This is default featured slide 1 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 2 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 3 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 4 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

This is default featured slide 5 title

Go to Blogger edit html and find these sentences.Now replace these sentences with your own descriptions.This theme is Bloggerized by Lasantha Bandara - Premiumbloggertemplates.com.

27.8.10

ΚΑΙ ΟΜΩΣ…. 73.600.000,00 € ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

Στην σημερινή ανακοίνωση του υπουργείου προστασίας των λαθρομεταναστών, πληροφορηθήκαμε ότι για το έτος 2011 θα διατεθούν τουλάχιστον 73.600.000€ για την οργάνωση της υποδοχής των λαθρομεταναστών...

Μάθαμε επίσης ότι μετά την ίδρυση του υπουργείου προστασίας του πολίτη-λαθρομετανάστη, την παραχώρηση της Ελληνικής ιθαγένειας, και γενικώτερα την θέσπιση διαφόρων προνομίων και ευεργετημάτων που απολαμβάνουν στην χώρα μας οι αλλοδαποί έναντι των Ελλήνων πολιτών, οι «αφίξεις» παρουσίασαν αισθητή αύξηση. Όπως λοιπόν μας ενημερώνει το υπουργείο του επιτυχημένου
υπουργού κ. Χρυσοχοΐδη : «Σύμφωνα με την Ανάλυση Κινδύνου του Frontex για το 2009, στην Ελλάδα εντοπίζεται το 75% των παράνομων εισόδων στην ΕΕ, ενώ για το πρώτο τετράμηνο του 2010 το ποσοστό αυτό έχει ανέλθει στο 82%.»

ΠΗΓΗ: www.ksipnistere.blogspot.com

1 στους 2 Έλληνες άνω των 16 ετών είναι αναλφάβητοι

1 στους 2 Έλληνες άνω των 16 ετών δεν έχουν ολοκληρώσει το υποχρεωτικό 9χρονο σχολείο (Δημοτικό- Γυμνάσιο)...

Σοκ προκάλεσαν τα αποτελέσματα μιας πεντάχρονης έρευνας που έγινε στις ΗΠΑ, τα οποία αποκαλύπτουν ότι 40 εκατ. Αμερικανοί είναι αναλφάβητοι. Το ίδιο σοκ είχε προκαλέσει και στη Γαλλία πριν από λίγα χρόνια η ανακάλυψη ότι το 20% των ενηλίκων αλλά και των νέων παρουσίαζε μεγάλες δυσκολίες στον χειρισμό της γραπτής γλώσσας.

Και στην Ελλάδα; Ενώ ήδη, σύμφωνα με την τελευταία απογραφή (2001), οι πτυχιούχοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΕΙ-ΤΕΙ) έφτασαν στον αριθμό-ρεκόρ 1.265.168, περίπου 4 εκατομμύρια κάτοικοι ηλικίας 16 ετών και άνω, κοντολογίς ο ένας στους δύο, δεν έχουν ολοκληρώσει το υποχρεωτικό 9χρονο σχολείο (Δημοτικό- Γυμνάσιο). Ωστόσο τα τελευταία χρόνια μια «άλλη» μορφή αναλφαβητισμού έρχεται να πυκνώσει τις παλιές στρατιές των οργανικά αναλφάβητων με νέο αίμα. Σε χιλιάδες μαθητές, οι οποίοι ολοκληρώνουν τις γυμνασιακές και λυκειακές σπουδές τους, παρατηρούνται σοβαρά προβλήματα κατανόησης ενός κειμένου, αδυναμία να εκφραστούν για κάποιο ζήτημα, να συντάξουν μια ολοκληρωμένη πρόταση στο χαρτί, να συνδυάσουν τις γνώσεις που έχουν λάβει προκειμένου να εξηγήσουν ένα απλό φυσικό φαινόμενο ή ένα κοινωνικό ή ιστορικό γεγονός.
Είναι σαφές ότι η επιμονή στο εξεταστικοκεντρικό σχολείο δεν αποτελεί παρά τη νεκρολογία της επαφής του μαθητή με την ουσία της γνώσης. Γιατί, βέβαια, αν παρατηρήσει κανείς τη σχέση του περιεχομένου των μαθημάτων, της μεθόδου και των πρακτικών ελέγχου, θα διαπιστώσει εύκολα ότι η σύνθεσή τους, την ίδια στιγμή που μεταλλάσσει τη μαθησιακή διαδικασία σε μεθοδολογική εκγύμναση, δημιουργεί ένα εκρηκτικό μείγμα που μπορεί και να αναστείλει ακόμη και μορφές προσαρμοστικότητας στη μάθηση.
Η κρατούσα αντίληψη για την Παιδεία προσπαθεί να πείσει ότι η μόνιμη και σταθερή απασχόληση ανήκει στο παρελθόν και καλεί σε συμφιλίωση με την απασχολησιμότητα. Η αντίληψη αυτή επιβαρύνεται με την πρόσδοση ενός εργαλειακού χαρακτήρα στη γνώση, καθώς ταυτίζει τις έννοιες μόρφωση και επανεκπαίδευση με την παροχή γνώσεων και δεξιοτήτων χρηστικού χαρακτήρα, δηλαδή άμεσα εφαρμόσιμων στην αγορά εργασίας. Με άλλα λόγια το σημερινό σχολείο, αντί να εξοπλίζει τους μαθητές με κριτήριο για να ερμηνεύουν και να καλυτερεύουν τη ζωή, τυποποιεί, «συσκευάζει» και παραδίδει μια πληθώρα άψυχων, ξεκάρφωτων και συχνά αχρείαστων γνώσεων, σαν εμπόρευμα για κατανάλωση στις εξετάσεις ή σε μια θέση εφήμερης «απασχόλησης».

ΠΗΓΗ: www.ksipnistere.blogspot.com

Απίστευτο: Με Non Paper το ΠΑΣΟΚ διαστρέβλωσε τις εξελίξεις στην επιτροπή για τα ομόλογα!

ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΣΚΑΝΔΑΛΟ! ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΑ ΜΜ"Ε" ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΑΠΑΡΗΓΑΓΑΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ!

«…το ΠΑΣΟΚ πότε “αφαιρεί” από τα πρακτικά ότι δεν το συμφέρει και πότε “προσθέτει” ….εκτός πρακτικών όσα θα ήθελε να έχουν λεχθεί!!»

Με περισσό θράσος και απύθμενη ανευθυνότητα το ΠΑΣΟΚ επιχειρεί για μία ακόμα φορά να παραπλανήσει την κοινή γνώμη.

Πριν καλά – καλά ολοκληρώσει την κατάθεση του ο τ. Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου κ. Γ. Σανιδάς στην Επιτροπή για την υπόθεση των ομολόγων, είχε κυκλοφορήσει στα δημοσιογραφικά γραφεία “non paper” με….αποκαλύψεις στην Εξεταστική!.
Μόνο που τα περισσότερα από όσα αναφέρονταν ….δεν είχαν λεχθεί και δεν…υπήρχαν στα πρακτικά!!!
Κατανοητό το άγχος των Βουλευτών του ΠΑΣΟΚ που θέλουν να «αξιοποιήσουν» μία Εξεταστική Επιτροπή για να επιδείξουν κομματικό «πατριωτισμό» ενόψει ανασχηματισμού.
Ο κ. Νικολόπουλος ρωτήθηκε για το πώς σχολιάζει την νέα αλλοίωση των λεχθέντων της συνεδρίασης της Εξεταστικής Επιτροπής, με «μαιμού» ερωτήσεις Πρωτόπαππα – Σανιδά, είπε: ....

«Είμαστε υποχρεωμένοι να καταγγείλουμε την τακτική του ΠΑΣΟΚ και να δηλώσουμε ότι προβληματιζόμαστε καθημερινά μπροστά στην τόσο ωμή παραβίαση κάθε μορφής δημοκρατικής και αντικειμενικής συμπεριφοράς, στην ξεδιάντροπη παραπλάνηση ακόμη και σε αυτές τις συνεδριάσεις που όλοι οι κοινοβουλευτικοί συντάκτες έχουν πρόσβαση στα πρακτικά των συζητήσεων.
Δεν τους ενδιαφέρει ούτε η πολιτική ούτε η προσωπική αξιοπιστία όπως αποδεικνύεται και με το τελευταίο περιστατικό που κατέγραψε σχεδόν όλος ο Αθηναικός Τύπος, και που το NON PAPER έφτασε σήμερα στα χέρια μας για να κατατεθεί ως «μνημείο» έλλειψης σεβασμού της δεοντολογίας στα επίσημα πρακτικά».

ΠΗΓΗ: www.citypress-gr.blogspot.com

Όποιος διαφωνεί με το μνημόνιο να φέρει 110 δις

Ναι όσο και αν ακούγεται αστείο πολιτικά, αυτή τη θέση εξέφρασε σήμερα το πρωϊ σε τηλεοπτική του συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA, ο υπουργός του ΠΑΣΟΚ κ. Ραγκούσης. Απευθύνθηκε λοιπόν στα κόμματα της αντιπολίτευσης, αλλά και στον κ. Σαμαρά και ζήτησε, εφόσον διαφωνούν με το μνημόνιο να φέρουν 110 δις ευρώ, δηλαδή όσα είναι τα χρήματα του δανείου της υποτέλειας. Προφανώς εννοούσε να προτείνουν οι διαφωνούντες άλλο τρόπο για να πάρουμε δάνειο 110 δις, εκτός μνημονίου.
Επομένως από τούδε και στο εξής ούτε ο Σαμαράς, ούτε η Παπαρήγα, ούτε ο Τσίπρας, ούτε κανείς άλλος Έλληνας πολίτης, θα έχουν το δικαίωμα να διατυπώνουν την αντίθεσή τους με το....
κατοχικό μνημόνιο και να κρίνουν την πολιτική Παπανδρέου, αν πρώτα δεν προσκομίσουν 110 δις ευρώ ή δεν προτείνουν τρόπο να βρεθούν. Τόσο απλά.
Αλήθεια, πως δεν το είχαμε σκεφτεί;
Δηλαδή το πρόβλημα της χώρας είναι το που αλλού θα βρεθεί δάνειο 110 δις ευρώ και όχι να προταθούν άλλες οικονομικές πολιτικές που να το καθιστούν μη αναγκαίο.
Αυτό ήταν μόνιμα το σοσιαλιστικό μας όραμα. Τα δανεικά και τα έτοιμα και όχι η προσπάθεια και η αυτοδύναμη ανάπτυξη. Και αυτό δυστυχώς συνεχίζεται.

Με σφοδρότητα επιτέθηκε εναντίον της Νέας Δημοκρατίας και έριξε το φταίξιμο για όλη την οικονομική κρίση μόνο πάνω στην τελευταία διακυβέρνηση του κ. Καραμανλή, ενώ δεν έκανε καμία σχετική μνεία για τις εγκληματικές πολιτικές του ΠΑΣΟΚ στην οικονομία κατά το παρελθόν, που έθεσαν τις βάσεις για να φτάσουμε εδώ που φτάσαμε. Ταυτόχρονα δεν έκανε καμία αξιολόγηση στην τωρινή οικονομική πρόταση της Νέας Δημοκρατίας και του Αντώνη Σαμαρά για έξοδο από το μνημόνιο σε δύο χρόνια, αλλά επέμενε στην ορθότητα της πολιτικής του ΠΑΣΟΚ.

Επίσης, ενώ υπεραμύνθηκε της δημοκρατίας και του (υπερσυγκεντρωτικού και ολιγαρχικού λέμε εμείς) σχεδίου «Καλλικράτης» και του (αρχηγικού λέμε εμείς) εκλογικού νόμου που πρόκειται να φέρει προς ψήφιση, δεν ακούσαμε θετική απάντηση στην δημοκρατική πρόταση της αντιπολίτευσης για να έρθει το μνημόνιο 2 προς ψήφιση στη Βουλή.
Το τελευταίο προφανώς δεν είναι δημοκρατία, αλλά λαϊκισμός, όπως διέτεινε άλλο μεγαλοστέλεχος του ΠΑΣΟΚ.

