Pages - Menu

Pages

29.6.10

Τι ετοιμάζουν οι Τούρκοι στον Έβρο;

Το αργότερο σε 18 μήνες από σήμερα το περιβάλλον τακτικών επιχειρήσεων στον Έβρο αλλάζει δραματικά σε βάρος της ελληνικής αμυντικής διάταξης: Ο τουρκικός Στρατός για πρώτη φορά μετά το 1923, όταν το ποτάμι τέθηκε ως όριος γραμμή μεταξύ των δύο κρατών, θα έχει εντάξει στο δυναμικό του ....

πορθμεία ικανά να μεταφέρουν δύο ίλες αρμάτων μέσα σε 6,5 λεπτά στην δυτική ακτή του Έβρου! Και μέσα σε 15’ μπορούν να ζεύξουν τις δύο όχθες! Την απόκτηση των 52 πορθμείων-γεφυρών αυτών, την οποία οι Τούρκοι δεν είχαν δώσει στην δημοσιότητα την αποκάλυψε στο τ.178 η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ, αλλά η είδηση σήμερα βρίσκεται στην εντολή επιτάχυνσης των παραδόσεων που ζητήθηκε από τουρκικής πλευράς! Έτσι το αργότερο μέχρι τα μέσα του 2011 θα έχουν ξεκινήσει οι παραδόσεις και θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του ίδιους έτους 14 μήνες ενωρίτερα από ότι είχε αρχικά συμφωνηθεί.
Σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό του τουρκικού Στρατού και της εταιρείας το σύνολο των 52 οχημάτων-σχεδιών θα παραδιδόταν μέχρι και τον Οκτώβριο του 2012, με το πρώτο σύστημα να παραδίδεται τα τέλη του 2011. Η παραγγελία των 52 Επιθετικών Αμφιβίων Γεφυρών τύπου Samur, από τον τουρκικό Στρατός είχε γίνει στις αρχές του 2007. Kάθε αμφίβιο όχημα-σχεδία Samur έχει δυνατότητα γεφύρωσης 12,5 μέτρα, ενώ η κάθε συλλογή που αποτελείται από 12 οχήματα-σχεδίες τα 150 μέτρα Το κάθε ζεύγος οχημάτων-σχεδίων όταν χρησιμοποιείται ως πορθμείο, μπορεί να μεταφέρει άρμα κλάσης 70 τόνων, ενώ για την επάνδρωση του κάθε οχήματος απαιτούνται μόλις 3 στρατιώτες οι οποίοι μπορούν να αναπτύξουν το όχημα-σχεδία και να διεκπεραιώσουν ένα στρατιωτικό όχημα στην απέναντι όχθη ενός ποταμού σαν τον Έβρο σε λιγότερο από 7 λεπτά.

Ο νικητής του διαγωνισμού ήταν η τουρκική εταιρεία FNSS, η οποία κέρδισε το εν λόγω συμβόλαιο συνολικής αξίας 130,8 εκ δολαρίων για την κατασκευή 4 συλλογών των 12 οχημάτων-σχεδίων και 4 εκπαιδευτικών. Η πρόταση της εταιρείας περιελάμβανε το σασί του τροχοφόρου οχήματος 8x8 Pars, που επίσης κατασκευάζει η εταιρεία FNSS, για το όχημα φορέα και το σχέδιο της γερμανικής επιθετικής αμφίβιας γέφυρας τύπου Μ3 της εταιρείας Santa Barbara Sistemas GmbH πρώην EWK.
Η γέφυρα Μ3 η οποία σε αντίθεση με την τουρκική πρόταση χρησιμοποιεί όχημα 4x4, έχει εξαχθεί σε τουλάχιστον 5 χώρες (μεταξύ αυτών Βρετανία και Γερμανία) ενώ μέχρι και σήμερα έχουν κατασκευαστεί 97 οχήματα. Κάθε. Το όχημα είναι πλήρως αμφίβιο, προωθείται από δύο υδροπροωθητές waterjet, με δυνατότητα πλεύσης ακόμα και σε ρηχά νερά βάθους μόλις 1,05 μέτρων.
Διαθέτει ικανότητα διεύθυνσης μέσα στο νερό και στους τέσσερις άξονες και λόγω αυτών των δυνατοτήτων μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως πορθμείο (Bay Ferry) ενώ διατηρεί αυτή τη δυνατότητα ακόμα και όταν δύο οχήματα-σχεδίες είναι συζευγμένα. Είναι εξοπλισμένο με κεντρικό σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, η μέγιστη ταχύτητα οδήγησης σε άσφαλτο φτάνει τα 80χλμ/ώρα, ενώ στο νερό κινείται με ταχύτητα μέχρι και 14 χλμ/ώρα. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα καθαρά επιθετικό σύστημα καθότι η Τουρκία με αυτά τα μέσα θα μπορεί ανά πάσα στιγμή ακόμα και κατά τη διάρκεια της νύκτας να αιφνιδιάσει τις ελληνικές δυνάμεις ακόμα και σε τέσσερα διαφορετικά σημεία στο ποτάμι του Έβρου.

