Πιστοί στην προσπάθεια εντοπισμού των φθηνότερων τιμών όχι σε μία, αλλά σε περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ είναι πλέον οι καταναλωτές.
Σε μια προφανή προσπάθεια αποτελεσματικότερης διαχείρισης του οικογενειακού προϋπολογισμού, όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν να προμηθεύονται τα βασικά...
είδη πρώτης ανάγκης από περισσότερα του ενός καταστήματα, αναζητώντας τις πλέον συμφέρουσες τιμές.
Η μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος, αλλά και η άνοδος των τιμών καθιστούν επιβεβλημένες τις αγορές βάσει λίστας για τη συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών, με συνέπεια οι αυθόρμητες αγορές να περιορίζονται δραστικά. Σημαντική, εξάλλου, είναι η μείωση της μέσης δαπάνης ανά επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ, καθώς οι καταναλωτές ψωνίζουν λιγότερα και φθηνότερα προϊόντα. Τις αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά -απόρροια της οικονομικής κρίσης- καταγράφει έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
ΠΗΓΗ: www.ksipnistere.blogspot.com