ΠΗΓΗ: www.citypress-gr.blogspot.com

Η ’’πράσινη’’ παιδεία… της σύγχρονης Ελλάδας

Παρακολουθήσαμε τα τελευταία 24ωρα τις απεγνωσμένες προσπάθειες της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, να δικαιολογήσει την απαράδεκτη απόφασή της για την κατάργηση της βάσης του ''10''. Είδαμε εισακτέους με ''0,9'', που αύριο θα αποτελέσουν το επιστημονικό δυναμικό της χώρας!! Είναι ντροπή να ισοπεδώνονται κόποι, αξίες και αγωνίες για κομματικά οφέλη. Αν είναι να πορευθούμε με τέτοιες λογικές, ας αφήσουν ανοιχτά τα Α-Τ.Ε.Ι. για όλους χωρίς εξετάσεις. Τουλάχιστον θα υπάρξει στοιχειώδης αξιοπρέπεια!
Πρότεινα και κατά το παρελθόν το κλείσιμο αρκετών Τ.Ε.Ι. της περιφέρειας και την ενίσχυση των Ι.Ε.Κ., που δίνουν εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό στην αγορά εργασίας. Θα είχαμε και....
εξοικονόμηση πόρων, αφού τα Ι.Ε.Κ. στεγάζονται στις σχολικές μονάδες, ενώ τα Τ.Ε.Ι. απαιτούν ενοίκια, διοικητικό και διδακτικό προσωπικό, και γενικότερα στοιχίζουν πολλές χιλιάδες ευρώ στον έλληνα φορολογούμενο.
Στην εποχή του Δ.Ν.Τ. η κυβέρνηση αδυνατεί να πάρει τις σωστές αποφάσεις. Αφήνει τους κοινωνικούς εταίρους (ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ, Επιμελητήρια) χωρίς τα στελέχη που έχουν ανάγκη και προκρίνει τα ''λουκέτα'' από την ανάπτυξη. Η Ευρώπη έχει ήδη εφαρμόσει τα σύστημα μεταφοράς πιστωτικών μονάδων, που παρέχει ευελιξία και ενδυναμώνει τη δια βίου εκπαίδευση.
Στην Ελλάδα της Ευρώπης πελαγοδρομούμε στην αβεβαιότητα και στην ανεργία. Τώρα πρέπει να σχεδιάσουμε την παιδεία της επόμενης 10ετίας. Με τόλμη, ρεαλισμό και κυρίως ποιότητα. Το κράτος μας είναι ήδη αντιπαραγωγικό, δε χρειάζεται περαιτέρω ενίσχυση προς την πορεία αυτή. Είμαι υπέρμαχος μιας ευρωπαϊκής στρατηγικής που θα δίνει ευκαιρίες, θα βοηθά τη νέα γενιά να βρίσκει δουλειά και τους επιχειρηματίες το κατάλληλο δυναμικό.
Τα Ι.Ε.Κ. είναι η πρόκληση του μέλλοντος, αρκεί να ενισχυθούν και να αποτελέσουν το δίαυλο με τα Α-Τ.Ε.Ι. και Α.Ε.Ι. Η νέα γενιά θέλει λύσεις και όχι φιλολογικά σχόλια. Η παιδεία οπισθοδρομεί και η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας αδυνατεί να αντιληφθεί τις προκλήσεις και τις απαιτήσεις του μέλλοντος!!

Του Κ.Μαργαρίτη
ΠΗΓΗ: www.citypress-gr.blogspot.com

Μας συνηθίζουν στο γελοίο και το βλακώδες όπως ο Χειμώνας μας συνηθίζει στο κρύο

Τι μέσο ανθρώπινο μυαλό, συνηθισμένο (έτσι το εκπαιδεύσανε) να βλέπει τα πράγματα κατά τρόπο στατικό και στην απομόνωσή τους, δεν μπορεί να συλλάβει τη διαλεκτική σχέση που υπάρχει ανάμεσα στο αίτιο και το αποτέλεσμα. Τείνοντας προς τη συνεχή απλοποίηση, ικανοποιείται από τις εξηγήσεις που προσαρμόζονται περισσότερο στη διανοητική του οκνηρία, χωρίς να ενδιαφέρεται για το βάθος των πραγμάτων.

Αυτό το ξεχαρβάλωμα της σκέψης και η ισοπεδωτική κυριαρχία της απλοϊκής, τυπικής σκέψης πήρε μορφές αποκρουστικής αυθάδειας μέσω της βιομηχανίας και της εμπορίας των ιδεών, της ενημέρωσης και της ψυχαγωγίας, δηλαδή από τα «φίλτρα» της καπιταλιστικής προπαγάνδας: Τα ΜΜΕ.
Η δημοσιογραφική λογική αποτελεί την «ποίηση» του απλοϊκού, του χυδαία απλοϊκού. Η δημοσιογραφία είναι η «τέχνη» της απλοποίησης και υπεραπλούστευσης, η «τέχνη» της τυποποίησης, της αποσάθρωσης και εν τέλει της δολοφονίας της σκέψης.
ΣΗΜΕΡΑ, αυτές οι μήτρες της προπαγάνδας της αγοράς και του χρήματος, αυτές οι απόλυτα κυρίαρχες εστίες της νεοταξικής προπαγάνδας, δεν παράγουν, απλώς, ή αναπαράγουν και πωλούν τα νέα ιδεολογήματα, αλλά και όλα τα καρκινώδη νοσήματα και υποπροϊόντα της παρακμής: Την τρομοκρατία του καθεστώτος, το τρομοθέαμα, τη βλακεία και κάθε είδος και ποικιλία της ισοπεδωτικής ανοησίας.
Το χειρότερο: Με τους όγκους και τις κατακλυσμιαίες νεροποντές της καθημερινής χυδαιότητας και της βλακείας που ξερνούν, εθίζουν την κοινωνία σε αυτή τη φρίκη, μας συνηθίζουν σε όλα αυτά, έτσι ώστε να περνούν απαρατήρητα.
Έχουμε συνηθίσει π.χ. την τρομοκρατία του καθεστώτος (σε όλες τις ποικιλίες της και τα χρώματά της), καθώς και την αυθάδεια της βλακείας, όπως το κρύο το Χειμώνα.
Αυτή η «συνήθεια» είναι ο θάνατος της σκέψης και της ζωής. Κάθε καθεστώς «συνήθειας» είναι θάνατος…


Την ίδια «συνταγή» του κατακλυσμού του γελοίου, του γλοιώδους και τους βλακώδους, ακολουθούν με υπερβάλλοντα ζήλο και τα κόμματα και οι πολιτικοί μας.
Έτσι, όλα θα «στρογγυλοποιηθούν», θα πολτοποιηθούν και θα ισοπεδωθούν μέσα στην ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΙΑ της βλακείας και του γελοίου.
Ο κατοχικός μας πρωθυπουργός, σαν ψυχρός εκτελεστής των εντολών και των συνταγών της αυτοκρατορικής τρομοκρατίας και ηλιθιότητας, βρίσκεται στην «πρωτοπορία» της ανακύκλωσης της βλακείας και του γελοίου.
Καθημερινά ξερνάει, με κομπάζουσα, αδίστακτη αναισθησία (οι πωρωμένοι βλάκες και εκτελεστές δεν έχουν ούτε εγκέφαλο, ούτε συνείδηση, άρα και συναίσθηση) χείμαρρους γελοιότητας και βροντώδεις κεραυνούς ανοησίας.
Θέλουν να μας συνηθίσουν και σε αυτές τις αυθάδεις πρωθυπουργικές μορφές του γελοίου, του βλακώδους και του κιτσαριού…
Για να συνειδητοποιήσουμε το δράμα της εποχής μας πρέπει να σπάσουμε τις πανοπλίες της βλακείας που μας φοράνε. Πρέπει να απελευθερωθούμε από την τυραννία των απλουστεύσεων και την απλοϊκότητα της σκέψης, να αναζητήσουμε τα βαθύτερα αίτια του δράματος που ζούμε , της φαιδρότητας και της ανοησίας που κυριαρχεί...

ΠΗΓΗ: www.citypress-gr.blogspot.com