
«Σε μία περίοδο οικονομικής κρίσης, όπου δεν υπάρχει ούτε χρόνος, ούτε χρήμα, οι καταναλωτές καταλαβαίνουν ολοένα και περισσότερο τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου», δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Απόστολος Αποστολάκης, Γενικός Διευθυντής του e-shop.gr.
Η έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών κάνει λόγο για αύξηση 75% στο ηλεκτρονικό εμπόριο και για αξία ύψους 1,4 δισ. ευρώ για το 2010.
Πάντως, η δυσπιστία για την ασφάλεια των αγορών μέσω του Διαδικτύου παραμένει σε ένα ποσοστό των καταναλωτών. «Είναι θέμα αντίληψης, γιατί ουσιαστικά το θέμα έχει λυθεί εδώ και χρόνια και στην Ελλάδα, υιοθετώντας τα συστήματα που υιοθετήθηκαν και στις ΗΠΑ», σημειώνει ο κ. Αποστολάκης.
Οι έλληνες φαίνεται ότι εμπιστεύονται τόσο ξένα όσο και ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα για τις αγορές τους.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου