΤΙΑΞΕ ΑΟΖ ΣΤΗ ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ!

Απ. Ακριβώς. Αλλά το πρόβλημα είναι ότι η ΑΟΖ, βέβαια, φτάνει μέχρι τα 200 μίλια. Τέτοια απόσταση φυσικά δεν υπάρχει στα Ελληνικά Πελάγη. Δηλαδή, στο Αιγαίο και στο Ιόνιο, το οποίο σημαίνει, ότι δέχονται όλοι την μέση γραμμή.

Το ενδιαφέρον είναι ότι η Τουρκία, που δεν έχει υπογράψει και δεν έχει επικυρώσει το Δίκαιο για την Σύμβαση της Θάλασσας, έχει φτιάξει μια ΑΟΖ στη Μαύρη Θάλασσα με την Ρουμανία, την Βουλγαρία και την τότε Σοβιετική Ένωση, χωρίς να έχει υπογράψει και να επικυρώσει αυτή την Σύμβαση. Ήταν, κατά την γνώμη μου, ένα τραγικό λάθος, διότι δημιούργησε ένα προηγούμενο δεχόμενη αυτή την έννοια της ΑΟΖ. Ενώ, δεν δέχεται το ίδιο ούτε στο Αιγαίο, αλλά ούτε και προς την Μεσόγειο. Και γι’ αυτό βέβαια ήταν αντίθετη και με την Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη, που πολύ σωστά δημιούργησε η Κυπριακή Δημοκρατία.

Ερ. Δηλαδή, κ. Καρυώτη, αυτό που έκανε η Τουρκία, με την Βουλγαρία, την Ρουμανία και την πρώην Σοβιετική Ένωση έχει, κατά κάποιο τρόπο, νομιμοποιήσει αυτή την διαδικασία. Δηλαδή, μπορεί να την επικαλεσθεί στα διεθνή φόρουμ;



ΑΟΖ της Τουρκίας


ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΜΟΙΡΑΙΟ ΛΑΘΟΣ Η ΤΟΥΡΚΙΑ

Απ. Αυτό είναι το πρόβλημα. Εμείς μπορούμε και όχι αυτοί, διότι οι Τούρκοι έκαναν το λάθος να δημιουργήσουν μια Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη, με βάση τη μέση γραμμή, που δεν δέχονται με μας, και επομένως χρησιμοποιούν μια νέα έννοια της αποκλειστικής οικονομικής ζώνης, που θέτει το Δίκαιο της Θάλασσας, το οποίο ουσιαστικά δεν αποδέχονται. Το προηγούμενο αυτό είναι εις βάρος της Τουρκίας.

Οι Τούρκοι, ενώ δημιούργησαν μια ΑΟΖ στην Μαύρη Θάλασσα, αρνούνται να δημιουργήσουν μια ΑΟΖ και στην Μεσόγειο. Έχουν επίσης και μια παγκόσμια πρωτοτυπία γιατί διαθέτουν χωρικά ύδατα 12 μιλίων στην Μεσόγειο και στην Μαύρη Θάλασσα, ενώ έχουν μόνο 6 μίλια στο Αιγαίο.

Ερ. κ. Καθηγητά, επειδή το θέμα αυτό της ΑΟΖ συνδέεται άμεσα με το θέμα της Υφαλοκρηπίδας και επειδή, στην περίπτωση του Αιγαίου Πελάγους, η οριοθέτηση της Υφαλοκρηπίδας εκκρεμεί εδώ και πάρα πολλά χρόνια, τι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτή η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη επί της Υφαλοκρηπίδας; Δηλαδή, το ένα επικαλύπτει το άλλο;

25 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΑΣ!

Απ. Κοιτάξτε, κ. Παπαντωνίου, νομίζω αυτή ήταν ένα λάθος όλων των Ελληνικών Κυβερνήσεων, οι οποίες, για πάρα πολλά χρόνια τώρα, επιμένουν μονότονα ότι η μοναδική διαφορά της Ελλάδας με την Τουρκία είναι νομικής φύσης και αφορά την οριοθέτηση της Υφαλοκρηπίδας του Αιγαίου Πελάγους. Αλλά, πάνω από 25 χρόνια τώρα η έννοια αυτή έχει υπερκερασθεί από αυτήν της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης!

Και ένα άλλο, ίσως, σημαντικό σημείο είναι πως, από τότε που δημιουργήθηκε η νέα Συνθήκη για το Δίκαιο της Θάλασσας, κανένα κράτος στον κόσμο δεν έχει ζητήσει μόνο την οριοθέτηση της Υφαλοκρηπίδας από το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης. Αλλά πάντα ζητά και την ταυτόχρονη οριοθέτηση και της ΑΟΖ. Εδώ έγκειται και υπεροχή της Ελλάδας επειδή η ΑΟΖ δεν έχει γεωλογική έννοια. Και γι΄ αυτό το λόγο, η Τουρκία ούτε το συζητάει.

