- Είναι δυνατόν να υπήρχε ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ “στέλεχος” που να έλαβε αυτή την επιστολή και να μην πήγε απ’ ευθείας στον εισαγγελέα; Ιδιαίτερα μετά τον εφιάλτη εκείνου του καλοκαιριού;
- Ποιός νοσηρός εγκέφαλος συνέταξε αυτό το ανοσιούργημα και ποιός ανέλαβε την αποστολή του (εάν ισχύει η “δικαιολογία” των ναζιστικών καθαρμάτων).
- Μα το κυριότερο: Εδώ φαίνεται ότι δεν ήταν ούτε ο “στρατηγός άνεμος” ούτε η υπερθέρμανση του Κατακόλου. Αυτό δεν είναι δελτίο πρόγνωσης καιρικών συνθηκών αλλά προκήρυξη ενός φρικτού εγκλήματος. Εδώ οφείλει όλο το πολιτικό σύστημα να πάρει θέση και να διαλευκανθεί η υπόθεση.
This is default featured slide 1 title
Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.
This is default featured slide 2 title
Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.
This is default featured slide 3 title
Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.
This is default featured slide 4 title
Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.
This is default featured slide 5 title
Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.
23.1.11
Η αναφορά – βόμβα στον σκληρό δίσκο των Γερμανών για το καλοκαίρι του 2007
Σύλληψη... φοροφαγά, γιατί πήγαινε ταψί με χοιρινό στο φούρνο, χωρίς παραστατικά!
ΕΚΤΑΚΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Έκτακτη συνέντευξη Τύπου θα δώσει σε λίγο, ο υπουργός Οικονομικών κ. Παπακωνσταντίνου, για την πάταξη της φοροδιαφυγής και...
τη σύλληψη ενός... ταψιού, με δύο χοιρινά μπούτια, που πήγαινε σε φούρνο, μέσα σε ένα αυτοκίνητο.
Το ισχυρότερο χτύπημα στη φοροδιαφυγή, δόθηκε στην Πάτρα, αν δεν το μάθατε, γιατί έχει κυκλοφορήσει σε όλη την Ελλάδα, Το περιστατικό έγινε στην Κάτω Αχαία,, κοντά στην Πάτρα, όταν οδηγός ενός επιχειρηματία μετέφερε ταψί με φαγητό στο φούρνο για ψήσιμο. Ο οδηγός είχε βάλει το ταψί στο κάθισμα του συνοδηγού, και ήταν μεταξύ τους αμίλητοι.
Ωστόσο στη διαδρομή τον σταμάτησαν άνθρωποι του ΣΔΟΕ για έλεγχο και του έβαλαν πρόστιμο 1200 ευρώ ( του οδηγού και όχι του ταψιού) γιατί ο οδηγός όφειλε να έχει έγγραφα για τη μεταφορά του... χοιρινού στο φούρνο.
Το κλιμάκιο του ΣΔΟΕ επέμενε πως αφού το αυτοκίνητο ήταν επαγγελματικό, και παρά τις προσπάθειες του οδηγού να τους πείσει πως δεν επρόκειτο για εμπόρευμα, του επέβαλαν το πρόστιμο
Ο κ. Παπακωνσταντίνου, θα ανακοινώσει στην έκτακτη συνέντευξη Τύπου και το κυνηγητό που θα γίνει στους...φοροφαγάδες αυτής της κατηγορίας , αφού σήμερα Κυριακή , σε όλη την Ελλάδα, υπήρξαν τουλάχιστον 3200 φοροφαγάδες, που μετέφεραν διάφορα ταψιά με φαγητό στο φούρνο χωρίς παραστατικά.
Μητροπολίτης Άνθιμος: «Δεν πιστεύω ποτέ στις καλές προθέσεις των Τούρκων»
ΚΕΡΑΥΝΟΙ ΣΑΛΜΑ: Ο Καραμανλης θα δικαιωθει απο την ιστορια.
Και οι δυο μιλησαν για προσπαθεια διασπασης της ΝΔ απο εξωθεσμικα κεντρα και καποιους τυχοδιωκτες, που θα πεσει στο κενο. Στοχος ειναι η ανατροπη της κυβερνησης το συντομοτερο.
Αποκλειστικό. Αυτοκτόνησε αστυνομικός στα γραφεία του Πασόκ!
Μηχανές, που… κόβουν λεφτά για τις εταιρίες, κατάντησαν οι εθνικοί δρόμοι!!!
Επιτακτική ανάγκη η κατάργηση όλων των διοδίων!
Του Δημήτρη Τσιμούρα
Εκρηκτικές διαστάσεις έχει πάρει τις τελευταίες μέρες το θέμα των διοδίων. Οι υπέρογκες αυξήσεις από τη μια, καθώς και η δημιουργία νέων σταθμών διοδίων από την άλλη, τη στιγμή μάλιστα που......
τα εισοδήματα της συντριπτικής πλειοψηφίας του ελληνικού λαού μειώνονται με γεωμετρική πρόοδο, αποτελούν μεγάλη πρόκληση.
Το φαινόμενο των διοδίων γίνεται πιο εκρηκτικό, επειδή δεν υπάρχει καμιά λογική, που να μπορεί να το δικαιολογήσει. Τα λογικοφανή «επιχειρήματα» όσων παρέδωσαν τους εθνικούς δρόμους στις εταιρίες, καθώς και των ίδιων των εταιριών που…βρήκαν φλέβα χρυσού, δεν είναι ικανά να πείσουν κανέναν.
Η παραχώρηση του εθνικού δικτύου προς εκμετάλλευση στους ιδιώτες ίσως και να αποτελεί τον πιο αδύναμο κρίκο μεταξύ αυτών, που συνθέτουν την αλυσίδα της μεγάλης αδικίας και εκμετάλλευσης, που βιώνουμε σήμερα.
Η άρχουσα τάξη, οι πολιτικοί της εκφραστές, καθώς και οι εντεταλμένοι κονδηλοφόροι της το γνωρίζουν πολύ καλά. Αυτός είναι και ο λόγος, που κάνουν απέλπιδες προσπάθειες, για να εκτονώσουν, όσο γίνεται την κατάσταση και σ’ αυτόν τον τομέα.
Ανακοινώνουν διάφορα «μέτρα» που θα περιορίσουν κάποιες… αδικίες ή …υπερβολές, που και οι ίδιοι αναγκάζονται να αναγνωρίσουν, στην προσπάθεια τους να «λασκάρουν» το καπάκι της χύτρας που βράζει, πετυχαίνοντας μια ελεγχόμενη εκτόνωση. Ένα από αυτά τα μέτρα είναι τα λεγόμενα «ηλεκτρονικά διόδια». Δηλαδή θα καταγράφεται ο αριθμός του αυτοκινήτου με την είσοδο και έξοδο του από τις εθνικές οδούς, θα χρεώνεται το αυτοκίνητο ανάλογα με τα χιλιόμετρα που θα έχει διανύσει και στο τέλος του μήνα θα έρχεται ο λογαριασμός στο σπίτι. Μ’ αυτό τον τρόπο οι εμπνευστές του εγχειρήματος αφελώς πιστεύουν ότι θα περιορίσουν την αγανάκτηση των οδηγών, μιας και αυτοί δε θα σταματούν κάθε τρις και λίγο για να εξαγοράζουν την διελευσή τους… από τους εθνικούς δρόμους. Και όχι μόνο αυτό. Εκτιμούν ότι, επειδή οι οδηγοί θα πληρώνουν ανά χιλιόμετρο διαδρομής που θα κάνουν, δε θα δημιουργείται σ’ αυτούς τόσο έντονα η αίσθηση της αδικίας!
Ένα δεύτερο μέτρο είναι η υπόσχεση για την κατασκευή παράδρομων, ώστε, όποιος δεν θέλει να πληρώσει, να περνάει από εκεί! Και φυσικά οι παράδρομοι θα πληρωθούν αφ’ ενός από εμάς και αφ’ ετέρου δεν θα παρέχουν την ίδια ασφάλεια με αυτήν των εθνικών δρόμων! Δηλαδή, ενώ πληρώσαμε για δρόμους, ας κυκλοφορούμε από τους… παράδρομους!
Μπορεί να αποτελεί μια «λύση» για πολλούς οδηγούς η παράκαμψη των διοδίων, μέσω κακών συνήθως στενών και επικίνδυνων διπλής κατεύθυνσης δρόμων, αλλά ταυτόχρονα αυτή η «λύση» προκαλεί σ’ αυτούς οργή. Γιατί, αφ’ ενός προσβάλλει την προσωπικότητα του κάθε οδηγού και αφ’ ετέρου αποτελεί γι αυτόν δίκοπο μαχαίρι. Έχει να επιλέξει ανάμεσα στο να μην πληρώσει τα διόδια από τη μια και την καθυστέρηση με τον επιπλέον κίνδυνο από την άλλη. Όπως είναι γνωστό και αυτές οι διέξοδοι είναι στην πρόθεση των… ιδιοκτητριών εταιριών να κλείσουν!
Το ερώτημα όμως παραμένει. Γιατί να πληρώνουμε διόδια; Είναι γνωστό ότι οι ελληνικοί δρόμοι κατασκευάστηκαν με τα χρήματα του ελληνικού λαού και σε κάποιες περιπτώσεις οι εταιρίες που κατασκεύασαν η κατασκευάζουν κάποια τμήματα των δρόμων συμμετέχουν με ευτελή ποσοστά, μικρότερα του 10% και αυτά με την εγγύηση του ελληνικού δημοσίου. Δηλαδή και πάλι στην ουσία το κόστος εξ ολοκλήρου το πληρώνει ο ελληνικός λαός, ενώ οι εν λόγω εταιρίες θα εισπράττουν για τριάντα και πλέον χρόνια τα…διόδια! Το επιχείρημα ότι ανατέθηκε στις εταιρίες να συντηρούν τους δρόμους, άρα εμείς λογικό είναι να πληρώνουμε διόδια, είναι τουλάχιστον βλακώδες.