Η απλότητα της χρήσης, η ταχύτητα ανάπτυξης του συστήματος, ο όγκος και το μέγεθος των οπλικών συστημάτων που μπορούν να μεταφερθούν συνιστούν μια νέα πρωτόγνωρη απειλή για την Ελλάδα.
Επιπρόσθετα η ήδη αναφερθείσα δυνατότητα του συστήματος να λειτουργήσει σαν πορθμείο επιτρέπει στις Τουρκικές Ένοπλες δυνάμεις να μεταφέρουν στο πρώτο κύμα της επίθεσης 24 άρματα μάχης ή άλλο συνδυασμό οπλικών συστημάτων (π.χ ΤΟΜΑ, ΤΟΜΠ, Αυτοκινούμενα Πυροβόλα, κλπ) την ίδια στιγμή σε διαφορετικά σημεία. Αξίζει να αναφερθεί ότι πριν από 15 χρόνια η Τουρκία είχε αγοράσει και εγκαταστήσει στον Έβρο πολύ μικρότερων δυνατοτήτων γεφυρών Αμερικανικής προέλευσης.
Ο τότε Έλληνας Υπουργός Εθνικής Άμυνας κύριος Γεράσιμος Αρσένης είχε ζητήσει από τον Αμερικανό ομόλογο του την ακύρωση οποιασδήποτε πιθανής μελλοντικής πώλησης επιπλέον γεφυρών στην Τουρκία από τις ΗΠΑ. Σήμερα όμως ειδήσεις σαν και αυτές παρά το γεγονός ότι αποδεικνύουν για άλλη μια φορά τον επιθετικό προσανατολισμό των ΤΕΔ δεν προκαλούν καμία ελληνική επίσημη αντίδραση.

ΠΗΓΗ: www.ksipnistere.blogspot.com

Σκοπιανή τηλεόραση: Μέχρι το 2013 η Μεγάλη Αλβανία;

«Ένας νέος ‘οργανισμός’ ιδρύθηκε στην Αλβανία, με τη δημοσίευση του «Καταλόγου των φυσικών Αλβανών», όπου συμπεριλαμβάνονται όλοι οι Αλβανοί της Αλβανίας, του Κοσσυφοπεδίου, της πΓΔΜ και άλλων περιοχών».
Τα παραπάνω αναφέρει χαρακτηριστικά η ....

σκοπιανή τηλεόραση ‘Κανάλι 5’, τονίζει, μάλιστα, ότι σύμφωνα με το πρακτορείο INA, ο εμπνευστής αυτής της σύνδεσης είναι ο πολιτικός Κότσο Ντανάι, ο οποίος ανακοίνωσε τη συμμετοχή όλων των Αλβανών –Αλβανίας, Κοσσυφοπεδίου, πΓΔΜ και άλλων περιοχών- σε μελλοντικές τοπικές και βουλευτικές εκλογές που θα γίνουν στην Αλβανία.
«Ο στόχος μας είναι μέσα από θεσμικές διαδικασίες να επιδιώξουμε την ενοποίηση όλων των Αλβανών σε ένα κράτος το 2013. Μέσα από τον κατάλογο αυτόν θα εκλεγούν εκπρόσωποι των Αλβανών στην Αλβανία, στο Κοσσυφοπέδιο, στην πΓΔΜ, στην κοιλάδα του Πρέσεβο, στο Μαυροβούνιο και του συνόλου της διασποράς» δήλωσε ο Ντανάι.
Πρόσθεσε μάλιστα ότι είναι αναγκαίο να δημιουργηθεί ένα ενιαίο αλβανικό κράτος και επεσήμανε ότι:

«Μια πρόσφατη δημοσκόπηση της ‘Gallup International’ έδειξε ότι το 74% των πολιτών του Κοσσυφοπεδίου και το 72 % των πολιτών της Αλβανίας είναι υπέρ της εθνικής ενοποίησης. Για τη συμμετοχή στις εκλογές όλου αυτού του μεγάλου ποσοστού των πολιτών, απαιτείται η θεσμική ενοποίηση όλων των αλβανικών εδαφών».
Ο άμεσος στόχος είναι η υλοποίηση του σχεδίου αυτού, με την 100ή επέτειο της ανεξαρτησίας της Αλβανίας, στις 28 Νοεμβρίου 2012 ώστε να εορτασθεί η «Συνομοσπονδία Αλβανίας –Κοσσυφοπεδίου».
Το σλόγκαν του οργανισμού ενοποίησης προς τη διεθνή κοινότητα θα ήταν «Ειρήνη στον κόσμο, φιλία με την Ευρώπη, αγάπη προς τις Ηνωμένες Πολιτείες» ενώ το μήνυμα προς τις χώρες της περιοχής «Ειρήνη και σεβασμός στους γείτονες, αλλά ο καθένας να κοιτάζει στο σπίτι του».

ΠΗΓΗ: www.ksipnistere.blogspot.com

«Μαύρο σε όσους ψηφίσουν το Ασφαλιστικό»

Αύριο το νομοσχέδιο για το ασφαλιστικό πάει στη Βουλή για να ψηφιστεί. Παράλληλα και αφού η κυβέρνηση δεν μπόρεσε να το περάσει ως Προεδρικό Διάταγμα (πράγμα που αποτελεί ασφαλώς μια πρώτη νίκη του αγανακτισμένου λαού) τίθεται για διαβούλευση (με μια πρωτοφανή κυβερνητική εκστρατεία πειθούς) το νομοσχέδιο για τα Εργασιακά.

Το μπαλάκι πάει πλέον στο ελληνικό κοινοβούλιο. Στους εκλεγμένους βουλευτές, στους αντιπροσώπους του ελληνικού λαού και το τονίζουμε αυτό.

Πρόκειται για ένα από τα χειρότερα νομοθετήματα στην ιστορία του ελληνικού κοινοβουλίου και έχει ήδη καταδικαστεί από τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών. Η εφαρμογή του όμως, είτε η απόρριψή το, εξαρτάται από την ψήφο 151 βουλευτών. Φυσικά αν ψηφίσουν όλοι οι βουλευτές της κυβερνώσας παράταξης δεν τίθεται θέμα, τα ντροπιαστικά μέτρα θα περάσουν και γενιές ολόκληρες θα κλαίνε.

Δεν υπάρχει λοιπόν παρά μόνο μια λύση για να μην περάσουν τα σχέδια των τοποτηρητών της Τρόικας:

«Μαύρο στους Μαυρογιαλούρους του Ασφαλιστικού».

«Μαυρίστε τους «Μαυρογιαλούρους» της πολιτικής που έταζαν μια καλύτερη ζωή και μας οδηγούν όλους στην καταστροφή»

Όποιος βουλευτής βάλει τη σφραγίδα του σ’ αυτό το νομοθέτημα να γραφτεί στα μαύρα κατάστιχα των πολιτών. Όποιος εκπρόσωπος του λαού πάει κόντρα στη βούλησή του να μην μπορεί να κατέβει στην εκλογική του περιφέρεια το καλοκαίρι διότι θα τρώει τέτοιο κράξιμο που δεν θα ξέρει που να κρυφτεί.

«Μαύρο σε όσους βουλευτές ψηφίσουν το Ασφαλιστικό»

Και αν χάσουμε τώρα, θα υπάρξει και συνέχεια. Θα βγάλουμε στο Διαδίκτυο τα ονόματα όλων των βουλευτών που το ψήφισαν και θα γράψουμε:

«Θυμηθείτε: Αυτοί ψήφισαν τις περικοπές σε μισθούς και συντάξεις»

ΠΗΓΗ: http://www.antinews.gr/

Πώς θα κινηθούν σήμερα τα Μ.Μ.Μ

Προβλήματα αναμένεται να προκαλέσει σήμερα στις μετακινήσεις των πολιτών η 24ωρη πανελλαδική απεργία που έχουν προκηρύξει η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ, για το ασφαλιστικό.

Συγκεκριμένα, τα αστικά λεωφορεία θα λειτουργήσουν από τις 8:00 το πρωί έως τις 20:00 το βράδυ, τα τρόλεϊ από τις 07:30 το πρωί έως τις 10 το βράδυ, ενώ Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος, Μετρό και τραμ θα κυκλοφορήσουν από τις 10:00 το πρωί έως τις 16:00 το απόγευμα.

Τα τρένα του ΟΣΕ και ο προαστιακός θα ακινητοποιηθούν, καθώς οι εργαζόμενοι πραγματοποιούν 24ωρη απεργία. Θα κινηθούν μόνο οι αμαξοστοιχίες των λεγόμενων κοινωνικών αναγκών.

Το πρόγραμμα των δρομολογίων του ΟΣΕ επηρεάζεται και σήμερα αλλά και την Τετάρτη, εξαιτίας της απεργίας. Για το λόγο αυτό, καλό θα είναι οι επιβάτες να ενημερώνονται από τα κατά τόπους γραφεία του Οργανισμού.

Στην απεργία συμμετέχει και η ΟΣΥΠΑ, γεγονός που σημαίνει ότι θα δημιουργηθούν προβλήματα στις πτήσεις εσωτερικού.

Σε ματαίωση 34 σκελών πτήσεων εσωτερικού προχώρησε η Olympic Air.

Συγκεκριμένα, ματαιώνονται οι πτήσεις από Αθήνα μετ΄ επιστροφής για Μυτιλήνη, Ιωάννινα, Σαντορίνη, Χίο, Καβάλα, Μύκονο, Σύρο, Ικαρία, Κύθηρα, Κάλυμνο, Κάρπαθο, Μήλο, Λέρο, Νάξο και Πάρο, καθώς και οι πτήσεις Ρόδος-Κάλυμνος-Ρόδος, Κάρπαθος-Κάσος-Σητεία-Κάσος-Κάρπαθος και Θεσσαλονίκη-Μυτιλήνη-Θεσσαλονίκη.

Επίσης λόγω της απεργίας τροποποιούνται οι ώρες αναχώρησης στα ακόλουθα δρομολόγια της 29ης Ιουνίου:

OA 091 Κάρπαθος-Ρόδος: Ώρα αναχώρησης 05:30 π.μ. και ώρα άφιξης 06:05 π.μ.

OA 092/093 Ρόδος-Κάρπαθος-Ρόδος: Ώρα αναχώρησης 10:45 π.μ. και ώρα άφιξης 11:20 π.μ. Ώρα αναχώρησης από Κάρπαθο 11:50 π.μ. και ώρα άφιξης 12:25 μ.μ.

Η Aegean ανακοίνωσε ότι θα ματαιώσει 28 πτήσεις από Αθήνα μετ' επιστροφής για Μύκονο, Σαντορίνη, Χίο, Ιωάννινα, Καβάλα, Μυτιλήνη καθώς και η πτήση μετ' επιστροφής Θεσσαλονίκη-Μυτιλήνη.

Στην απεργία δεν συμμετέχουν οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα όλες οι πτήσεις του εξωτερικού να πραγματοποιηθούν κανονικά.

ΠΗΓΗ www.zougla.gr

Βούλιαξε» το πάρκινγκ του ΠAΓΝΗ

Τύχη-βουνό είχε ένας 60χρονος αυτοκινητιστής, ο οποίος γλύτωσε από θαύμα όταν υποχώρησε τμήμα της επέκτασης στο πάρκινγκ που βρίσκεται απέναντι στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου, με συνέπεια, τόσο ο ίδιος, όσο και το φορτηγό του να βρεθούν στο... κενό.

Ο 60χρονος κλήθηκε από τον εργολάβο που έχει αναλάβει τις εργασίες της επέκτασης, να ρίξει με το βυτίο του νερό, για να προχωρήσει στη συνέχεια η διαδικασία της ασφαλτόστρωσης.

«Είχαν κατασκευάσει σε ύψος 8-9 μέτρων από το έδαφος, ένα τοιχίο μήκους περίπου 30 μέτρων. Εγώ πήγαινα με μηδενική ταχύτητα για να μπορώ να ρίχνω το νερό. Ξαφνικά και ενώ βρισκόμουν στο μέσο, υποχώρησε το έδαφος. Κόπηκε σαν «φέτα». Ολόκληρο το τοιχίο, από τη μία άκρη στην άλλη κατέρρευσε. Υποχώρησαν τα μπάζα και μαζί τους πήραν και το φορτηγό. Εγώ μόνο ξέρω πώς γλύτωσα. Το τιμόνι στράβωσε. Κρεμάστηκα από το τιμόνι με όλη μου τη δύναμη. Όταν πια σταθεροποιήθηκε το φορτηγό, τότε κατάφερα να βγω. Οι άλλοι εργάτες έκαναν τον σταυρό τους που σώθηκα». Αυτά δήλωσε στην εφημερίδα Πατρίς ο 60χρονος.

Ο οδηγός έχει ήδη υποβάλει μήνυση σε βάρος του εργολάβου, αλλά και κατά παντός υπευθύνου, καθώς όπως ισχυρίζεται το τοιχίο κατασκευάστηκε χωρίς τη σχετική μελέτη.

ΠΗΓΗ www.zougla.gr

Οι Αλβανοί… μπουκάρουν χωρίς έλεγχο στη χώρα!

ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΠΩΣ ΓΕΜΙΣΕ Η ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΛΑ, ΕΚΡΗΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ

Μεθοριακός σταθμός της ΕΕ αφύλακτος! Μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστικά μη δίνετε! Η κατάσταση ασφαλείας μόνο ως ιδιαίτερα επισφαλής μπορεί να χαρακτηριστεί στη χώρα μας, εξ αιτίας της αδιαφορίας των αρμοδίων! Και αυτό τη στιγμή που η λαθρομετανάστευση, η διακίνηση λευκής σαρκός και ναρκωτικών αλλά και το λαθρεμπόριο όπλων κάνουν θραύση, η κυβέρνηση αφήνει ανεπάνδρωτα τα φυλάκια στη μεθόριό μας με την Αλβανία, αφήνοντας τον ...

οποιονδήποτε να περνά ελεύθερα μέσα στην ελληνική αλλά και στην ευρωπαϊκή επικράτεια!

Εγκληματική αδιαφορία
Μια ερώτηση του Μάκη Βορίδη προς τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Ευάγγελο Βενιζέλο, τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και τον υπουργό Οικονομικών Γιώργο Παπακωνσταντίνου και οι απαντήσεις των υπουργών, αναδεικνύουν τη γύμνια του νεοελληνικού κράτους. Η ερώτηση του βουλευτή του ΛΑΟΣ, αφορά στον τελωνειακό σταθμό και στο φυλάκιο εισόδου στην περιοχή Δρυμάδες, που ιδρύθηκε προ ετών μετά από την υπογραφή διμερούς συμφωνίας μεταξύ Αθηνών και Τιράνων που κυρώθηκε από την ελληνική Βουλή (ν. 2658/1998).

Σύμφωνα με τον βουλευτή Αττικής, ο τελωνειακός σταθμός που βρίσκεται κοντά στο στρατιωτικό φυλάκιο της περιοχής το οποίο τελεί υπό τη διοίκηση της 1ης Στρατιάς (Α’ Σώμα Στρατού), δεν είναι επανδρωμένο από αστυνομικούς και τελωνειακούς, «με αποτέλεσμα να μην διενεργούνται οι απαιτούμενοι έλεγχοι κατά την είσοδο και έξοδο επισκεπτών από/προς την Ελλάδα (και την Ευρωπαϊκή Ένωση)». Διαβάστε τώρα και τα πιο απίθανα: «Η τυπική παρουσία των κληρωτών του Ελληνικού Στρατού που έχουν ευθύνη μόνο για απλή καταγραφή των στοιχείων της ταυτότητας των εισερχομένων/εξερχομένων, είναι προφανές ότι δεν μπορεί να υποκαταστήσει ούτε τον αστυνομικό αλλά ούτε τον τελωνειακό έλεγχο που οφείλει να υπάρχει σε κάθε είσοδο/έξοδο από τη χώρα».

Απίθανα σε μια βαλκανική μπανανία
Διαβάστε τώρα και τα ακόμη πιο απίθανα, όπως περιγράφονται από τον ίδιο τον βουλευτή: «Σύμφωνα με πληροφορίες, το Δεκέμβριο του 2009 αλλά και πρόσφατα, δημιουργήθηκαν εντάσεις και απειλήθηκαν εκτεταμένα επεισόδια στον σταθμό, όταν οι ένστολοι αποπειράθηκαν να ελέγξουν το περιεχόμενο νεκροφόρων αυτοκινήτων και τους απαγορεύτηκε με απειλή όπλων από τους Αλβανούς, φερόμενους ως συγγενείς των νεκρών».

Γραφειοκρατική τρέλα
Στο πλαίσιο της ενημέρωσης, πρέπει να σας δυσαρεστήσουμε και να σας ανησυχήσουμε κι άλλο... Διαβάστε τι λέει ο κ. Βορίδης: «Παρά το γεγονός ότι επανειλημμένως έχει επίσημα αναφερθεί το πρόβλημα της στελέχωσης του σταθμού (από το 2ο Γραφείο της 1ης Στρατιάς) στην ΑΔ Ιωαννίνων, η οποία με τη σειρά της διέταξε το ΑΤ Κακαβιάς να διαθέσει αστυνομικούς στους Δρυμάδες, η εντολή ουδέποτε μέχρι σήμερα εξετελέσθη. Αλλά και πρόσφατα, παρότι η Διεύθυνση Ασφαλείας 1ης Στρατιάς ανέφερε την κατάσταση στην Ασφάλεια του ΓΕΣ και το τελευταίο με τη σειρά του στο ΓΕΕΘΑ, καμία μέριμνα δεν έχει ληφθεί ακόμα μέχρι σήμερα και ο σταθμός παραμένει ακόμα αφύλακτος, χωρίς τη δυνατότητα ελέγχων, ειδικά προς τους εισερχόμενους Αλβανούς, που γνωρίζοντας την αναρμοδιότητα ελέγχων από τον Στρατό, αντιδρούν έντονα σε αυτόν».
Φυσικά, ο βουλευτής ρωτά τους υπουργούς Εθνικής Άμυνας και Προστασίας του Πολίτη τα αυτονόητα: πως διασφαλίζονται τα δικαιώματα της χώρας μας από την επιβολή δασμών και τελών στη συγκεκριμένη πύλη εισόδου, ποιος είναι ο λόγος που ο μεθοριακός σταθμός δεν διαθέτει τελωνειακούς υπαλλήλους, πως αντιμετωπίζει η κυβέρνηση την πιθανότητα οι Δρυμάδες, λόγω της απουσίας ελέγχων, να καταστούν η κύρια πύλη εισόδου στην Ελλάδα και την ΕΕ ναρκωτικών και όπλων που διακινούνται με ευκολία στη γείτονα, ποιες είναι οι εντολές που έχει το κλιμάκιο του ΕΣ, σε σχέση με τη διενέργεια ελέγχων σε εισερχόμενους και την αντιμετώπιση των καταστάσεων που δημιουργούνται εξ αιτίας της άρνησης υποβολής σε αυτούς...

Απαντήσεις...
Το ΥΠΕΘΑ πέταξε το μπαλάκι (ομολογουμένως δικαιολογημένα) στον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη και στον Γιώργο Παπακωνσταντίνου: «Σας γνωρίζω ότι αμέσως μόλις το ΓΕΕΘΑ ενημερώθηκε από τις αρμόδιες στρατιωτικές υπηρεσίες για την κατάσταση που επικρατεί στον Μεθοριακό Σταθμό Δρυμάδων, ενημέρωσε τους αρμόδιους εμπλεκόμενους φορείς και Υπουργεία. Κατά τα λοιπά, αρμόδια να απαντήσουν είναι τα συνερωτώμενα Υπουργεία».

Προσέξτε τώρα την απάντηση του υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη, Σπύρου Βούγια και προσπαθείστε να μην συγχιστείτε: «Από το έτος 2003, που άρχισε η λειτουργία του συνοριακού σταθμού Μέρτζανης, η ήδη μικρή κίνηση των ταξιδιωτών από το σημείο Δρυμάδων μειώθηκε κατακόρυφα και η επιτήρηση της περιοχής, για την αποτροπή εισόδου μη νόμιμων μεταναστών από το εν λόγω σημείο, ανετέθη στο κατά τόπο αρμόδιο Α’ Τμήμα Συνοριακής Φύλαξης Δελβινακίου. Κατά τις εορταστικές περιόδους (Χριστούγεννα, Πάσχα και 15 Αυγούστου) διατίθεται αστυνομικός για τη διενέργεια διαβατηριακού ελέγχου, όπως και αντιστοίχως διατίθεται στο σημείο αυτό από την αρμόδια τελωνειακή αρχή και τελωνειακός υπάλληλος, για την εξυπηρέτηση της σχετικώς αυξημένης κίνησης από και προς την Αλβανία (περίπου 10 με 15 άτομα καθημερινά). Συνέπεια της περιορισμένης έως ανύπαρκτης ταξιδιωτικής κίνησης στο υπόψη συνοριακό σημείο διέλευσης, από την αρμόδια Υπηρεσία μας εξετάζεται η αναγκαιότητα της περαιτέρω λειτουργίας του». Η απάντηση αυτή μιλά από μόνη της για την απίστευτη λογική όσων σήμερα μας κυβερνούν...

Κράτος περιορισμένης ευθύνης;
Είμαστε τελικά κυρίαρχο κράτος, ενσωματωμένο στις ευρωατλαντικές δομές, ή τίποτα άλλο; Τα ξέρουν αυτά οι εταίροι και οι σύμμαχοί μας σε ΕΕ και ΝΑΤΟ; Γιατί αν τα μάθουν (κάτι που αργά ή γρήγορα θα γίνει...), απέχουμε πολύ λίγο από το να χαρακτηριστούμε κράτος περιορισμένης ευθύνης, αλλά και να εκτεθούμε σε φοβερούς κινδύνους!

ΠΗΓΗ: www.ksipnistere.blogspot.com