Όπως ξέρετε, υπάρχουν διάφορες επίσημες και ανεπίσημες επαφές της Ελλάδας με την Τουρκία, για δεκαετίες τώρα, όσον αφορά την διευθέτηση των προβλημάτων του Αιγαίου. Οι Τούρκοι προβάλλουν συνεχώς καινούργια πράγματα. Δεν θέλουνε 12 μίλια χωρικά ύδατα στο Αιγαίο. Λένε, ότι υπάρχουν γκρίζες ζώνες και τα λοιπά. ΄Εμείς το μοναδικό επιχείρημα που έχουμε σε βάρος της Τουρκίας είναι αυτό της ΑΟΖ. Και φαίνεται ότι οι Τούρκοι δεν το συζητάνε καθόλου, γιατί ξέρουν ότι θα χάσουν. Και εκεί νομίζω είναι η Ελληνική τραγωδία, διότι ή Ελλάδα έχει δώσει την εντύπωση, ότι φοβάται να πάει στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης. Δεν είναι θέμα αν κερδίσει κάποιος ή θα χάσει. Το θέμα είναι, ότι θα λυθεί αυτή η διαφορά για πάντα, εφόσον βέβαια πάμε και συζητήσουμε ταυτόχρονα οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας και της ΑΟΖ.

Ερ. κ. Καθηγητά, είναι εφικτό αυτό το πράγμα που μας λέτε;


ΑΟΖ Ελλάδος (οποτεδήποτε καθορισθεί)

Δημιουργείται ενιαίος θαλάσσιος από οικονομική πλευρά χώρος και για την αλιεία, τον βυθό και το έδαφος κάτω από το βυθό (πετρέλαια, φυσικό αέριο) [Ο βασικός λόγος που δεν ήθελε μέχρι τώρα η Τουρκία τον καθορισμό της Υφαλοκρηπίδας (την οποία διαθέτουν και τα νησιά μας) ήταν για να μην εκμεταλλευτούμε τα πετρέλαια του Αιγαίου, τα οποία είναι εκμεταλλεύσιμα, όπως π.χ. ανοιχτά της Θάσου. Η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη όμως, υπερκαλύπτει την Υφαλοκρηπίδα και κατοχυρώνει απόλυτα, αναμφισβήτητα, ακλόνητα και χωρίς καμία δυνατότητα νομικής αντίδρασης από την Τουρκία, τα ελληνικά εθνικά και οικονομικά συμφέροντα! Η Τουρκία γνωρίζοντας ότι είναι για πρώτη φορά σε δεινή νομικά θέση, σχεδιάζει να δημιουργήσει στρατιωτικά τετελεσμένα με θερμά επεισόδια, ώστε να πετύχει έπειτα με διμερή συμφωνία, με διαπραγματεύσεις ή διαιτησία, παράκαμψη του Διεθνούς Δικαίου! Δείτε σχετικά ΕΔΩ και ΕΔΩ


ΝΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΖΗΤΗΜΑ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΑΟΖ

Απ. Είναι εφικτό υπό την έννοια ότι και τα δύο μέρη να συμφωνήσουν, υπογράφοντας ένα συνυποσχετικό. Το πρόβλημα είναι ότι οι Τούρκοι, αν τελικά συμφωνήσουν, δεν θα συμφωνήσουν ποτέ για οριοθέτηση της ΑΟΖ. Δυστυχώς η Ελλάδα δεν επιμένει σ΄ αυτό το θέμα. Σχεδόν κανείς στην Ελλάδα δεν ασχολείται με το θέμα της ΑΟΖ. Και μάλιστα, τον περασμένο χρόνο, από ότι θυμάμαι, όταν η Κύπρος αποφάσισε να αποκτήσει μια ΑΟΖ όλες οι ελληνικές εφημερίδες γράψανε στη πρώτη σελίδα πόσο σημαντικό είναι αυτό το θέμα της ΑΟΖ της Κύπρου, χωρίς να γνωρίζουν σε τι θέμα αναφέρονται! Βέβαια δεν μπορώ να πω ότι η ελληνική πολιτική και διπλωματική ηγεσία δεν γνωρίζει το θέμα. Έχω την εντύπωση ότι πήγαιναν κάποτε, εδώ και πάρα πολλά χρόνια, στους Τούρκους και τους λέγανε, ότι στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων πρέπει να υπάρξει και η ΑΟΖ και οι Τούρκοι αντιδρούσαν πάντα αρνητικά. Γι΄ αυτό το λόγο, αυτό το θέμα δεν υπάρχει πουθενά στις συζητήσεις ή διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις δύο χώρες. Νομίζω ότι αυτό είναι ένα τραγικό σφάλμα όλων των Ελληνικών Κυβερνήσεων μέχρι σήμερα, που αποδέχονται, φαίνεται, αυτή την στάση της Τουρκίας, η οποία λέει “ξέρετε, αν φέρετε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων την αποκλειστική οικονομική ζώνη, θα χάσουμε πολλά. Επομένως, δεν θέλουμε καν να το συζητήσουμε”. Έτσι, υποψιάζομαι ότι οι Έλληνες δεν θέλουν να στενοχωρήσουν τους Τούρκους και δεν βάζουν στο τραπέζι το θέμα της ΑΟΖ.


