Pages - Menu

Pages

27.2.11

Αυτή την Ελλάδα παρέδωσε η ΝΔ και ο Καραμανλής.... σύμφωνα με το ΔΝΤ


20η ετήσια συνάντηση Χρηματοοικονομικής Επιτροπής του ΔΝΤ... 4 Οκτωβρίου 2009...


Ο Τρεμόντι, Υπ. Οικονομικών της Ιταλίας ενημερώνει τους υπόλοιπους για την κατάσταση στην Ιταλία, Αλβανία, Ελλάδα, Πορτογαλία, Μάλτα. Για την Ελλάδα λέει:


«The economy of Greece has been relatively resilient compared to other countries, but could not avoid the repercussions from the global financial crisis. The global crisis has hit the Greek economy with a lag and the authorities ............


anticipate negative growth in 2009 (-0.5 percent to -1 percent).
Targeted government measures in support of SMEs and key economic sectors - combined with implementation of an employment package emphasizing active labor market policies - have helped cushion the impact of the crisis.
The banking system has remained sound throughout the crisis and credit has continued to expand, albeit at a much slower pace.
Faced with a deteriorating economy and wider spreads on government debt, fiscal policy in 2009 aimed to contain mounting fiscal pressures, while protecting the most vulnerable and avoiding a recession.
With economic activity falling more than anticipated, the authorities announced a package of revenue-enhancing measures in June.
Following the October 4 elections, the new government will face the difficult challenge of correcting the fiscal and external imbalances while supporting the economic recovery.»

Και για όσους βαριούνται να διαβάσουν αγγλικά:

Η ελληνική οικονομία ήταν σχετικά ανθεκτική σε σύγκριση με άλλων χωρών, αλλά και αυτή δεν θα μπορούσε να αποφύγει τις επιπτώσεις από την παγκόσμια οικονομική κρίση. Η παγκόσμια κρίση έχει χτυπήσει την ελληνική οικονομία με χρονική υστέρηση και οι αρχές προβλέπουν αρνητική ανάπτυξη το 2009 (-0,5% έως -1%).
Στοχευμένα κυβερνητικά μέτρα στήριξης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και των βασικών οικονομικών τομέων - σε συνδυασμό με την εφαρμογή μιας δέσμης μέτρων για την απασχόληση με έμφαση στο ενεργό εργατικό δυναμικό της αγοράς - έχουν βοηθήσει στην άμβλυνση των επιπτώσεων της κρίσης.
Το τραπεζικό σύστημα παρέμεινε υγιές κατά τη διάρκεια της κρίσης και εξακολούθησε να αναπτύσσεται, αν και με πολύ βραδύτερο ρυθμό.
Αντιμέτωπη με μια επιδείνωση της οικονομίας και αύξηση των spreads του δημοσίου χρέους, η δημοσιονομική πολιτική το 2009, στόχευσε να αποφευχθεί η ύφεση και να αντισταθεί στις πιέσεις, προστατεύοντας ταυτόχρονα τους πιο αδύναμους.
Με την οικονομική δραστηριότητα να μειώνεται περισσότερο απ' όσο προβλεπόταν, οι αρχές ανακοίνωσαν ένα πακέτο μέτρων τόνωσης των δημοσίων εσόδων τον Ιούνιο.
Μετά τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου, η νέα κυβέρνηση θα πρέπει να αντιμετωπίσει τη δύσκολη πρόκληση της διόρθωσης των δημοσιονομικών και εξωτερικών ανισορροπιών, με παράλληλη υποστήριξη της οικονομικής ανάκαμψης.

Αυτή την Ελλάδα παρέδωσε η ΝΔ και ο Καραμανλής στο ΠΑΣΟΚ... γιά ότι ακολούθησε την 4η Οκτωβρίου κάποιοι είναι υπεύθυνοι που δεν αντιμετώπισαν άμεσα «την δύσκολη πρόκληση της διόρθωσης των δημοσιονομικών και εξωτερικών ανισορροπιών, με παράλληλη υποστήριξη της οικονομικής ανάκαμψης.» και ελπίζω όταν ξαναέρθει η ΝΔ στην εξουσία να μην τους χαριστεί όπως έκανε με το Χρηματιστήριο, τα εξοπλιστικά, τη Siemens του Τσουκάτου και τόσα άλλα...

http://dexiextrem.blogspot.com/2011/02/blog-post_9393.html
http://cobra-argos.blogspot.com/2011/02/blog-post_6084.html
ΠΗΓΗ: www.ksipnistere.blogspot.com  

250 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ,ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΛΑ.Ο.Σ. ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΙΠΟΤΑ


Δεν τους φτάνει η κρατική επιχορήγηση έχουνστραφεί και στα δάνεια!Στα 230 εκατ ευρώ(!!!!) φτάνουν τα χρέη των δύο μεγάλων κομμάτων!Με τις μηνιαίες τους δόσεις μόνο σε τόκους να ξεπερνούν τα 2 εκατομμύρια ευρώ!!!!
Και τα κόμματα της αριστεράς όμως δεν είναι σε καλύτερη μοίρα αφού οι δανειακές τους υποχρεώσεις ξεπερνούν σε ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ τα 10 εκατ ευρώ(!!!)
Δάνεια άρχισαν να παίρνουν και οι Οικολόγοι – Πράσινοι που ήδη πρόλαβαν να...
 χρεωθούν με 800.000 ευρώ!
Στο ΛΑΟΣ μέχρι τώρα τα καταφέρνουν καλά.Είναι το μόνο κόμμα που δεν έχει πάρει δάνειο!
Το ερώτημα απλό….Αυτοί οι 285 θα βγάλουν τη χώρα από το τεράστιο οικονομικό αδιέξοδο?

Οι Αλβανοί το είπαν και το έκαναν: Ανέβαλαν την απογραφή


Τελικά αναβλήθηκε για έξι μήνες η απογραφή πληθυσμού στην Αλβανία, ένα θέμα, που τόσο απασχολεί την Ελληνική Μειονότητα. Ως επίσημη αιτία της αναβολής, αναφέρεται η διενέργεια των αυτοδιοικητικών εκλογών στις 8 Μαϊου. Ωστόσο, όπως επισημαίνουν διπλωματικοί κύκλοι, η μετάθεση της....
ημερομηνίας οφείλεται σε προσπάθεια χειραγώγησης της διαδικασίας.Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Τεχνολογίας και Καινοτομίας "η τοπική αυτοδιοίκηση θα έχει ενεργό ρόλο στην απογραφή και δεν θα μπορούσε να γίνει προεκλογικά".

ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ: .......


Δεκατέσσερις μετανάστες απεργοί πείνας μεταφέρονται αυτή την ώρα από το κτήριο της Υπατίας στα εφημερεύοντα νοσοκομεία, με ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ. Με συμπτώματα οξείας νεφρικής ανεπάρκειας.

Όπως δήλωσε στο newsport.gr o εθελοντής ιατρός και μέλος της Επιτροπής Αληλλεγγύης Θανάσης Καραμπέλης τουλάχιστον 20 μετανάστες σταμάτησαν εδώ και....
48 ώρες να πίνουν νερό, ενώ άλλοι 60 απεργοί πείνας έχουν διακόψει το αλάτι και τη ζάχαρη.

Η κατάσταση της υγείας των περισσότερων εξ αυτών κρίνεται εξαιρετικά κρίσιμη.

Μια αδίστακτη πολιτική ληστοσυμμορία


Του Γιώργου Δελαστί 

Σε αδίστακτη πολιτική συμμορία ληστών στην υπηρεσία των πιο επιθετικών κύκλων του κεφαλαίου αναδεικνύεται η κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου – του πιο μισητού πολιτικού καθάρματος που κυβέρνησε ποτέ την Ελλάδα. Τέτοιο μίσος εναντίον των εργαζομένων δεν είχαν δείξει ούτε οι φασίστες δικτάτορες που κατά καιρούς κατέλαβαν πραξικοπηματικά την εξουσία στη χώρα.
Οι αλλεπάλληλοι αντεργατικοί νόμοι που προωθεί ο Γ. Παπανδρέου του εξασφαλίζουν αβίαστα την πρώτη θέση στη λίστα των πιο μισητών υπηρετών του κεφαλαίου σε όλη την...
 ελληνική ιστορία.
Πρόκειται για τόσο αχαλίνωτο αντεργατικό όργιο που ακόμη και το ΔΝΤ θεωρεί πως είναι …δυσφήμιση για την απάνθρωπη εικόνα του παγκοσμίως να εμφανίζεται ότι ταυτίζεται με την πολιτική της κυβέρνησης Παπανδρέου!!! Όπου βρεθεί κι όπου σταθεί το τελευταίο διάστημα, ο γκαουλάιτερ του ΔΝΤ στην Αθήνα Πολ Τόμσεν διακηρύσσει δημοσίως, σε κάθε ομιλία του, ότι το ΔΝΤ δεν ζήτησε ποτέ από την κυβέρνηση Παπανδρέου να μειώσει τους μισθούς των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα! Δεν έχει ξαναγίνει αυτό πουθενά στον κόσμο: Να βγαίνει το ΔΝΤ από …αριστερά(!!!) σε κάποια κυβέρνηση – και μάλιστα η κυβέρνηση αυτή να είναι του λεχρίτη του… προέδρου της Σοσιαλιστικής Διεθνούς!......
Είναι όντως εξαιρετικά δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι η κυβέρνηση Παπανδρέου έφτασε μέχρι του σημείου να δώσει το δικαίωμα στον κάθε ιδιώτη εργοδότη να μειώνει όσο θέλει (!) τους μισθούς των εργαζομένων του, με προσωρινό κατώτατο φράγμα μόνο τα 740 ευρώ μεικτά του ελάχιστου μισθού, που καθορίζει η εθνική συλλογική σύμβαση εργασίας.
Αυτό σημαίνει δηλαδή ότι η κάθε μεγάλη επιχείρηση που απασχολεί στη χώρα μας π.χ. μηχανικούς ή γιατρούς με 30 ή και περισσότερα χρόνια προϋπηρεσίας και τους αμείβει με 2.300 ή 3.000 ευρώ ή και περισσότερα, έχει το δικαίωμα από τον Γ. Παπανδρέου να τους μειώσει το μισθό και να τους ρίξει ακόμη και στα… 740 ευρώ! Εννοείται ότι η τεράστια μάζα των εργαζομένων που δουλεύει με 1.000 ή 1.500 ή 2.000 ευρώ μεικτά ταχύτατα θα βουλιάξει προς τα 740 ευρώ! Μεικτά, για να μην ξεχνιόμαστε. Στην περίπτωση του ιδιωτικού τομέα, όπως είναι ευνόητο, δεν υπάρχει ούτε καν το πρόσχημα ότι τα κέρδη από τη μείωση των μισθών πάνε στα κρατικά ταμεία και από εκεί στους ξένους τοκογλύφους που δανείζουν την κυβέρνηση. Στην περίπτωση των ιδιωτών όλα τα λεφτά που εξοικονομούνται από τη μείωση των μισθών πάνε ολόκληρα στην τσέπη του εργοδότη – και χάνονται κι από πάνω τεράστια ποσά που αντιστοιχούν στις ασφαλιστικές εισφορές των ποσών που περικόπτονται από τους μισθούς και θα πήγαιναν στα ασφαλιστικά ταμεία, ενώ χάνει και απευθείας το κράτος φορολογικά έσοδα εξαιτίας των μισθών που περικόπτονται και που είναι τα μόνα σίγουρα φορολογικά έσοδα, αφού κόβονται απευθείας από την πηγή χωρίς να ερωτηθούν οι εργαζόμενοι.
Έχουμε να κάνουμε λοιπόν με αδίστακτους υπηρέτες των συμφερόντων του κεφαλαίου. Αυτή είναι η πραγματική φύση της κυβέρνησης Παπανδρέου, ο οποίος άλλωστε έχει έτοιμες τις βαλίτσες του να την κοπανήσει από την Ελλάδα μόλις δυσκολέψουν τα πράγματα. Ξέρει ότι αποκλείεται να εκλεγεί για δεύτερη τετραετία και ως εκ τούτου είναι εξαιρετικά επικίνδυνος πολιτικά. Ξεπουλάει τα πάντα στο κεφάλαιο, στους Αμερικάνους και στην ΕΕ με την πρώτη ευκαιρία, ελπίζοντας να τον ανταμείψουν με τη θέση του ΓΓ του ΟΗΕ για τις υπηρεσίες του. Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι κανένας δεν έχει βάλει ακόμη θέμα στη Σοσιαλιστική Διεθνή να τον καθαιρέσουν από πρόεδρο, αφού έχει αποδειχθεί με τη διακυβέρνησή του… ταλιμπάν του νεοφιλελευθερισμού, ώστε να πάψει τουλάχιστον για τα μάτια του κόσμου να αποτελεί «κινητό διασυρμό» της υποτιθέμενης σοσιαλδημοκρατίας. Έχει πλάτες ο Γιωργάκης – Τσολάκογλου που αποδεικνύεται «Ντίλινγκερ του κεφαλαίου»! Δεν είναι τυχαίο φυσικά που για την εκπλήρωση της αποστολής του τον έχουν πλαισιώσει με ένα οικονομικό επιτελείο οργάνων του διεθνούς κεφαλαίου.
•Ο Γ. Παπακωνσταντίνου ήταν υπάλληλος του ΟΟΣΑ στο Παρίσι επί εφτά χρόνια.
•Η Παναρίτη, αυτή η παντελώς άγνωστη και εξτρεμιστικά νεοφιλελεύθερη οικονομική σύμβουλος του Γ. Παπανδρέου που την τοποθέτησε βουλευτή επικρατείας χωρίς καν να γνωρίζονται(!), ήταν υπάλληλος του ΔΝΤ πριν μας την φέρουν.
•Ο Χριστοδούλου, ο υπεύθυνος του δημόσιου χρέους, ήταν υπάλληλος της Γκόλντμαν Ζαξ.
Καταλαβαίνουμε δηλαδή στα χέρια ποιών ανθρώπων βρίσκεται η ελληνική οικονομία!
Αυτοί όμως την αποστολή τους εκπληρώνουν. Εμείς θα ξυπνήσουμε να τους διώξουμε με κλωτσιές και τις πέτρες ή θα τους αφήσουμε να μας γδάρουν ζωντανούς; Αυτό είναι το ζήτημα. Τα άλλα περιττεύουν. Αυτό πρέπει να το αποδείξουμε με τη συμμετοχή μας στις απεργιακές κινητοποιήσεις όλης αυτής της εβδομάδας και πάνω από όλα στη γενική απεργία της Τετάρτης. Εκεί θα κριθεί εμπράκτως αν η οργή που αισθάνεται ο κόσμος της εργασίας θα μετατραπεί σε λάβα που κάψει την κυβέρνηση ή θα εκφυλιστεί σε κατάθλιψη αδράνειας. Ελπίζουμε, ευχόμαστε και εργαζόμαστε για να συμβεί το πρώτο. Διαφορετικά, το μέλλον μας προβλέπεται πολύ ζοφερό. Αυτοί δεν έχουν έλεος.

Λίστα μεταλλαγμένων τροφίμων ( Νέο )


Παρακάτω ακολουθεί η λίστα των μεταλλαγμένων τροφίμων που κυκλοφορούν στην Ελληνική αγορα:
ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ – SOS

Αλλαντικά :

ΑΝΑΝΙΑΔΗ

Γιαούρτια – Επιδόρπια:....


Γιαούρτι After School Choco (ΦΑΓΕ)

FruYo γιαούρτι με δημητριακά (ΦΑΓΕ)

Nouvelle, (ΦΑΓΕ)

Caramele (ΦΑΓΕ)

Corn Flakes (Tasty)


Επεξεργασμένες ντομάτες:

Brava Ketchup (Med Foods)


Ζυμαρικά και σάλτσες ζυμαρικών:

La Mediterranea (Γιουριμάκ)

Pasta Italia (Γιουριμάκ)

Μάκβελ Ζυμαρικά (Γιουριμάκ)

Τορτελίνια (ΑΒΕΖ)


Κονσέρβες:

Παλίρροια Βοδινό με αρακά (Παλίρροια)

Παλίρροια Γίγαντες γιαχνί (Παλίρροια)

Παλίρροια Ντολμαδάκια Γιαλαντζί (Παλίρροια)

Παλίρροια Σπετζοφάι (Παλίρροια)


Σπορέλαια – Μαργαρίνες:

Corolla (Κορέ)

Standard Σπορέλαια (Standard)

Union Σογιέλαιο (Παπουτσάνης)

Εύα (Ελληνικές Δημιουργίες)

Μάνα Αραβοσιτέλαιο (Παπουτσάνης)

Μάνα Βαμβακέλαιο (Παπουτσάνης)

Σογιόλα (Κορέ)

Σορίνα (Ελληνικές Δημιουργίες)

Το Λαμπερό (μύλοι Σόγιας)


Σαλάτες – Σάλτσες – Σούπες:

17 Delicatessen Farma (Olympus Foods)

17 Delicatessen Mustard Sauce (Olympus Foods)

17 Delicatessen Μελιτζανοσαλάτα (Olympus Foods)

17 Delicatessen Ρώσικη Σαλάτα (Olympus Foods)

17 Delicatessen Τυροσαλάτα (Olympus Foods)

Brava Μουστάρδα (Med Foods)

Chef Grec Τυροσαλάτα (Κούτρας)

Chef Grec Ρώσικη Σαλάτα (Κούτρας)

Chef Grec Ταραμοσαλάτα (Κούτρας)

Chef Grec Τζατζίκι (Κούτρας)

Delicia Μουστάρδα (Med Foods)

BEM Μελιτζανοσαλάτα (BEM)

BEM Ρώσικη Σαλάτα (BEM)

BEM Ταραμοσαλάτα (BEM)

BEM Τζατζίκι (BEM)


Σοκολάτες – Καραμέλες:

Oscar Σοκολάτες (Oscar)


Παγωτά:

ΑΓΝΟ


Τσιπς – Σνακς:

Cheetos (Tasty)

Doritos (Tasty)

Φουντούνια (Tasty)

Lay ’s (Tasty)

Pitsinia (Tasty)

Ruffles (Tasty)

Tasty Snacks (Tasty)

Tsakiris Chips με αλάτι – πάπρικα (Τσακίρης)

Tsakiris Chips με αλάτι – ρίγανη (Τσακίρης)


Ψωμί – Φρυγανιές:

Ferro Κριτσίνια με σκόρδο (Αθ. Οικ. Αρτοποιία)

Ferro Κριτσίνια με σουσάμι (Αθ. Οικ. Αρτοποιία)



ΧΡΩΣΤΙΚΕΣ Ε

Η παρακάτω είναι μια λίστα χρωστικών ουσιών και προσθέτων για τρόφιμα που εκδόθηκε από το νοσοκομειακό κέντρο του Chaumont της Γαλλίας, βασισμένη σε πληροφορίες που δόθηκαν από το ερευνητικό νοσοκομείο του Villajuir, για να επιστήσει την προσοχή των καταναλωτών στα αποτελέ­σματα των προσθέτων που χρησιμοποιούνται από τη βιομηχανία τροφίμων.



Ε100
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε214
ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ

Ε322
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε101
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε215
ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ

Ε325
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε102
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ

Ε217
ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ

Ε326
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε103
ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ

Ε220
ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΒΙΤΑΜΙΝΗΣ Β 12

Ε327
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε104
ΥΠΟΠΤΟ

Ε221
ΕΝΤΕΡΙΚΕΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ

Ε330
ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ

Ε105
ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ

Ε222
ΕΝΤΕΡΙΚΕΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ

Ε331
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε110
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ

Ε223
ΕΝΤΕΡΙΚΕΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ

Ε332
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε111
ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ

Ε224
ΕΝΤΕΡΙΚΕΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ

Ε333
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε120
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ

Ε226
ΕΝΤΕΡΙΚΕΣ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ

Ε334
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε121
ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ

Ε230
ΔΕΡΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

Ε335
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε122
ΥΠΟΠΤΟ

Ε231
ΔΕΡΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

Ε336
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε123
ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ

Ε232
ΔΕΡΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

Ε337
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε124
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ

Ε233
ΔΕΡΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

Ε338
ΠΕΠΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ

Ε125
ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ

Ε236
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε339
ΠΕΠΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ

Ε126
ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ

Ε237
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε340
ΠΕΠΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ

Ε127
ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ

Ε238
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε341
ΠΕΠΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ

Ε130
ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ

Ε239
ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ

Ε400
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε131
ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ

Ε240
ΥΠΟΠΤΟ

Ε401
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε132
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε241
ΥΠΟΠΤΟ

Ε402
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε140
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε250
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΠΙΕΣΗΣ

Ε403
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε141
ΥΠΟΠΤΟ

Ε251
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΠΙΕΣΗΣ

Ε404
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε142
ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ

Ε252
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΠΙΕΣΗΣ

Ε406
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε150
ΥΠΟΠΤΟ

Ε260
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε407
ΠΕΠΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ

Ε151
ΥΠΟΠΤΟ

Ε261
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε408
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε152
ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ

Ε262
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε410
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε153
ΥΠΟΠΤΟ

Ε263
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε411
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε160
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε270
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε413
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε161
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε280
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε414
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε163
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε281
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε420
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε170
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε282
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε421
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε171
ΥΠΟΠΤΟ

Ε300
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε422
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε173
ΥΠΟΠΤΟ

Ε301
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε450
ΠΕΠΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ

Ε174
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε302
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε461
ΠΕΠΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ

Ε175
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε303
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε462
ΠΕΠΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ

Ε180
ΥΠΟΠΤΟ

Ε304
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε463
ΠΕΠΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ

Ε181
ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ

Ε305
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε465
ΠΕΠΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ

Ε200
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε306
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε466
ΠΕΠΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ

Ε201
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε307
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε471
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε202
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε308
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε472
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε203
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε309
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε473
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε210
ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ

Ε311
ΕΚΖΕΜΑ

Ε474
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε211
ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ

Ε312
ΕΚΖΕΜΑ

Ε475
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Ε212
ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ

Ε320
ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ

Ε477
ΥΠΟΠΤΟ

Ε213
ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ

Ε321
ΧΟΛΗΣΤΕΡΙΝΗ

Ε480
ΑΚΙΝΔΥΝΟ

Η ΒΙΤΑΜΙΝΗ Β12 αφορα την ισορροπια του νευρικου συστηματος.

Ε123 - πολυ επικινδυνο απαγορευμενο στις ΗΠΑ και Ρωσία.

ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΟ - από το γαλλικό υπουργείο υγείας 1/1/77

ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΟ - ουσία που μπορεί να προκαλέσει ανάπτυξη καρκινωμάτων.

Κινητά και εγκέφαλος


Η επί 50 λεπτά χρήση του κινητού τηλεφώνου, κολλημένου στο αυτί, είναι αρκετή για να μεταβάλει τη δραστηριότητα των εγκεφαλικών κυττάρων, στην περιοχή του εγκεφάλου που βρίσκεται πιο κοντά στην ενσωματωμένη κεραία της συσκευής. Παραμένει, όμως, ακόμα ασαφές ποιες μπορεί να είναι οι τυχόν συνέπειες για την υγεία, σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα, η οποία, ούτε αυτή τη φορά, κατέστη δυνατό να καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα αν και κατά πόσο υπάρχει σχέση ανάμεσα στην κινητή τηλεφωνία και στον καρκίνο του εγκεφάλου.


Οι ερευνητές των Εθνικών Ινστιτούτων Υγείας των ΗΠΑ, με επικεφαλής τη Νόρα Βόλκοφ, που δημοσίευσαν τη...
 σχετική μελέτη στο περιοδικό του Αμερικανικού Ιατρικού Συλλόγου (JAMA), σύμφωνα με το BBC και τα πρακτορεία Ρόιτερ και Γαλλικό, έδειξαν ότι ο μεταβολισμός της γλυκόζης, δηλαδή η χρήση σακχάρου (μια ένδειξη για την εγκεφαλική δραστηριότητα), αυξάνει στους ανθρώπους που μιλάνε για ώρα στο κινητό τους. Ο μηχανισμός μέσω του οποίου επηρεάζεται ο μεταβολισμός σε τοπικό επίπεδο, δεν είναι ξεκάθαρος.


Οι ερευνητές εξέφρασαν έκπληξη επειδή η ασθενής ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία του σήματος, που προέρχεται από τα κινητά, μπορεί να επιδράσει στην εγκεφαλική δραστηριότητα, διευκρίνισαν όμως πως αυτό δεν σημαίνει ότι έχει σχέση με το κατά πόσο τα κινητά μπορεί να προκαλούν καρκίνο.

Πως περνάμε τα διόδια χωρίς να πληρώσουμε μετά την δημοσίευση της τροπολογία​ς σε ΦΕΚ


Πως περνάμε μετά την δημοσίευση της τροπολογίας σε ΦΕΚ
Ακολουθούν νέες οδηγίες για το πως περνάμε τα διόδια αφού γίνει νόμος η ντροπολογία του Ρέππα. Ακόμη δεν έχει τυπωθεί η τροπολογία σε ΦΕΚ συνεπώς δεν είναι νόμος. Συνεχίζουμε να σπρώχνουμε τις μπάρες μέχρι να τυπωθεί. Όταν τυπωθεί σε ΦΕΚ θα είναι νόμος και ακολουθούμε τις παρακάτω οδηγίες.

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ - ΠΩΣ ΠΕΡΝΑΜΕ;
Δηλώνουμε στον υπάλληλο ότι «δεν μπορούμε να πληρώσουμε» δίνοντας τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός μας. Ζητάμε να εκδοθεί απόδειξη με πίστωση και να ανοίξουν την...
 μπάρα.
Αν καθυστερούν προειδοποιούμε ότι:
α) αν δεν ανοίξουν αμέσως την μπάρα καταστρατηγούν το συνταγματικό μας δικαίωμα για ελεύθερη μετακίνηση και διαπράττουν το ποινικό αδίκημα της παράνομης κατακράτησης.
β) αν δεν εκδώσουν την απόδειξη διαπράττουν το φορολογικό αδίκημα της άρνησης εκδόσεως επί πιστώσει φορολογικού στοιχείου.
γ) αν αρνηθούν να ανοίξουν διαπράττουν και το αδίκημα της πρόκλησης για εκτέλεση παράνομης πράξης.
Εάν καθυστερεί το άνοιγμα της μπάρας και διαπιστώσουμε ότι δεν υπάρχει τροχαία ανοίγουμε την μπάρα με απλή ώθηση προς τα εμπρός και συνεχίζουμε την πορεία μας.
Εάν καθυστερεί το άνοιγμα της μπάρας και υπάρχει τροχαία τότε ζητάμε την συνδρομή του αστυνομικού ώστε να κοπεί πιστωτικό και να ανοίξει η μπάρα.
Αν μας ζητηθεί να συμπληρώσουμε έντυπο αδυναμίας πληρωμής πριν από την υπογραφή μας γράφουμε: «Με επιφύλαξη της νομιμότητας καταβολής του τέλους».
Σε περίπτωση που ο τροχονόμος δηλώσει αναρμόδιος ή αρνούνται να μας ανοίξουν την μπάρα καλούμε την αστυνομία στο 100 και ζητάμε να συλληφθεί ο ταμίας και ο υπεύθυνος των διοδίων και να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη με την αυτόφορη διαδικασία για παράνομη κατακράτηση.

Τι άλλαξε στον ΚΟΚ;
Στον κώδικα οδικής κυκλοφορίας προστέθηκε η εξής παράγραφος:
«Απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων σε αυτοκινητοδρόμους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες που διακρίνονται με ειδικές πινακίδες σήμανσης χωρίς την καταβολή διοδίου τέλους, όταν και όπου προβλέπεται η καταβολή αυτή. Για την καταβολή του διοδίου τέλους είναι υπόχρεοι εις ολόκληρον ο κύριος και ο οδηγός του οχήματος. Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν αυτοπροσώπως.»

Μπορεί ο παραχωρησιούχος να βεβαιώσει την τροχαία παράβαση ή να μου επιβάλλει πρόστιμο;
Μπορεί ο παραχωρησιούχος να διαβιβάσει στην τροχαία ποιοι δεν πλήρωσαν και να κοπεί κλήση;
Όχι, ο παραχωρησιούχος είναι ιδιωτική εταιρία και δεν μπορεί να βεβαιώσει τροχαία παράβαση ούτε μπορεί να επιβάλει πρόστιμο. Ρητά προβλέπεται από την τελευταία διάταξη του νόμου, ότι πρόστιμο επιβάλει μόνο ο τροχονόμος και μάλιστα όταν διαπιστώσει την παράβαση αυτοπροσώπως.

Ποιά είναι τα αρμόδια αστυνομικά όργανα;
Αρμόδια να βεβαιώσει παραβάσεις του ΚΟΚ είναι η τροχαία.

Μπορεί να με σταματήσει μετά τα διόδια τροχονόμος και να μου ζητήσει απόδειξη ότι πλήρωσα;
Δεν υπάρχει κάποια διάταξη που να μας υποχρεώνει να κρατάμε τις αποδείξεις. Εξάλλου αν έχουμε περάσει με ΤΕΟ-pass ή με e-pass δεν θα έχουμε απόδειξη. Επίσης η βεβαίωση της παράβασης πρέπει να γίνει «αυτοπροσώπως», δηλαδή να μας δει ο ίδιος ο τροχονόμος να μην πληρώνουμε.

Μπορεί ο τροχονόμος να μου κόψει κλήση στηριζόμενος σε μαρτυρία άλλου ότι δεν πλήρωσα;
Όχι, ο τροχονόμος μπορεί να βεβαιώσει την παράβαση μόνο αν έχει διαπιστώσει ο ίδιος «αυτοπροσώπως» να μην πληρώνουμε.

Μπορεί να βεβαιωθεί η τροχαία παράβαση από τις κάμερες που υπάρχουν στα διόδια;
Όχι, διότι οι κάμερες που ο παραχωρησιούχος έχει τοποθετήσει, είναι παράνομες, έχουν τοποθετηθεί χωρίς άδεια της Αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων και ως εκ τούτου, τα προϊόντα τους αποτελούν παράνομα αποδεικτικά μέσα, που απαγορεύεται να χρησιμοποιηθούν για οποιαδήποτε νόμιμη ενέργεια. Επιπλέον η διάταξη λέει ότι ο τροχονόμος το διαπιστώνει «αυτοπροσώπως» και όχι μέσω της χρήσης τεχνικών μέσων.

Μπορεί ο παραχωρησιούχος να αρνηθεί να μας επιτρέψει να χρησιμοποιήσουμε την οδό;
Όχι, δεν μπορεί να μας απαγορεύσει να χρησιμοποιήσουμε την υποδομή ακόμα κι αν δεν έχουμε χρήματα να πληρώσουμε.

Έχω δικαίωμα να χρησιμοποιήσω την οδό χωρίς να πληρώσω εκείνη τη στιγμή;
Ναι, έχουμε το δικαίωμα να πληρώσουμε αργότερα. Συγκεκριμένα ο Ν. 3535 (Κύρωση Σύμβασης Παραχώρησης άρθρο 3ο, παρ.2 ΦΕΚ 41Α 23/2/2007) αναφέρει:
«Ο υπόχρεος δικαιούται να καταβάλει το οφειλόμενο τέλος, χωρίς άλλη επιβάρυνση, εντός της προθεσμίας των δεκαπέντε ημερών από την έκδοση της βεβαιώσεως του Παραχωρησιούχου με τον τρόπο που θα υποδείξει ο τελευταίος.»

Μπορεί ο παραχωρησιούχος να αρνηθεί να μας κόψει επί πιστώσει απόδειξη αν για οποιοδήποτε λόγο δεν πληρώσουμε;
Όχι, πρέπει να μας κόψει επί πιστώσει απόδειξη. Αν δεν κόψει απόδειξη διαπράττει το φορολογικό αδίκημα της άρνησης έκδοσης επί πιστώσει φορολογικού στοιχείου. Καταγγελία του φορολογικού αδικήματος μπορούμε να κάνουμε στη ΣΔΟΕ καλώντας το 1517.

Δίνουμε τα στοιχεία μας;
Όχι, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να δώσουμε τα στοιχεία μας. Αν υποχρεωθούμε να τα δώσουμε για να ξεμπερδέψουμε καλό είναι να δώσουμε τα κανονικά μας στοιχεία γιατί σε περίπτωση που η υπόθεσή μας δικαστεί θα είναι εις βάρος μας να έχουμε δώσει ψευδή στοιχεία.

Υπογράφουμε;
Όχι, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να υπογράψουμε κανένα έγγραφο. Αν συμπληρώσουμε έντυπο αδυναμίας πληρωμής, υπογράφουμε, πριν όμως από την υπογραφή μας, γράφουμε: «Με επιφύλαξη της νομιμότητας καταβολής του τέλους».

Αν δεν υπάρχει τροχαία μπορώ να σπρώξω την μπάρα όπως και πριν;
Ναι.

Αν είμαι απρόσεκτος και με δει ο τροχονόμος να μην πληρώνω τι μπορεί να μου συμβεί;
Το πρόστιμο είναι 200 ευρώ και είναι στην κρίση του τροχονόμου το αν θα αφαιρέσει τις πινακίδες, την άδεια και το δίπλωμα για 20 ημέρες.

Αν ο τροχονόμος με γράψει ενώ έχω ακολουθήσει τις οδηγίες τι γίνεται;
Με αντίγραφο της επί πιστώσει απόδειξης καταθέτουμε αναφορά στον διοικητή του τμήματος της τροχαίας για κατάχρηση εξουσίας και παράβαση καθήκοντος, με την ένδειξη «Κοινοποίηση στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη» και ζητάμε την ακύρωση της κλήσης και την επιστροφή πινακίδων, άδειας και διπλώματος.

Τι θα συμβεί αν μου στείλουν ειδοποίηση να πληρώσω;
Αν το έγγραφο μας το επιδίδουν με δικαστικό επιμελητή τότε απευθυνόμαστε σε δικηγόρο, αν δεν έχουμε τηλεφωνούμε στα μέλη των επιτροπών αγώνα για να μας συστήσουν κάποιο δικηγόρο μέλος των επιτροπών αγώνα. Αν το έγγραφο μας το στέλνουν με ταχυδρομείο μπορούμε να το στείλουμε για ανακύκλωση.

Που μπορώ να απευθυνθώ για διευκρινήσεις ή για βοήθεια;
Ηλεκτρονικά στο e-mail epitropes2010@gmail.com ή καλώντας στα τηλέφωνα των μελών του πανελλαδικού συντονιστικού των επιτροπών αγώνα κατοίκων, πολιτών και εργαζομένων ενάντια στα διόδια που είναι αναρτημένα στο site www.oxidiodia.gr καιepitropesdiodiastop.blogspot.com

πηγή: Επιτροπές Αγώνα Κατοίκων, Πολιτών και Εργαζομένων ενάντια στα διόδια - Πανελλαδικό Συντονιστικό

Και τιτλοποίηση των διοδίων.


20110226_kef_diodia_2.jpg
Σχέδιο εκτάκτου ανάγκης ετοιμάζει το κυβερνητικό επιτελείο, ώστε να διασφαλίσει το «μέλλον» των πέντε υπό κατασκευή οδικών αξόνων, καθώς προς στιγμήν τόσο κυβερνητικοί αξιωματούχοι όσο και στελέχη των κοινοπραξιών αδυνατούν να εγγυηθούν ότι οι τράπεζες δεν θα καταγγείλουν τις συμβάσεις παραχώρησης.
Στην κυβέρνηση παραδέχονται ότι αντιμετωπίζουν δύο ανοιχτά μέτωπα:
Τις τράπεζες που επιδιώκουν να εγκαταλείψουν τη χρηματοδότηση επειδή το Δημόσιο δεν έχει τηρήσει τις συμβατικές ίου υποχρεώσεις (ολοκλήρωση απαλλοτριώσεων -αρχαιολογικών ανασκαφών, επιστροφή ΦΠΑ κ.λπ.) και έχει ανατραπεί το αρχικό κόστος χρηματοδότησης στις αγορές.
Την πτώση -λόγω συρρίκνωσης της οικονομικής δραστηριότητας- που σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνά και το 20% της κυκλοφορίας, αλλά και οι συνέπειες της δράσης του κινήματος «δεν πληρώνω».
Έσοδα
20110226_kef_diodia_1.jpg
Στο αρμόδιο υπουργείο επιδιώκουν κατ΄ αρχάς να επιλύσουν το δεύτερο πρόβλημα, μειώνοντας παράλληλα το ύψος των διοδίων. Για να μη διαταραχθεί το χρηματοοικονομικό μοντέλο στο οποίο έχουν βασίσει οι τράπεζες τα δάνεια που έχουν χορηγήσει, η «τρύπα» στα έσοδα από τη μείωση των τελών θα καλυφθεί μέσω κρατικής επιδότησης κάθε διέλευσης και θα προέρχεται από μελλοντικά έσοδα που το Δημόσιο έχει λαμβάνειν από τους αυτοκινητόδρομους.
Την ίδια στιγμή, εφόσον δεν έχει αποκλειστεί ο κίνδυνος οι τράπεζες να αποχωρήσουν και το Δημόσιο να υποχρεωθεί να πληρώσει αποζημιώσεις, η κυβέρνηση φέρεται να εξετάζει τη «φόρμουλα» της τιτλοποίησης μελλοντικών εσόδων των αυτοκινητόδρομων. Αρμόδιο οικονομικό στέλεχος της κυβέρνησης σε επικοινωνία με το «Κ» επιβεβαίωσε ότι εξετάζεται η λύση της τιτλοποίησης. Προς στιγμήν όμως, η έκδοση τίτλων (π.χ. ομολογιών) αποτελεί «όπλο πάνω στο τραπέζι», που θα χρησιμοποιηθεί εάν οι διαπραγματεύσεις Δημοσίου-τραπεζιτών αποβούν άγονες. Στην περίπτωση αυτή, ως «ενέχυρο» θα χρησιμοποιηθούν οι «σταθερές» χρηματοροές που το Δημόσιο θα εισπράξει όταν η περίοδος κατασκευής και παραχώρησης ολοκληρωθεί και οι αυτοκινητόδρομοι επιστρέψουν στο κράτος.
Παράλληλα, με τα χρήματα που θα «καλύψουν» την κρατική επιδότηση των διελεύσεων να μην έχει ξεκαθαριστεί από πού θα προέλθουν, οι πληροφορίες θέλουν να προκρίνεται (και στην περίπτωση αυτή) η μέθοδος της τιτλοποίησης. Με άλλα λόγια, καθώς τα έσοδα του Δημοσίου από τους αυτοκινητόδρομους θα αυξάνονται σταδιακά από το 2012 και ύστερα (έως το τέλος της συμβατικής περιόδου αγγίζουν σε ορισμένες παραχωρήσεις το 93%) το Δημόσιο θα μπορεί να εκδώσει τίτλους για να μειώσει τα διόδια.
Από την άλλη πλευρά, πηγές που συμμετέχουν στις συνομιλίες επισημαίνουν ότι η μέθοδος της τιτλοποίησης θα ήταν πρώιμο να υιοθετηθεί, αφού τα πέντε έργα βρίσκονται ακόμα στον «αέρα». Κατά τις ίδιες πηγές, έχει τεθεί επί τάπητος η δημιουργία ενός φορέα ειδικού σκοπού (SPV), που θα ανήκει στο Δημόσιο και θα μπορεί να λάβει δανεισμό με κρατική εγγύηση.
* Αναδημοσίευση από την εφημερίδα “Κεφάλαιο” της 19ης Φεβρουαρίου
πηγή: Capital.gr
ΠΗΓΗ: www.olympia.gr

Σκάνδαλο με την προμήθεια των «Χόβερκραφτ»

Σκάνδαλο με την προμήθεια των «Χόβερκραφτ»
Χαρακτηριστικά σκανδάλου αναδεικνύονται από την υπόθεση προμήθειας των τεσσάρων ρωσικών και ουκρανικών πλοίων τύπου «Χόβερκραφτ» που έκανε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ τη διετία 2000-2001 με κόστος 195 εκατομμυρίων ευρώ και ξοδεύοντας δεκάδες ακόμη για τη συντήρησή τους.
Τα πλοία αρχίζουν να παροπλίζονται, χωρίς το Πολεμικό Ναυτικό να τα έχει χρησιμοποιήσει σχεδόν καθόλου.
Αλλωστε, όπως προκύπτει από έγγραφο που δημοσιεύει ο «Τύπος της Κυριακής», η τότε ηγεσία του Π.Ν. ήταναντίθετη στην απόκτησή τους, ενώ από αλληλογραφία με την εταιρία που εκπροσωπούσε την ουκρανική πλευρά διαφαίνεται υπερκοστολόγηση της προμήθειας.
Από τον περασμένο Μάιο το ένα  «Χόβερκραφτ» (L-183 Ζάκυνθος) έχει παροπλιστεί. Παρέμεινε στο Στόλομόλις 8,5 χρόνια (αποκτήθηκε καινούργιο τον Οκτώβριο του 2001). Σε κατάσταση ακινησίας είναι το ένα ουκρανικό (L-181 Ιθάκη), με ρότα και αυτό παροπλισμού. Και τα δύο αυτά σκάφη «κανιβαλίζονται», με σκοπό να συντηρούνται σε ενέργεια τα υπόλοιπα δύο.
Ολα πάντως δεν έχουν προσφέρει στο Πολεμικό Ναυτικό σχεδόν τίποτα από επιχειρησιακής πλευράς, αφού στο Αιγαίο δεν μπορούν να πλεύσουν με ανέμους εντάσεως 4 μποφόρ και άνω (σχεδιάστηκαν για κλειστές θάλασσες), ενώ το υψηλό κόστος συντήρησής τους (τρία εκατομμύρια ευρώ κοστίζει μόνο η αντικατάσταση της ποδιάς τους, ενώ οι πανάκριβοι κινητήρες χρήζουν αντικατάστασης σε μερικές δεκάδες ώρες) τα κρατά δεμένα στο Ναύσταθμο Σαλαμίνας.
Χρησιμοποιούνται μόλις τρεις με τέσσερις φορές το χρόνο σε ασκήσεις και οι ώρες που έχουν εν πλω είναι τραγικά λίγες.
Τα πολυδιαφημισμένα «Zubr» (έτσι λέγονται στα ρωσικά), που θα μετέφεραν με ταχύτητα 50-60 κόμβων έως και 600 στρατιώτες πλήρους φόρτου ή 3 μεσαίου τύπου άρματα μάχης και θα ήταν πλοία «στρατηγικής σημασίας» για το Αιγαίο, αποδείχθηκαν ένα πολύ μεγάλο «παιχνίδι» που πλήρωσε πανάκριβα ο ελληνικός λαός.
Κάποιοι όμως φαίνεται να είχαν μεγάλα οφέλη από την προμήθεια που φέρει την υπογραφή του τότε υπουργού Εθνικής Αμυνας Ακη Τσοχατζόπουλου. Σε έγγραφο ιδιωτικής εταιρίας που εμφανιζόταν ως μεσάζων των πωλητών από την Ουκρανία αναγράφεται ότι η αξία του κάθε πλοίου (μεταχειρισμένα) προσδιορίζεται σε 20 εκατομμύρια δολάρια.
Η οικονομική προσφορά για λογαριασμό των Ουκρανών, όπως ανέφερε ο ίδιος αποστολέας σε μία άλλη επιστολή, «είναι χαμηλότερη και από το ήμισυ της τιμής που έχετε αγοράσει τα προηγούμενα». Εννοούσε τα δύο ρωσικά «Χόβερκραφτ» (του «Ζάκυνθος» και του μεταχειρισμένου «Κεφαλληνία»), τα οποία αγοράστηκαν με κόστος το οποίο έφθασε τα 35 δισεκατομμύρια δραχμές ή 103 εκατομμύρια ευρώ.
Τα ρωσικά αερόστρωμνα κόστισαν δηλαδή 51,5 εκατομμύρια ευρώ έκαστο, χωρίς να έχει εξασφαλιστεί η προμήθεια όλων των απαραίτητων ανταλλακτικών και συστημάτων για την, ούτως ή άλλως, πανάκριβη συντήρησή τους.
Η τιμή προμήθειας των ρωσικών «Χόβερκραφτ» φαίνεται όμως πως άνοιξε την… όρεξη στους Ουκρανούς. «Κάποιοι υποστηρίζουν ότι η συμφωνία που έγινε ήδη με τους Ρώσους απέφερε τεράστια κέρδη σε όλα τα μέρη, οπότε και οι Ουκρανοί θέλουν το ίδιο, όμως είναι μόνο φήμες φυσικά. Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι οι Ελληνες είναι πολύ ικανοποιημένοι από αυτά τα σκάφη και θέλουν περισσότερα», αναφέρεται σε e-mail μεταξύ συνεργατών, που, όπως προκύπτει, επιθυμούσαν την περίοδο εκείνη να προμηθεύσουν το ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό με δύο ακόμη «Χόβερκραφτ».
Η συνέχεια είναι ότι το υπουργείο Εθνικής Αμυνας υπέγραψε σύμβαση για την απόκτηση δύο σκαφών από την Ουκρανία με κόστος 32 δισεκατομμυρίων δραχμών ή 92 εκατομμυρίων ευρώ. Δηλαδή, 46 εκατομμύρια ευρώ έκαστο.
Η εξέλιξη της υπογραφής της σύμβασης αυτής, σε συνδυασμό με την «εσωτερική» αλληλογραφία και την επιστολή προς το Πολεμικό Ναυτικό, αποκαλύπτει υπερκοστολόγηση τόσο των ρωσικών όσο και των ουκρανικών «Χόβερκραφτ», με πιθανή ζημιά για το Ελληνικό Δημόσιο και ένα μεγάλο ποσό που κανείς δεν γνωρίζει πού κατέληξε.
Από εκεί που οι Ουκρανοί προσέφεραν με 20 εκατομμύρια δολάρια το ένα «Zubr», το κόστος εκτινάχθηκε στα 46 εκατομμύρια ευρώ.
Το δε παράδοξο είναι πως η ηγεσία του Πολεμικού Ναυτικού ήταν αντίθετη στην αγορά των σκαφών του συγκεκριμένου είδους. Σε απάντηση επιστολής που δέχθηκε από το μεσάζοντα της ουκρανικής πλευράς ο τότε γενικός διευθυντής εξοπλισμών τόνισε πως «στην παρούσα φάση το Πολεμικό Ναυτικό δεν ενδιαφέρεται για την προμήθεια αερόστρωμνων τύπου “Zubr”». Σημείωνε ωστόσο πως τα θέματα χειρίζεται η Γενική Διεύθυνση Εξοπλισμών του υπουργείου Εθνικής Αμυνας.
Επίσης, οι Ουκρανοί εγγυούνταν ότι τα πλοία ήταν σε πολύ καλή κατάσταση και διέθεταν όλον το βασικό εξοπλισμό (όπλων και ανταλλακτικών). Αποδείχθηκε αυτό εν συνεχεία. Ενώ είχε καταβληθεί προκαταβολή ύψους 12 δισ. δραχμών (35%) για την απόκτηση των δύο πλοίων, διαπιστώθηκε ότι το ένα είχε σοβαρά προβλήματα (μεγάλες ρωγμές) και ήταν αδύνατο να παραληφθεί από το Πολεμικό Ναυτικό.
Αυτό αποφάσισε και ο επόμενος υπουργός Εθνικής Αμυνας κ. Γιάννος Παπαντωνίου. Οι Ουκρανοί όμωςαρνήθηκαν να επιστρέψουν την προκαταβολή και ουδείς γνωρίζει ακόμη και σήμερα αν το ποσό αυτό έχει επιστραφεί στο Ελληνικό Δημόσιο.
Κι αφού προέκυψε το κενό του τέταρτου «Χόβερκραφτ», η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Αμυνας αποφάσισε να το καλύψει με την προμήθεια, στη θέση του δευτέρου ουκρανικού, ενός τρίτου ρωσικού.
Η ναυπήγησή του ξεκίνησε το 2003 και η άφιξή του στην Ελλάδα έγινε παραμονές Χριστουγέννων του 2004. Μάλιστα το συγκεκριμένο, που φέρει το όνομα «Κέρκυρα», αποκτήθηκε σε τιμή πολύ μεγαλύτερη από κάθε προηγούμενο.
Τα σκάφη αυτά ήταν τόσο αναγκαία για την Ελλάδα που το Πολεμικό Ναυτικό τα φυλάει ως «κόρη οφθαλμού» και τα κρατά καλά δεμένα στο Ναύσταθμο της Σαλαμίνας μην τυχόν και κανένα «ανεβεί» στη στεριά παρασύροντας τα πάντα στο πέρασμα του, όπως έγινε προ ετών.
ΠΗΓΗ: www.politis-gr.com

«Δεν σώζεστε χωρίς τα 50 δισ. από την περιουσία»


Στην έκθεση αξιολόγησης βάσει της οποίας εκταμιεύθηκε η τέταρτη δόση των 15 δισ. ευρώ του Μνημονίου,ηΕυρωπαϊκή Επιτροπή είναι κατηγορηματική για τη λύση  μείωσης του χρέους.
Αυτή περνάει, σύμφωνα με την έκθεση, μόνο μέσα από τα  50 δισ. ευρώ από τις ιδιωτικοποιήσεις και την πώληση(εκποίηση αναφέρει) της δημόσιας περιουσίας.
Η Επιτροπή καταγράφει 3 σενάρια για τη μείωση του χρέους σε ποσοστό 20% του ΑΕΠ μέχρι το 2025, εκ των οποίων μόνο το τρίτο φαίνεται να δίνει τη λύση στη μείωση του χρέους:
Σενάριο 1ο: Η ανάπτυξη παραμένει καχεκτική και δεν υπερβαίνει το 2% με πλεόνασμα κάτω του 3,25% του ΑΕΠ μέχρι το 2013.  Η εξέλιξη του χρέους δεν είναι βιώσιμη.Η δημοσιονομική εξυγίανση συνεχίζεται διά παντός προκειμένου να υπάρξει σταθεροποίηση, .
Σενάριο 2ο: Άυξηση του ΑΕΠ  πάνω από 3,5% μετά το 2014 και το πλεόνασμα αυξάνει 5,5%. Η αύξηση αυτή των δύο μεγεθών επιφέρει μεν βιώσιμο χρέος, αλλά δεν μπορεί να πέσει κάτω από το 100% του ΑΕΠμέχρι το 2025.
Σενάριο 3ο: Αυτό είναι το  ευνοϊκότερο από τα 3 της έκθεσης. Στηρίζεται στα  50 δισ.έσοδα μέχρι το 2015 από τις ιδιωτικοποιήσεις και τη δημόσια. περιουσία. Αν δεν γίνουν ιδιωτικοποιήσεις, τότε για να σωθεί το χρέος θα πρέπει τα πλεονάσματα να ξεπεράσουν το 7,5% του ΑΕΠ από το 2014 και μετά (κάτι το οποίο δεν είναι ρεαλιστικό).
Όπως βλέπουμε από τα 3 σενάρια της έκθεσης η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, θεωρεί βασικό και καθοριστικό παράγοντα στην ανόρθωση της ελληνικής οικονομίας τα έσοδα από τις ιδιωτικοποιήσεις και την δημόσια περιουσία..
Το μόνο θετικό στη μνημονιακή έκθεση είναι ότι η Επιτροπή κάνει λόγο για μια κατ’ αρχήν συμφωνία με την ελληνική κυβέρνηση για επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής του δανείου των 110 δισ. ευρώ στη βάση της ιρλανδικής συμφωνίας που δίνει 7,5 χρόνια για την εξόφληση του δανείου πέραν της περιόδου χάριτος, ήτοι σύνολο 10-11 χρόνια. Οπότε και ο χρόνος αποπληρωμής του ελληνικού δανείου αναμένεται να φθάσει σε 10-11 χρόνια.
ΠΗΓΗ: www.politis-gr.com


