10.12.10

Στον πάγο ως το 2013 ο φόρος στις τηλεοπτικές διαφημίσεις

Πόσες φορές τους τελευταίους μήνες δεν έχουμε ακούσει το περίφημο ... «πάνω σ` αυτό και να θέλουμε δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Αναφέρεται ρητά στο μνημόνιο που έχουμε υπογράψει» .
Όμως το μνημόνιο εφαρμόζεται αυστηρά μόνο για το…πόπολο!
Γιατί; Μετά από δύο έτη, την Πρωτοχρονιά του 2013, θα ξεκινήσει η επιβολή του ειδικού φόρου στις διαφημίσεις που προβάλλονται από την τηλεόραση. Είναι η δεύτερη αναβολή εφαρμογής του μέτρου.
Ο συντελεστής του φόρου είχε οριστεί με το ν. 3845/2010 ( ΤΟ MNHMONIO) σε 20% επί της αξίας της διαφήμισης, προκαλώντας την αντίδραση των ιδιοκτητών τηλεοπτικών σταθμών. Το ζήτημα έφτασε μέχρι την Κομισιόν, μέσω της Ευρωπαϊκής Ένωσης Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών (ACT).
Ο νόμος (το περίφημο μνημόνιο δηλαδή), που ψηφίστηκε τον περασμένο Μάιο, προέβλεπε επιβολή του φόρου από την 1η Ιουλίου.
Αυτό δεν έγινε, αφού με τροπολογία που ενσωματώθηκε στο νομοσχέδιο για τη ρύθμιση των …. οφειλών των υπερχρεωμένων νοικοκυριών, η έναρξη εφαρμογής της διάταξης μετατέθηκε χρονικά για την 1η Οκτωβρίου.
Και πάλι δεν εφαρμόστηκε και τώρα πάμε για το … 2013!
Αύριο πάλι σε κάποια εκπομπή θα ακούσετε το περίφημο …»πάνω σ` αυτό και να θέλουμε δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα. Αναφέρεται ρητά στο μνημόνιο που έχουμε υπογράψει». Θα αναφέρονται φυσικά σ’ εσάς. Το πόπολο!
Γιατί στο άλλο ματς
Κυβέρνηση – «Νταβατζήδες»  σημειώσατε διπλό (2)!

ΠΗΓΗ: www.politis-gr.com