Στοιχειώδης υποχρέωση μιας πολιτείας, που εισπράττει δεκάδες υπέρογκους φόρους από τους πολίτες της και μεταξύ αυτών τους υπέρογκους και έξω από κάθε λογική φόρους καυσίμων, καθώς και τα υπερβολικά τέλη κυκλοφορίας, είναι η συντήρηση των δρόμων. Το αν αυτοί που μας κυβερνούν εδώ και χρόνια υποθήκευσαν εκ των προτέρων τους υποκατασκευή ελληνικούς δρόμους και όχι μόνο, αυτό είναι δική τους επιλογή και φυσικά όχι του ελληνικού λαού, που ποτέ δεν τους έδωσε τέτοια εντολή. Οι ελληνικοί δρόμοι αποτελούν κομμάτι της ελληνικής επικράτειας. Ποτέ ο ελληνικός λαός δεν εξουσιοδότησε κανένα κόμμα και καμιά κυβέρνηση να προχωρήσει σε τέτοιου είδους παραχωρήσεις, όπως ομόφωνα και ομόθυμα ψήφισαν στη βουλή ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, και ΛΑΟΣ. Ούτε προφανώς αναγνωρίζει τέτοιου είδους υπογραφές και αυτό αποδεικνύεται από το ογκούμενο κύμα διαμαρτυρίας των πολιτών, το οποίο είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα πάρει εκρηκτικές διαστάσεις. Και όχι μόνο ενάντια στα διόδια, αλλά ενάντια στο σύνολο των άδικων και προκλητικών ανατροπών που βιώνουμε σήμερα, ενάντια στο σύνολο της πολιτικής τους!
Προκαλεί αλγεινή εντύπωση η έκφραση: «η εταιρία που εκμεταλλεύεται το συγκεκριμένο… κομμάτι του δρόμου». Δηλαδή μπορεί να υπάρξει χαμηλότερο σημείο προσβολής, υποβάθμισης, απαξίωσης αλλά και εξαθλίωσης μιας χώρας, ενός λαού, όταν ούτε οι δρόμοι της πατρίδας του, δεν αποτελούν γι’ αυτόν κοινωνικό αγαθό; Όταν ακόμη και αυτοί οι δρόμοι είναι αντικείμενο προς εκμετάλλευση;
Είναι λοιπόν αυτονόητο ότι φτάσαμε σε έσχατο σημείο ανοχής. Όταν για παράδειγμα σήμερα ένα ΙΧ χρειάζεται περίπου 50 ευρώ τέλη διοδίων για τη διαδρομή Θεσ/νίκης-Αθήνας με επιστροφή και άλλα 80 ευρώ τουλάχιστον για το φόρο της βενζίνης που θα καταναλώσει, τι θα κάνει ένας αμειβόμενος με 580 ευρώ το μήνα, που θα πληρώσει μόνο για μία διαδρομή τέλη και φόρο πάνω από το ένα τέταρτο του μηνιαίου εισοδηματός του;
Και το ερώτημα αυτονόητο. Γιατί να χρεωθεί ο ελληνικός λαός για δρόμους που δεν θα μπορεί να χρησιμοποιήσει; Βέβαια το ποια συμφέροντα εξυπηρετήθηκαν και ποια εξυπηρετούνται είναι προφανές. Δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι η χώρα μας είναι διαμετακομιστικό κέντρο. Και βέβαια προφανής είναι και ο ρόλος των «πολιτικών υπαλλήλων» της κυβερνώσας τάξης, που δεν έκαναν τίποτα άλλο από το να υλοποιήσουν και σ’ αυτόν τον τομέα τις άνωθεν οδηγίες των Ευρωπαίων… «εταίρων» μας!
Άλλωστε, να μην το ξεχνάμε, ένας από τους στόχους που έχουν είναι και ο εξαναγκασμός μας να μένουμε κλεισμένοι στα σπίτια μας, ταϊσμένοι με το… σανό των τηλεοπτικών τους μαγειρείων, να βγαίνουμε από αυτά μόνο, όταν μας χρειάζονται στη δούλεψη τους. Είναι ένας τρόπος για να μας υποτάξουν. Αυτός είναι και ο τελικός τους στόχος .
Παρ’ όλο που τα επίσημα στοιχεία είναι σε πολλούς γνωστά, σχετικά με τις αποικιακού χαρακτήρα συμβάσεις, που οι ελληνικές κυβερνήσεις…εξασφάλισαν στις εταιρίες, στις οποίες παραχώρησαν τους ελληνικούς δρόμους, δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι επιβεβλημένα.