ΤΟ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

Ερ. κ. Καρυώτη, η Κυπριακή Δημοκρατία, παρά τα προβλήματά της, με την τουρκική εισβολή και κατοχή, και παρά τις αντιδράσεις της Άγκυρας, τελικά το κατάφερε;




ΑΟΖ Κύπρου, πανέξυπνο επίτευγμα του Τάσσου Παπαδόπουλου

Απ. Βεβαίως! Η Κύπρος έχει υπογράψει και έχει επικυρώσει την Σύμβαση του Δικαίου της Θάλασσας. Και πολύ σωστά έφτιαξε μια ΑΟΖ γύρω από ολόκληρο το Νησί. Με αυτή την ΑΟΖ η Κύπρος έχει αποκλειστικά δικαιώματα της αλιείας και του πετρελαίου διότι, όπως ήδη έχω αναφέρει, η ΑΟΖ συμπίπτει με την υφαλοκρηπίδα. Έτσι δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα να οριοθετήσουμε με τους Κύπριους Αποκλειστική Οικονομική που θα συμπίπτει με την υφαλοκρηπίδα. Εδώ βέβαια πρέπει να σας πω ότι παλαιότερα η Κυπριακή Κυβέρνηση είχε ζητήσει από την Ελληνική Κυβέρνηση να αρχίσουν συνομιλίες για την οριοθέτηση της ΑΟΖ ανάμεσα στα δύο κράτη, αλλά η Ελλάδα αρνήθηκε!


Η ΕΛΛΑΔΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΑΙΓΥΠΤΟ ΚΑΙ ΛΙΒΥΗ

Ερ. Η Κυβέρνηση Καραμανλή έχει κάνει τίποτε γι΄ αυτό το σοβαρό θέμα;

Απ. Βεβαίως. Η σημερινή Κυβέρνηση έχει κάνει κάτι αρκετά έξυπνο. Για πρώτη φορά - και αυτό υποθέτω προς τιμήν της Υπουργού Εξωτερικών κ. Μπακογιάννη - η Ελληνική Κυβέρνηση έχει αρχίσει να κάνει επαφές με την Λιβύη και την Αίγυπτο για οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης. Και από ότι ξέρω, τα πράγματα πάνε πάρα πολύ καλά. Δηλαδή, οι Αιγύπτιοι και οι Λίβυοι είναι έτοιμοι να συζητήσουμε, με βάση την μέση γραμμή, που είναι πάρα πολύ σημαντικό για μας. Έτσι, η Ελλάδα θα δημιουργήσει αποκλειστική οικονομική ζώνη, σε όλες τις θαλάσσιες περιοχές της, εκτός από την περιοχή του Αιγαίου Πελάγους, που θα φέρει σε δύσκολη θέση την Τουρκία.


Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΣΤΕΛΟΡΙΖΟΥ

Ερ. Αυτή η διευθέτηση με την Αίγυπτο, που μας λέτε, είναι δυνατόν να προσεγγίσει τις ακτές του Καστελόριζου και φυσικά ολόκληρο το σύμπλεγμα της Δωδεκανήσου, για το οποίο η Τουρκία δημιουργεί όλα τα γνωστά τα προβλήματα; Έτσι δεν είναι;
Απ. κ. Παπαντωνίου, φαίνεται ότι είσθε αρκετά ενημερωμένος, για να αναφέρετε το Καστελόριζο. Το Καστελόριζο είναι ένα νησί, το οποίο κατοικείται και άρα- όπως είπαμε προηγουμένως- διαθέτει Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη. Το πρόβλημα για τους Τούρκους είναι, ότι η τοποθεσία που βρίσκεται το Καστελόριζο τους δημιουργεί πρόβλημα, διότι το Καστελόριζο έχοντας δική του ΑΟΖ, ως κατοικούμενο νησί, αποτελεί σημείο οριοθέτησης της ΑΟΖ της Ελλάδας με την Αίγυπτο και με την Κύπρο. Έτσι, κατ’ αυτόν τον τρόπο, δεν έχει η Τουρκία θαλάσσια σύνορα με την Αίγυπτο. (σ.σ. δείτε ΕΔΩ)

Γι’ αυτό το λόγο η Τουρκία έχει ζητήσει από την Αίγυπτο να μη λάβει υπόψη το Καστελόριζο, στις διαπραγματεύσεις της με την Ελλάδα, ώστε να έχει και αυτή θαλάσσια σύνορα με την Αίγυπτο. Φαίνεται ότι η Αίγυπτος δεν δέχθηκε τις τουρκικές αυτές διεκδικήσεις και είναι έτοιμη να δεχθεί ότι το Καστελόριζο διαθέτει Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη. Οπότε αν συμβεί κάτι τέτοιο θα είναι μεγάλη νίκη για την Ελλάδα.

Ερ. Δηλαδή, κ. Καθηγητά, αυτό ισχύει και για όλο το σύμπλεγμα της Δωδεκανήσου;
Απ. Μάλιστα!


ΜΕ ΛΙΒΥΗ ΚΑΙ ΙΤΑΛΙΑ

Ερ. κ. Καρυώτη, με την Λιβύη τι γίνεται από την άποψη του Λιβυκού Πελάγους, δηλαδή από την πλευρά της Νότιας Κρήτης;

Απ. Με την Λιβύη επίσης συζητάμε το ίδιο θέμα. Η Λιβύη , από ότι φαίνεται, δεν έχει αντιρρήσεις. Υπάρχει βέβαια ένας μεγάλος κόλπος στη Λιβύη, τον οποίο η Κυβέρνηση της Λιβύης θέλει να τον κλείσει και ν΄ αρχίσει να μετράει την οριοθέτηση έξω από αυτόν τον κόλπο. Νομίζω ότι η Ελλάδα δεν έχει κανένα συμφέρον να αντιτίθεται σε κάτι τέτοιο. Μπορεί να δώσει στη Λιβύη αυτήν την οριοθέτηση και να πάρει ελάχιστα μικρότερη ΑΟΖ με βάση την αρχή της μέσης γραμμής. Όπως είναι γνωστό, υπάρχει ήδη οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας ανάμεσα στην Ελλάδα και την Ιταλία και θα είναι πολύ εύκολο να υπάρξει και οριοθέτηση της ΑΟΖ ανάμεσα στα δύο κράτη. Έτσι, εάν κάνουμε το ίδιο με Κύπρο και Αλβανία, θα διαθέτουμε μια ΑΟΖ σε όλες τις θάλασσές μας εκτός Αιγαίου και θα φέρουμε σε πολύ δύσκολη θέση τη Τουρκία.

Βέβαια, όπως σας έχω ήδη πει κ. Παπαντωνίου, δεν συζητάμε με τους Τούρκους το θέμα της ΑΟΖ εδώ και 20 με 25 χρόνια. Είμαι κατάπληκτος γι΄ αυτή την κατάσταση που επικρατεί στις σχέσεις των δύο χωρών. Και δεν συνομιλούμε, γιατί δεν αρέσει στους Τούρκους να μιλάμε για την ΑΟΖ, γιατί είναι μια ζώνη, που καθορίζει το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας η οποία δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στην Τουρκία και μέχρι σήμερα την έχουν δημιουργήσει 140 παράκτια κράτη!


ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΟΥ ΕΚΡΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΚΩΔΩΝΑ…

Ερ. κ. Καθηγητά, με βάση τα τόσο ενδιαφέροντα που μας λέτε, εσείς είχατε την δυνατότητα αυτές τις σκέψεις να τις αναπτύξετε προς το Ελληνικό Υπουργείο των Εξωτερικών, σαν εμπειρογνώμονας που είσθε;
Απ. Βασικά, έχω γράψει ένα βιβλίο και τρία άρθρα στα ελληνικά και στα αγγλικά. Είχα πράγματι επαφές και με το Ελληνικό Υπουργείο των Εξωτερικών. Και μάλιστα, μια φορά, εδώ στην Ουάσιγκτον, όπου ζω, είχα μία κοινωνική επαφή με την Υπουργό Εξωτερικών, κ. Μπακογιάννη, η οποία είχε διαβάσει αυτά που είχα γράψει, καθώς και ένα αναλυτικό άρθρο μου στην εφημερίδα «Φιλελεύθερο» της Κύπρου. Λίγους μήνες αργότερα η Κυβέρνηση του κ. Παπαδόπουλου αποφάσισε να δημιουργήσει μια Κυπριακή Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη Η κ. Μπακογιάννη, με ευγένεια, μου εξήγησε ότι “εμείς, κ. Καρυώτη, γνωρίζουμε το θέμα της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης και θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν να προστατεύσουμε τα κυριαρχικά δικαιώματα της Ελλάδας, αλλά σας ευχαριστούμε πολύ για την προσφορά σας, σ΄ αυτό το θέμα”.

Ερ. Πληροφορηθήκαμε ότι, τώρα τελευταία, έγινε μια συζήτηση στην Ελληνική Βουλή σχετικά με αυτά που έχετε γράψει. Τι ακριβώς συνέβη;
Απ. Από ότι έμαθα ο βουλευτής κ. Καρατζαφέρης σε μια ομιλία του αναφέρθηκε στις εργασίες μου για το θέμα της ΑΟΖ και ζήτησε από τον Πρωθυπουργό μια απάντηση γιατί η κυβέρνηση δεν ασχολείται με αυτό το θέμα. Από ότι γνωρίζω δεν πείρε ποτέ απάντηση.

ΣΤΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ

Ερ. Τι τελικά θα γίνει, κ. Καθηγητά; Που θα καταλήξει αυτή η ιστορία;

Απ. Υπάρχει μια Ελληνική Επιτροπή που τα μέλη της είναι δύο έμπειροι επιστήμονες που γνωρίζουν, πολύ καλά, το Δίκαιο της Θάλασσας και για πολλά χρόνια έχουν επαφές με τη Τουρκική πλευρά. Μάλιστα, νομίζω πως κάνουνε και διάφορες επαφές, με ένα χάρτη μπροστά τους, προσπαθώντας να βρούνε πώς θα επιλύσουν το θέμα της Υφαλοκρηπίδας, ούτως ώστε, όταν φθάσει στη Χάγη, να πούνε εμείς αυτό αποφασίσαμε, εσείς, απλώς, βάλτε μια σφραγίδα.


ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΟ «ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΘΑΛΑΣΣΩΝ & ΩΚΕΑΝΩΝ»

Απ’ ότι ξέρω, κ. Παπαντωνίου, όλα αυτά τα χρόνια, συζητάνε και άλλα θέματα όπως αυτό των χωρικών υδάτων, του εναέριου χώρου, αλλά ποτέ το θέμα της ΑΟΖ. Όταν ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, στη δεκαετία του 70, είπε ότι το μόνο πρόβλημα με την Τουρκία είναι διαφορά μας στην Υφαλοκρηπίδα και όταν, αργότερα, ο Ανδρέας Παπανδρέου έλεγε το ίδιο, η ΑΟΖ δεν υπήρχε τότε. Ως εκ τούτου, νομίζω πως είναι λάθος να συζητάμε συνεχώς, μονότονα, για το θέμα της υφαλοκρηπίδας και να αγνοούμε το θέμα της ΑΟΖ. Η διαφορά μας ξεκίνησε με την Υφαλοκρηπίδα. Το νέο Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας, που είναι το Σύνταγμα των Θαλασσών και Ωκεανών του πλανήτη Γη, ευνόησε την Ελλάδα με ένα καινούργιο άρθρο για μια Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη και δεν αντιλαμβάνομαι-και ξέρω ότι το λέω για δέκατη φορά, αλλά θέλω να δώσω έμφαση στο θέμα - γιατί δεν ασχολούμεθα με αυτό το ζήτημα;


ΑΟΖ ΜΕ ΑΛΒΑΝΙΑ

Ερ. κ. Καθηγητά, μπορείτε να μας πείτε τι ακριβώς συμβαίνει στην πλευρά του Ιουνίου Πελάγους, όπου υπάρχει και η Αλβανία;
Απ. Φαίνεται πως έχουν αρχίσει επαφές και με την Αλβανία. Δηλαδή, αυτό είναι το έξυπνο που είπα προηγουμένως, που κάνει η Ελληνική Κυβέρνηση, η οποία συζητάει με τους γείτονές της στη Δύση, δηλαδή με Ιταλούς, Λιβύους, Αιγυπτίους, και έχει συζητήσει το θέμα, από ότι ξέρω, και με την Αλβανία. Έχω την εντύπωση ότι οι Αλβανοί, από ότι αντιλαμβάνομαι, από ανεπίσημες πηγές που έχω, δεν έχουν φέρει εμπόδια, ώστε εύκολα θα υπάρξει μια οριοθέτηση της ΑΟΖ, πάλι με βάση την μέση γραμμή, ανάμεσα στα δύο κράτη.


ΠΙΕΖΟΥΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΛΟΓΩ ΔΕΙΝΗΣ ΘΕΣΕΩΣ

Ίσως, ένα άλλο σημαντικό που πρέπει να σας πως είναι ότι η Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη έχει γίνει αποδεκτή και από την Ευρωπαϊκή ‘Ένωση, η οποία έχει πει σε όλα τα κράτη της να δημιουργήσουν ΑΟΖ σε όλες τις θαλάσσιες περιοχές τους εκτός της Μεσογείου!