Οι Έλληνες της Αλβανίας θα απογραφούν μόνοι τους


Την ίδια στιγμή "τρώγονται" μεταξύ τους ενόψει αυτοδιοικητικών εκλογών
Οι Έλληνες της Αλβανίας θα απογραφούν μόνοι τους, αφού το Αλβανικό κράτος φαίνεται ότι αναβάλλει την προγραμματισμένη για τον Απρίλιο πληθυσμιακή απογραφή."Οι Μειονότητες είναι κατηγορηματικές στην καταγραφή της εθνικής και της θρησκευτικής υπόστασης του πληθυσμού", είπε σε...
 πρόσφατη συνάντησή τους ο Πρόεδρος του ΚΕΑΔ Βαγγέλης Ντούλες στον επικεφαλής της αποστολής του ΟΑΣΕ στην Αλβανία, πρέσβη Eugen Wolfarth. Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του παραρτήματος της Ομόνοιας στους Άγιους Σαράντα,
Λάμπη Παντέκη, οι προσπάθειες καταγραφής του Ελληνικού στοιχείου από την Οργάνωση "δεν περιλαμβάνουν τους ήδη εγγεγραμμένους με ελληνική ιθαγένεια, αλλά όλους εκείνους που με τη βία του κομμουνιστικού καθεστώτος, άλλαξαν τα ατομικά τους στοιχεία". Και πρόσθεσε: "Η ελεύθερη έκφραση στην απογραφή με κριτήριο την εθνικότητα, που θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο στην Αλβανία είναι μια απαίτηση όλων των εθνοτικών κοινοτήτων της χώρας αυτής" .Ο Πρόεδρος του κόμματος ‘Mega’, Χρηστάκης Κίτσος , θεωρώντας ως αβάσιμη ενδεχόμενη απόφαση για αναβολή της απογραφής, δήλωσε ότι, η κίνηση της οποίας ηγείται, "θα λάβει σοβαρή πολιτική δράση για την καταγραφή όλων των Ελλήνων που ζουν στην νότιο Αλβανία και τα αποτελέσματα θα τα υποβάλλει στο Συμβούλιο της Ευρώπης".Ο μεγαλύτερος πολέμιος της απογραφής κατά εθνικότητες είναι ο Αντιπρόεδρος του Ανώτατου Δικαστικού Συμβουλίου Κρέσνικ Σπαχίου/ Крешник Спахиу, ο ιστορικός Πόλουμ Σίφι/Полум Ѕуфи και ο επίτιμος ιστορικός ηγέτης του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος Σαμπρι Γκόντο/ Сабри Годо, οι οποίοι εκτιμούν ότι η απογραφή αυτή θα βγει σε βάρος του αλβανικού έθνους και κράτους.
«Η Αλβανία δεν είναι πολυεθνικό κράτος και αυτό επιδιώκουν να παρουσιάσουν ορισμένοι με την απογραφή αυτή", υποστηρίζουν.

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
Την ίδια στιγμή οι Έλληνες της Αλβανίας "τρώγονται" μεταξύ τους για τις Αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαϊου στην Αλβανία. Τα δύο κόμματα που δραστηριοποιούνται στον χώρο, ΚΕΑΔ και "MEGA", θα κατέβουν ξεχωριστά και ήδη έχει αρχίσει ο πόλεμος ανάμεσα στα στελέχη τους. Σε σχετική ανακοίνωσή του το "MEGA" τονίζει ότι "εισέρχεται σ’ αυτές τις εκλογές ως ανεξάρτητος φορέας και διεκδικεί μόνο τη συμμαχία των Ελλήνων για μια τοπική αυτοδιοίκηση με κύρος, ικανή να επιλύσει τα ζωτικά προβλήματά τους, να αντισταθεί σε οποιουσδήποτε κινδύνους ελλοχεύουν και να προωθήσει την ανάπτυξη με στόχο την καλύτερη διαβίωση στα πατρώα εδάφη".

Κομοτηνή λέγεται και όχι ‘Γκιουμουλτζίνα’!


Το κακό παράγινε

Αναδείξαμε το θέμα πολλές φορές, θα το επαναλάβουμε με δημοσίευμα της εφημ. ‘Χρόνος’ της Κομοτηνής. Ποιος θα εξηγήσει ότι στην ελληνική επικράτεια δεν υπάρχουν όροι και...

... τοπωνύμια της οθωμανικής αυτοκρατορίας και η Κομοτηνή πρέπει να αναφέρεται έτσι;

Το ακούμε στα δελτία ειδήσεων της ΕΡΑ και ηχεί παράξενα, κακόηχα και...
 προσβλητικά εν μέρει για την περιοχή, το όνομα της Κομοτηνής με το τοπωνύμιο που υπήρχε επί οθωμανικής αυτοκρατορίας το «Γκιουμουλτζίνα». Το βλέπουμε να επαναλαμβάνεται συστηματικά όμως και αυτό μας ώθησε στο να υπάρξει η σχετική αναφορά μας.

Δεν μπορεί να αναγράφεται η Κομοτηνή ως «Γκιουμουλτζίνα» σε σύγχρονες διαφημίσεις που κυκλοφορούν στη Θράκη, που τοιχοκολλούνται που με το πρόσχημα ότι είναι στην τουρκική γλώσσα αναφέρεται έτσι. Το τοπωνύμιο της πόλης πρέπει να αναγράφεται με την ελληνική ονομασία στα λατινικά «Κοmotini». Το θέμα βλέπουμε ότι όχι μόνο δε διορθώνεται από μόνο του, αλλά έχει επικρατήσει ως καθεστώς παντού.

Κάποιος πρέπει να πει σε όλους αυτούς του κυρίους που χρησιμοποιούν το τοπωνύμιο της Κομοτηνής να αναγράφουν τη σωστή ονομασία για πολλούς λόγους. Δημοσιεύουμε σχετικές αποδείξεις της επισήμανσής μας, όπου πραγματικά δείχνει ότι το κακό παράγινε. Και το λάθος να το κάνουν σκοπίμως ή μη γνωστοί κύκλοι του εξωτερικού, να το κάνουν, όμως και οι ντόπιοι επιχειρηματίες και δημοσιογράφοι μήπως πρέπει κάποιος να τους τραβήξει το αφτί;