Για την Αττική οδό η σύμβαση παραχώρησης που υπογράφτηκε από το ΠΑΣΟΚ το 1996 είχε διάρκεια 8-23 χρόνια, με την πρόβλεψη ότι, εάν στο μεταξύ οι εργολάβοι έκαναν απόσβεση της ίδιας συμμετοχής τους συν ένα κέρδος 11,6%, τότε το έργο και η διαχείρισή του θα επέστρεφε στο δημόσιο.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία το έργο στοίχισε 1300 εκ ευρώ, εκ των οποίων τα 175 εκ. ευρώ ήταν της κατασκευάστριας εταιρίας! Τον Απρίλη του 2005 η εισαγγελική έρευνα για τη σύμβαση κατασκευής και λειτουργίας της Αττικής Οδού κατέληξε ότι πρόκειται για μια «λεόντεια» σύμβαση, όσον αφορά τα συμφέροντα του ελληνικού δημοσίου, όμως τα κυβερνητικά κόμματα και αυτό το κάλυψαν με τον μανδύα της…νομιμότητας! Το 2009 τα έσοδα από την εκμετάλλευση της Αττικής Οδού ξεπερνούσαν το ένα εκ. ευρώ την ημέρα!!! Τα δε κέρδη από τα οκτώ χρόνια λειτουργίας ήδη είχαν ξεπεράσει όχι μόνο τα δάνεια και τη συμμετοχή των εργολάβων, αλλά τη συνολική αξία κατασκευής, όπως αυτό δηλώθηκε επίσημα. Στην περίπτωση αυτή ακόμη και με τους όρους της σκανδαλώδους αυτής σύμβασης έπρεπε να είχε επιστραφεί το έργο στο ελληνικό δημόσιο, κάτι που φυσικά…δεν έγινε. Το γεγονός αυτό βέβαια δεν αποτελεί σκάνδαλο ούτε για τα μέσα μαζικής…ενημέρωσης ούτε φυσικά για τα κόμματα που διαχειρίζονται την εξουσία!
Το παραπάνω μοντέλο, δεν αφορά μόνο την Αττική Οδό. Πάνω σε αυτήν τη…λογική οικοδομήθηκαν οι συμβάσεις κατασκευής και παραχώρησης όλου του χάρτη της επικράτειας, με την κατάτμησή του σε έξι μεγάλους οδικούς άξονες, από την κυβέρνηση της ΝΔ αυτήν τη φορά. Επίσης είναι γνωστό ότι με τα διόδια, τα οποία από το 2008 και μόνον έχουν αυξηθεί έως και 400% (!!!), προπληρώνουμε για ανύπαρκτους δρόμους και προχρηματοδοτούμε κατασκευαστικούς ομίλους που…θα τους κατασκευάσουν! Χαρακτηριστικό παράδειγμα η εθνική οδός Κορίνθου – Πατρών, όπου έχουν επιβάλει πανάκριβα διόδια για ένα έργο που θα… κατασκευαστεί!!!
Η εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ, την Κυριακή 7Αυγούστου του 2005, έγραφε: «Μέσα σε ένα έτος τα ακαθάριστα έσοδα της εταιρίας που εκμεταλλεύεται τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου έχουν ξεπεράσει τα 40 εκατ. ευρώ, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για σύντομη απόσβεση της επένδυσης από την κοινοπραξία, που έχει κατασκευάσει και θα εκμεταλλεύεται τη γέφυρα για 35 χρόνια». Και συνεχίζει… «H εταιρεία Γέφυρα AE έχει καταβάλει 70 εκατ. Ευρώ και η επιτρεπόμενη απόδοση έχει καθοριστεί στο 11,5% επί του προαναφερθέντος ποσού σωρευτικά. Όταν επιτευχθεί αυτή η απόδοση, η παραχώρηση διακόπτεται και η εκμετάλλευση του έργου επιστρέφει στο Δημόσιο. Το ποσό της συνολικής δαπάνης του έργου ανήλθε στα 770 εκατ. Ευρώ».
Τελικά με βάση τα μέχρι στιγμής δεδομένα, από την εκμετάλλευση αυτή μέχρι στις 24 Δεκεμβρίου του 2039, που λήγει η σύμβαση, υπολογίζεται ότι η εταιρία θα εισπράξει πάνω απο 1,6 δις ευρώ και το ποσοστό του… κέρδους της θα ξεπερνά το700%(!!!), αντί της μέγιστης επιτρεπόμενης απόδοσης του 11,5%. Παρ’ όλα αυτά ούτε η εκμετάλλευση διακόπηκε ούτε κανενός κυβερνητικού παράγοντα ίδρωσε το αυτί! Θεωρούν φαίνεται, ότι η ισχύς τους απορρέει από τους επαίνους της ΕΕ και της Τρόικας.
Όμως το αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής, που οι ρίζες της ξεκινούν με την υπογραφή της συνθήκης του Μάαστριχτ, το βιώνουμε σήμερα με τον χειρότερο τρόπο. Οι διαχειριστές της εξουσίας, συνεχίζουν την ίδια πολιτική με μεγαλύτερη ένταση, με το δημόσιο χρέος να εκτοξεύεται στα ύψη, τον λαό κυριολεκτικά να υποφέρει και τον πλούτο να μαζεύεται με προκλητικό τρόπο σε όλο και λιγότερα χέρια. Μειώνουν μισθούς και συντάξεις. Στερούν από τους ασφαλισμένους φάρμακα, ιατρικές εξετάσεις, στοιχειώδεις ιατρικές υπηρεσίες, διαλύουν ό,τι απέμεινε από το εθνικό σύστημα υγείας , συγχωνεύουν σχολεία. Δανείζονται για να χρηματοδοτούν τις Τράπεζες!!!