Ερ. Για πιο λόγο, κ. Καρυώτη;

Απ. Εξαίρεσαν την Μεσόγειο, κ. Παπαντωνίου, γιατί τους παρακάλεσαν οι Τούρκοι να μην κάνουν αυτό το πράγμα. Και τους άκουσαν οι Ευρωπαίοι!!!!!! Η ΑΟΖ, βλέπετε, δεν είναι μόνο θέμα της Ελλάδας, αλλά είναι και της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Και όταν η Ελλάδα δημιουργήσει μια ΑΟΖ, ουσιαστικά δημιουργεί μια ΑΟΖ. Όταν, ας πούμε, το μεγαλύτερο μέρος του Αιγαίου έχει μια Ελληνική ΑΟΖ, στα πρώτα 12 μίλια - γιατί δέχεται η Ευρωπαϊκή ’Ένωση, ότι τα πρώτα 12 μίλια είναι κυριαρχικό δικαίωμα κάθε κράτους ανεξάρτητα, αν έχει χωρικά ύδατα 12 ναυτικά μίλια - αλιεύουν μόνο οι Έλληνες ψαράδες. Στον υπόλοιπο χώρο του Αιγαίου, έχουν δικαίωμα αλιείας τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επομένως, οι Τούρκοι, αυτή την στιγμή δεν είναι μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ως εκ τούτου δεν θα δικαιούνται να ψαρεύουν στην Ελληνική ΑΟΖ.

ΑΝ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΛΟΣ ΠΟΤΕ ΤΗΣ Ε.Ε.;

Ερ. Αν όμως η Τουρκία γίνει τελικά μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, πιο καθεστώς θα ισχύει στο Αιγαίο;


Είναι πρωτοφανές μια κατεξοχήν νησιωτική χώρα, με αναπτυγμένη αλιεία και τουρισμό

να μην έχει ακόμη οριοθετήσει τις δικές της Αποκλειστικές Οικονομικές Ζώνες


Απ. Δεν θα αλλάξει τίποτε όσον αφορά την Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη, διότι οι θέσεις της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης, που η Ελλάδα κερδίζει πάρα πολλά στο Αιγαίο, ακόμη θα ισχύει. Η μόνη διαφορά θα είναι, ότι η Τουρκία δεν θα μπορεί να ψαρεύει, στα πρώτα 12 μίλια της ΑΟΖ και θα μπορεί να ψαρεύει μόνο στον υπόλοιπο χώρο, που δεν θα είναι και τόσο μεγάλος, στη μέση του Αιγαίου πελάγους, όπως και οι υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Δηλαδή, δεν θα αλλάξει απολύτως τίποτε σε βάρος της Ελλάδας, όσον αφορά την ΑΟΖ. Το ίδιο ισχύει και για την Κύπρο. Δηλαδή, η ΑΟΖ της Ελλάδας και της Κύπρου θα ισχύουν ανεξάρτητα, αν η Τουρκία γίνει μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή όχι.


ΟΛΟΤΑΧΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΕΙ ΑΟΖ

Ερ. Και εν κατακλείδι, κ. Καρυώτη, για την επίλυση όλων αυτών των προβλημάτων εσείς προτείνετε σαν ειδικός, και ήδη το αποδέχεται η Αθήνα, ότι ολοταχώς η Ελλάδα πρέπει να προχωρήσει στην οριοθέτηση της ΑΟΖ, η οποία οριοθέτηση συμπαρασύρει και όλα τα μέχρι τώρα γνωστά προβλήματα στην υφαλοκρηπίδα, στο υφαλοπρανές, στα χωρικά ύδατα, στον εναέριο χώρο και στο θαλάσσιο χώρο του Αιγαίου.
Απ. Συμφωνώ απόλυτα, κ. Παπαντωνίου. Εγώ επιμένω και λέω, πως κανένα κράτος, μέχρι σήμερα, στο κόσμο, που έχει πάει στη Χάγη, ή έχει κάνει κάποιου άλλου είδους διευθέτηση, κανένα κράτος στο κόσμο, που έχει ένα πρόβλημα στα θαλάσσια σύνορά του με ένα άλλο κράτος, δεν έχει ζητήσει ποτέ μα ποτέ, να υπάρξει μόνο οριοθέτηση της Υφαλοκρηπίδας. Αντιλαμβάνεσθε ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό, διότι όλα τα κράτη του κόσμου, από το 1982 μέχρι σήμερα, ζητάνε από το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης, όχι μόνο οριοθέτηση της Υφαλοκρηπίδας, αλλά πάντοτε ζητάνε και την ταυτόχρονη οριοθέτηση της ΑΟΖ! Αυτό ζητώ και εγώ από τη Ελλάδα, δηλαδή να κάνει ταυτόχρονα και τα δύο, οριοθέτηση της Υφαλοκρηπίδας και της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης στο Αιγαίο.

Ερ. κ. Καρυώτη, σας ευχαριστώ πολύ.