Με τις εισπράξεις ενός εκ. ευρώ την ημέρα, των διοδίων της Αττικής Οδού και μόνο, θα μπορούσαν τα ταμεία να καλύψουν τα εφ’ άπαξ, που οφείλουν για κάποια χρόνια σε συνταξιούχους δημοσίους υπαλλήλους και για πάντα όλες τις υποχρεώσεις τους! Και αν από ένα και μόνο δρόμο, μέσω διοδίων, μαζεύουν ένα εκ. ευρώ την ημέρα, μπορεί να φανταστεί κανείς τις καθημερινές…εισπράξεις τους από τα διόδια όλης της χώρας! …Μηχανές που κόβουν…λεφτά για τους…διοδιάρχες οι εθνικοί δρόμοι!!!
Επειδή όμως οι ίδιες οι εταιρίες γνωρίζουν πολύ καλά την έντονη αγανάκτηση των πολιτών, κάνουν το πάν, για να φανούν ως αναντικατάστατες και κυρίως, ψάχνοντας για αφελείς, προσπαθούν να πείσουν για την …αναγκαιότητα της παρουσίας τους, με διάφορους τρόπους. Τοποθετούν πινακίδες με τηλέφωνα για βοήθεια, κατασκευάζουν κάποιες πρόχειρες τουαλέτες, πασπαλίζουν λίγη άσφαλτο σε κάποια σημεία για τη… βελτίωση του οδοστρώματος, κινούν κάποια αυτοκινητά τους επιδεικτικά στους… «ιδιοκτήτους εθνικούς δρόμους» και προπαντός τοποθετούν πινακίδες με τα ονόματα των εταιριών που τους εκμεταλλεύονται, για να εμπεδώσουμε(!) το ποιοι είναι οι… ιδιοκτήτες τους!
Είναι λοιπόν αυτονόητο ότι ο αγώνας για την κατάργηση όλων των διοδίων πρέπει να ενταθεί, χωρίς συμβιβασμούς και υποχωρήσεις. Ο αγώνας αυτός μπορεί να κερδηθεί σπάζοντας αρχικά έναν από τους κρίκους της αντιλαϊκής αλυσίδας, για να ακολουθήσει το σπάσιμο και άλλων. Αυτήν τη στιγμή είναι βέβαιο ότι η κυβέρνηση και η πολιτική της, που εξασφαλίζει τυπική νομική κάλυψη σ’ αυτούς, που άγρια μας εκμεταλλεύονται, έχει απεναντί της την συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού και αυτό αργά η γρήγορα θα εκφραστεί δυναμικά. Το κίνημα κατά των διοδίων, κατά της πολιτικής τους, κατά της άγριας εκμετάλλευσης, ήδη έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις. Ούτε η πολυποίκιλη τρομοκρατία, ούτε η σκανδαλώδης διαστρέβλωση της πραγματικότητας, θα σταθούν ικανές για να ανακόψουν αυτήν την πορεία. Η πρόκληση είναι μεγάλη!
MEIΩΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 25% ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ
Αντιμέτωποι με μεγάλες περικοπές στους μισθούς τους βρίσκονται δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα, αφού σύμφωνα με το Βήμα, έρχεται "καταιγίδα" ειδικών επιχειρησιακών συμβάσεων εργασίας τους επόμενους μήνες.Πρόκειται κυρίως για...
μικρομεσαίες επιχειρήσεις που "συμφωνούν" με το προσωπικό τους μείωση μισθών με αντάλλαγμα τη διατήρηση των υφισταμένων θέσεων εργασίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι μειώσεις μισθών ξεκινούν από 10% και φθάνουν ως και το 25%.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία από το υπουργείο Εργασίας, τα Εργατικά Κέντρα της χώρας αλλά και από τις δικαστικές αρχές, το επόμενο διάστημα αναμένεται έκρηξη των επιχειρησιακών συμβάσεων, γεγονός που θα λειτουργήσει και ως ντόμινο για τις τις υπόλοιπες επιχειρήσεις που δεν είχαν προκρίνει στην αρχή την λύση ανάλογων συμβάσεων.
Απόδειξη του τι έρχεται είναι το ότι η υπηρεσία του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας έχει πλημμυρίσει από πάνω από χίλια ερωτήματα εργοδοτών που ζητούν περαιτέρω διευκρινίσεις για τον τρόπο εφαρμογής του νόμου έτσι ώστε να αποφύγουν παρατυπίες κατά τη σύναψη των ειδικών συμβάσεων οι οποίες ενδέχεται να οδηγήσουν στην ακύρωσή τους.
Οι περισσότερες επιχειρήσεις προέρχονται από τη Βόρεια Ελλάδα αλλά και από την βιομηχανική ζώνη της Δυτικής Ελλάδας.
Σύμφωνα με καταγγελίες εργαζομένων η πίεση παίρνει τη μορφή της ξεκάθαρης απειλής, δηλαδή ή δέχεστε μειώσεις αμοιβών ή θα γίνουν απολύσεις.
Social-ληστές και Συριζαίοι.... πάρτε μερικούς στα σπίτια σας...
Έχω να ομολογήσω, ότι όλοι αυτοί οι νόμιμοι και παράνομοι μετανάστες που διαμένουν στη χώρα μας, είναι άνθρωποι εξαθλιωμένοι, βασανισμένοι, πεινασμένοι και...
ψάχνουν να βρουν φως μέσα στην απόγνωσή τους.
Και δεν αντιλέγω, να φιλοξενήσουμε κάποιον αριθμό από τους ανθρώπους αυτούς. Να φιλοξενήσουμε κάτω .....
από προϋποθέσεις, τόσους όσους αντέχουμε.
Εφόσον ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΝΕΩΤΕΡΙΣΤΕΣ, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ και αρχίδια καπαμά είσαστε τόσο ευαίσθητοι στα θέματα των αλλοδαπών μεταναστών, θα σας πρότεινα το εξής:
Ξεκινάμε από τον Πρωθυπουργό μας...
Τζέφρυ, πάρε καμιά εκατοστή από τους μετανάστες και φιλοξένησέ τους, βρες τους δουλειά νόμιμη με όλα τα
λένσημα, κάνε σε όλους εξετάσεις υγείας και μίλα με το "βουβαλάκι" σου, αυτό με τα 54 σπίτια, να φιλοξενήσει καμιά 500 αριά (10 αλλοδαποί ανά "βουβαλική" κατοικία), να τους βρει επίσης δουλειά (ξέρει τα κόλπα των κοπριτών αυτός ο ΥΠΕΡΒΟΥΒΑΛΟΣ) , εξασφαλίζοντάς τους ένα καλύτερο μέλλον.
Κι αυτό Τζέφρυ, να το πεις και στους άλλους "παταρπάχτρες" βουλευτές σου, έτσι ώστε να δώσετε το καλό παράδειγμα. Άντε ντε....τι κάθεσαι????
Σκέψου Τζέφρυ μου καλέ... ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ!!!
Εκεί που πας, πάρε και κανέναν Αφγανό στην προσωπική σου ασφάλεια, πάρε και κανέναν Πακιστανο να σου κάνει τον γραμματέα, να σου σκαλίζει τον κήπο.... ΤΙ ΚΑΘΕΣΑΙ..... ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ ΕΙΣΑΙ....
Κι εσύ Τσιπράκο, από τα πολλά τσίπουρα έχεις ξεσαλώσει. Κάνε αυτά που πρέπει να κάνει και ο Τζέφρυ και θα σε παραδεχτούμε!
Και στην περίπτωση που οι φίλοι σας απ'έξω σας πιέζουν πολύ, ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ...
Εδώ σας θέλουμε μάγκες....αλλά που????
Ποιός έχασε τη μαγκιά του για να τη βρείτε εσείς????
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΜΕ ΤΗΣ ΒΑΡΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΗΣ ΝΤΟΡΑΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ-ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ-ΚΟΥΒΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ Λ.Α.Ο.Σ ΝΙΚΗΣ ΤΖΑΒΕΛΑΣ ΣΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ SIEMENS; ΑΚΟΜΑ Η ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗ SIEMENS.
Όταν Ζήμενς ενέκρινε τις ομιλίες της … κ. Μπακογιάννη
Ακόμα και την ομιλία της σε διάσκεψη έστελνε η Ντόρας Μπακογιάννη στην Siemens για έγκριση.
Όπως φαίνεται από τα έγγραφα που δημοσιεύουμε πρόκειται για την ομιλία της στη διάσκεψη «Opionion Leader of the Siemens Group» (Αθήνα 11-13/2/2004).
Η ίδια πρακτική ακολουθείται στην ίδια διάσκεψη και για τον σημερινό διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΠΑΠ κ. Σπανουδάκη
Έγγραφο 1 (4-2-2004, 22.15). Η υπεύθυνη για θέματα επικοινωνίας της Siemens, Σίλκε Πανορίου στη Γερμανία, προς τον Εμπερχαρντ Ντόμπεκ: «Η κ.Λάϊντμαν έχει εγκρίνει την ομιλία και την παρουσίαση της Δημάρχου (σ.σ. κ.Μπακογιάννη) σε συνεργασία με τη γραμματέα του κ.Γκάνσβιντ. Η κ.Εμπντινγκ μας έστειλε σήμερα την ηλεκτρονική υπογραφή του κ.Γκάνσβιντ. Η εισήγηση του κ.Σπανουδάκη έχει αλλάξει λίγο στην τελευταία παράγραφο. Κατά τα άλλα είναι ίδια με της κ.Μπακογιάννη. Η κ.Λάϊντμαν με παρακάλεσε να ελέγξουμε μαζί αν όλα ισχύουν, αλλά χρειάζομαι και το δικό σου ΟΚ προκειμένου να προωθήσουμε τις ομιλίες (σ.σ. υπήρχε και άλλη μία)».