Απ. Και εγώ σας ευχαριστώ, κ. Παπαντωνίου.

http://www.noiazomai.net/

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ.
ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ???
ΠΟΙΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΕΧΕΤΕ?
ΑΠΕΙΡΕΣ
ΜΙΛΗΣΑΤΕ?
ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ
ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΔΙΑΒΗΜΑ ΣΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ..
ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΧΕΤΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΔΩΣΕΙ
?ΓΙΑ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΑΙΟ ΜΙΛΩ
ΟΧΙ ΝΑ ΒΓΗΤΕ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ.....
ΟΤΑΝ ΧΑΘΕΙ ΜΙΑ ΧΩΡΑ..ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ...ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΕΣΩΖΑΝ ..ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟ ..ΕΚΑΝΕ......

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ...


Επί τέλους, λύθηκε το μυστήριο!!!

Είναι γνωστό ότι τα ελληνικά του Γιωργάκη μας είναι φτωχά! Γι' αυτό χρησιμοποιεί το GOOGLE Translate...
Όταν λοιπόν κάποιος από τους σοφούς του του είπε σαν σύνθημα στο προεκλογικό debate «λεφτά υπάρχουν» πήγε στο GOOGLE translator να δει τι
σημαίνει στην μητρική του γλώσσα! Ας ακολουθήσουμε τα....
βήματά του :

1. Πήγαινε στο GOOGLE
2. Πάτησε εκεί που λέει Translate

http://translate.google.com/#el|en|


3. Επέλεξε From Greek To English 
4. Γράψε ''ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ" Με κεφαλαία
5. Πάτησε Translate
6. Διάβασε τη μετάφραση στα δεξιά


Και μετά το παρεξηγήσαμε το παιδί!!!!



ΜΠΛΟΚΑΡΕΤΕ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ: ΕΓΓΡΑΦΟ ΒΟΜΒΑ!


Αντιγράφω από άρθρο του Δημήτρη Αντωνίου (ο γιατρός απ’ τη Χαλκίδα που μήνυσε για Εσχάτη Προδοσία όσους ψήφισαν το Μνημόνιο)

Όπως σημειώνει ο ίδιος: “Η ένσταση αυτή έχει κατατεθεί στο δικαστήριο και ‘δουλεύει’. Ένα παράδειγμα είναι το κείμενο αυτό. Χρησιμοποιείται σε όλα τα δικαστήρια τροποποιημένο κατάλληλα. Συνεννοήσου με τον δικηγόρο σου. Το εγγυώμαι, αρκεί ο δικηγόρος να....
έχει κότσια.”

Κατεβάστε τα αρχεία σε pdf και doc

ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΠλΗΜ/ΚΕΙΟΥ (ΕΦΕΤΕΙΟΥ) ΑΘΗΝΩΝ

ΕΝΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ

ΛΟΓΩ ΚΑΤΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ

(ΚΠΔ 3,9, άρθρα 4-6 ν.1756/88, άρθρο 14 ν.1649/86, Συντ. 87 παρ.1-2, 93 παρ.4)


Του Κατηγορουμένου ……………………………….


Ενίσταμαι κατά της νομιμότητας συγκρότησης του παρόντος δικαστηρίου και της διεξαγωγής της σημερινής ………………δίκης, στην οποία παρίσταμαι ως εφεσιβάλων με την αρ. …………….έφεσή μου κατά της αρ…………….απόφασης του Μονομελούς (Τριμελούς) Πλη/κείου Αθηνών, με την οποία κατεδικάσθην ……………..διότι αυτές (η συγκρότηση και διεξαγωγή) διεξάγονται υπό καθεστώς βίαιης Κατάλυσης του Ελληνικού Συντάγματος δια της παρανόμου εκχώρησης της Εθνικής μας Κυριαρχίας, ήτοι της Νομοθετικής, Εκτελεστικής και Δικαστικής Εξουσίας, που κυρίαρχα ανήκουν αποκλειστικά στον Κυρίαρχο Λαό (άρθρα 1, 5 παρ.2-3, 26, 52 Συντ.), από την Ελληνική Κυβέρνηση και μέρος της Βουλής των Ελλήνων σε ξένες δυνάμεις, με τρόπο που συνιστά την διάπραξη του εγκλήματος της Εσχάτης Προδοσίας (ΠΚ 134,134α), η οποία συνετελέσθη κυρίως- κι όχι μόνο- δια των άρθρων 10 παρ.α,β, 14 παρ.1-5, και Παραρτήματος (υπόδειγμα νομικής γνωμάτευσης) 4 παρ.11, της από 08-05-2010 Διεθνούς Δανειακής Σύμβασης και δι όλων των άρθρων του ν.3845/2010 (Μνημόνιο, που εμπεριέχεται αυτούσιο στην Σύμβαση-βλ. παρακάτω), καθώς και δια της 2ης παρ. της 1ης σελ. του παραρτήματος ΙV του άρθρου 1ου παρ.3 του ν.3845/2010, που υπεγράφησαν και ψηφίστηκαν, αφενός η Διεθνής Δανειακή Σύμβαση από την Ελληνική Κυβέρνηση και την Τρόικα (ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ) και αφετέρου ο νόμος με πλειοψηφία από την Ελληνική Βουλή, Αντισυνταγματικά και Παράνομα, χωρίς επιπλέον να τηρηθούν οι διατάξεις των άρθρων 28 παρ.2-3 και 36 παρ.2 του Ελληνικού Συντάγματος, παρόλο που και η ενδεχόμενη τήρησή των τελευταίων δεν εξαλείφει το αξιόποινο χαρακτήρα της Εσχάτης Προδοσίας των παραπάνω πράξεων (βλ. κατατιθέμενα στοιχεία).