ΠΗΓΗ: http://www.antinews.gr/
Οι χορηγίες της Ζήμενς στην ομοσπονδία του συζύγου της κ. Μπακογιάννη
Όπως φαίνεται από τα έγγραφα που δημοσιεύουμε πρόκειται για την ομιλία της στη διάσκεψη «Opionion Leader of the Siemens Group» (Αθήνα 11-13/2/2004).
Η ίδια πρακτική ακολουθείται στην ίδια διάσκεψη και για τον σημερινό διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΠΑΠ κ. Σπανουδάκη
Έγγραφο 1 (4-2-2004, 22.15). Η υπεύθυνη για θέματα επικοινωνίας της Siemens, Σίλκε Πανορίου στη Γερμανία, προς τον Εμπερχαρντ Ντόμπεκ: «Η κ.Λάϊντμαν έχει εγκρίνει την ομιλία και την παρουσίαση της Δημάρχου (σ.σ. κ.Μπακογιάννη) σε συνεργασία με τη γραμματέα του κ.Γκάνσβιντ. Η κ.Εμπντινγκ μας έστειλε σήμερα την ηλεκτρονική υπογραφή του κ.Γκάνσβιντ. Η εισήγηση του κ.Σπανουδάκη έχει αλλάξει λίγο στην τελευταία παράγραφο. Κατά τα άλλα είναι ίδια με της κ.Μπακογιάννη. Η κ.Λάϊντμαν με παρακάλεσε να ελέγξουμε μαζί αν όλα ισχύουν, αλλά χρειάζομαι και το δικό σου ΟΚ προκειμένου να προωθήσουμε τις ομιλίες (σ.σ. υπήρχε και άλλη μία)».
(Μόνο στο Antinews). Ενώ ο κ. Καρατζαφέρης επιδίδεται από χθες σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να σώσει την Οικογένεια Μητσοτάκη από την λαίλαπα της Ζήμενς νέα στοιχεία έρχονται καθημερινά στο φως.
Θυμάστε που πριν από μήνες γράφαμε ότι «δεν είναι μόνο τα «δωράκια» της Ζήμενς προς τον Κυριάκο για το γραφείο του ή τον ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Εδώ βλέπουμε ότι μέχρι και δωρεές στην Ελληνική Ομοσπονδία Ιππασίας, πρόεδρος της οποίας ήταν ο κ. Ισίδωρος Κούβελος, ο σύζυγος της κ. Μπακογιάννη, έκανε ο κ. Χριστοφοράκος, ο οποίος μάλιστα φωτογραφιζόταν μαζί του…» (Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις στην Ζήμενς θα βρεις την Αγία Οικογένεια)
Ακολούθησε δημοσίευμα της «Ελευθεροτυπίας», σύμφωνα με το οποίο «μαζί με την Ντόρα ξεθαρρεύει και ο σύζυγός της Ισίδωρος, τα αιτήματα του οποίου κατέχουν δεσπόζουσα θέση στο αρχείο Χριστοφοράκου. Πρόκειται για διόλου ευκαταφρόνητες χορηγίες που τελικά ο κ. Ισίδωρος Κούβελος εξασφαλίζει από τον Χριστοφοράκο (ελέω Ντόρας) για την Ελληνική Ομοσπονδία Ιππασίας, για τη διεκδίκηση των Μεσογειακών Αγώνων κ.ά. Τόση είναι η μέριμνα του γραφείου Χριστοφοράκου που η γραμματέας στις 13 Οκτωβρίου 2003 στην πρώτη υπόμνηση γράφει: «Να κάνει κάτι για Μπακογιάννη».
Εμείς δεν ξέρουμε αν “το έκανε” για την κ. Μπακογιάννη, αλλά ιδού σήμερα η συμφωνία για τη «χορηγία» μετά τιμολογίου της Ζήμενς προς τον Ομοσπονδία Ιππασίας του συζύγου της κ. Μπακογιάννη, κ. Ισίδωρο Κούβελο.
Στην Εξεταστική τα γνωρίζουν αυτά;
Υπάρχουν και άλλα τιμολόγια;
Σε τι υπηρεσίες αντιστοιχούν αλήθεια;
ΠΗΓΗ: http://www.antinews.gr/
Νέα στοιχεία για τις σχέσεις της κ. Τζαβέλα του ΛΑΟΣ με τον κ. Χριστοφοράκο
Σιγή της .. πάπιας όμως από την Εξεταστική. Προφανώς είναι πιο εύκολο να ασχολούνται με μαραγκούς και μπατζανάκηδες.
Η δημοσιογραφική έρευνα όμως φέρνει στο φως κι άλλα στοιχεία για τις επαφές της κ. Τζαβέλλα με τον κ. Χριστοφοράκο. Στα δύο ραντεβού που αποκαλύψαμε χθες προστίθενται σήμερα άλλα δυο. Συνολικά τέσσερα, οπότε μάλλον δεν πρόκειται για επισκέψεις κοινωνικής φιλοφροσύνης.
Θα καλέσει η Εξεταστική την κ. Τζαβέλλα για να μάθουμε κι εμείς τις συζητούσε με τον κ. Χριστοφοράκο;
ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΔΩΡΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗ SIEMENS
ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΧΗΤΙΚΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ "ΙΧΝΟΣ",ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΦΟΡΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΑΝ ΔΩΡΑΚΙΑ (ΑΠΟ ΣΑΜΠΑΝΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ) ΑΠΟ ΤΗ SIEMENS!
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ,ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΣΒΗΣΑΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ...ΜΕ ΜΠΛΑΝΚΟ.
ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ,ΕΝΩ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ:....
ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ,ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ,ΠΡΩΤΟΠΑΠΑΣ,ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΚΑΙ ΔΕΙΞΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ,ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΝΕ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΑ ΜΜΕ.
ΓΙΑΤΙ;ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΜΠΛΕΓΜΕΝΟΙ,ΟΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΠΡΟΣΕΧΩΣ!
ΠΗΓΗ: www.ksipnistere.blogspot.com
Στήνουν το γεωτρύπανο σε 2 εβδομάδες-ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΥΠ ΟΨΗ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Οι άνθρωποι της Noble Energy βρίσκονται τις τελευταίες εβδομάδες στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου και για έναν άλλο λόγο. Το αργότερο σε δυο εβδομάδες, στις αρχές του Φεβράρη, δηλαδή, θα στήσουν το πρώτο γεωτρύπανο στη θαλάσσια περιοχή του Ισραήλ όπου θα αρχίσουν τις γεωτρήσεις. Το γεωτρύπανο, όπως πληροφορούμαστε, μπορεί να μετακινηθεί εύκολα και για...
γεωτρήσεις και σε άλλες περιοχές όπως στο Οικόπεδο Δώδεκα της Κύπρου. Αυτό αναμένεται να γίνει μέχρι το τέλος του χρόνου, αν ζητηθεί από την κυπριακή κυβέρνηση.
Η συμφωνία μας με την Noble Energy
Όπως είναι γνωστόν, η Κύπρος έχει υπογράψει συμφωνία με την εταιρεία αυτή για συνεκμετάλλευση των κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στο Οικόπεδο Δώδεκα. Σε περίπτωση που βρεθούν κοιτάσματα η συμφωνία προνοεί πως η εταιρεία που θα κάνει τις γεωτρήσεις και την εξόρυξη θα πωλεί το προϊόν και θα δίνει στη χώρα που το κατέχει μεγάλα ποσοστά. Οι γεωτρήσεις πρέπει να γίνουν από τον Οκτώβριο φέτος μέχρι και τον Οκτώβριο του 2013, εκτός κι αν λόγοι άλλοι επιβάλλουν όπως οι εργασίες αρχίσουν νωρίτερα.
Από το περιβάλλον της Noble Energy, που έχει ήδη κάνει τις δικές της έρευνες και απεφάνθη ότι υπάρχουν κοιτάσματα τουλάχιστον στο Οικόπεδο Δώδεκα, έγινε γνωστό ότι η Κύπρος είναι δυο φορές πιο πλούσια σε φυσικό αέριο από το Κατάρ, ενώ στο Οικόπεδο Δώδεκα έχουν εντοπιστεί τεράστιες ποσότητες.
Αρκετά τρισεκατομμύρια
Στην ερώτηση πόσο μεγάλες είναι οι ποσότητες αυτές η απάντηση της εταιρείας είναι πως μια πρώτη ένδειξη φανερώνει αρκετά τρισεκατομμύρια κ.μ., όμως τίποτε δεν μπορεί να λεχθεί με ακρίβεια αν δεν αρχίσουν οι γεωτρήσεις.
Με βεβαιότητα και 100% σίγουροι για τις ποσότητες θα μπορούμε να είμαστε όταν θα αρχίσουμε τις γεωτρήσεις, λέει η Noble Energy.
Ένας από τους ειδικούς της εταιρείας, μάλιστα, είπε ότι στην 15ετή υπηρεσία του στην Noble Energy και με βάση τις εμπειρίες που είχε σε γεωτρήσεις για πρώτη φορά έχει τόσο καθαρή ένδειξη για τον πλούτο που υπάρχει στο Οικόπεδο Δώδεκα.
Οι αντιδράσεις της Τουρκίας
Για τις αντιδράσεις οι οποίες είναι δυνατόν να προκληθούν από την Τουρκία, η Noble Energy δηλώνει ότι δεν πρέπει να υπάρχει οποιαδήποτε ανησυχία.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν θα άφηναν μια εταιρεία τους να εκτεθεί σε κινδύνους συρράξεων αν γνώριζαν ότι υπήρχε τέτοιο ενδεχόμενο, ανέφεραν οι της εταιρείας.
4 χρόνια φαγούρα