Επιπλέον, η εκχώρηση της Εθνικής μας Κυριαρχίας (και των τριών της συστατικών) ομολογήθηκε πολλάκις από τον Πρωθυπουργό της χώρας από το επίσημο βήμα της Βουλής και σε άλλες δημόσιες κι επίσημες δηλώσεις του, καθώς και από κορυφαίους υπουργούς της Κυβέρνησής του (βλ. το στοιχείο «ομολογίες προδοσίας»).

Κατά συνέπεια, λόγω αδυναμίας νομίμου συγκρότησης του παρόντος δικαστηρίου, σύμφωνα και με τα άρθρα 87 παρ.1,2 και 93 παρ.4 Συντ. και άρθρα 7 παρ.1, 8 παρ.1, 20, 25 Συντ., αντικειμενικής –και υπό προυποθέσεις και υποκειμενικής- κατάλυσης της ανεξαρτησίας της δικαστικής συνείδησης του δικαστή – θεμελείου της απόδοσης Δικαίου- και αντικειμενικής έλλειψης Λαικής και Δημοκρατικής νομιμοποίησης του δικαστηρίου, στις παρούσες συνθήκες αναγκαστικής-έστω κι ακουσίας- εξάρτησης της δικαστικής συνείδησης από ξένες δυνάμεις και σε ευθεία αντιστοιχία των πολιτικών και δικαστικών συνθηκών της Προδοτικής Κυβέρνησης Τσολάκογλου στην διάρκεια της Γερμανικής Κατοχής 1941-44

ΖΗΤΩ

Να αναβληθεί η συζήτηση και έκδοση απόφασης επί της παρούσας ένστασής μου, μέχρι εκδόσεως τελεσιδίκου αποφάσεως στην ΑΒΜ, Α10/1688/ 27-05-2010 μήνυση του Δημ. Αντωνίου ενώπιον του Εισαγγελέα Χαλκίδος, η οποία πήρε τον αριθμό ΙΔ` 2010/19473/15-10-2010 στην Εισαγγελία Αθηνών, με την οποία μήνυσε για Εσχάτη Προδοσία –σύμφωνα με τα παραπάνω- την Ελληνική Κυβέρνηση που υπέγραψε την Δανειακή Σύμβαση και τους 172 βουλευτές που ψήφισαν τον ν.3845/06-05-2010 (Μνημόνιο), το οποίο περιέχεται αυτούσιο (και περιέχει την) στην Διεθνή Δανειακή Σύμβαση, όπως προκύπτει από το Προοίμιο παρ.6-7, άρθρο 3 παρ.4(γ) της Σύμβασης, σελ.4-5 της αιτιολογικής έκθεσης της Σύμβασης (*), άρθρο 1 παρ/1-3 του ν.3845/2010 και σελ.3 της αιτιολογικής έκθεσης του ν.3845/2010) και το περιεχόμενο του οποίου (Μνημονίου) συνετάχθη συνεπώς καθ` επιταγή και συμμόρφωση προς την προαναφερθείσα Προδοτική Διεθνή Δανειακή Σύμβαση.

(*) Η Διεθνής Δανειακή Σύμβαση αυτή δεν έχει ακόμα κυρωθεί με κυρωτικό νόμο από την Βουλή, κατά το άρθρο 28 παρ.2-3 του Συντάγματος!

Στοιχεία: 1) Αντίγραφα των αναφερομένων άρθρων της Δανειακής Σύμβασης και του Μνημονίου

2) Τις «ομολογίες προδοσίας»

3) Την αρ. 5872/12-11-2010 βεβαίωση κατάθεσης της μήνυσής μου κατά των Βουλευτών από την γραμματεία της Εισαγγελίας Χαλκίδος

Κοιν. Πρόεδρον του Αρείου Πάγου

Εισαγγελέαν του Αρείου Πάγου

Υπουργόν Δικαιοσύνης


Αθήνα…………………..Ο ενιστάμενος