Στο στόχαστρο διαρρηκτών μπήκε ένα κοσμηματοπωλείο σήμερα στην Παλλήνη.
Οι άγνωστοι δράστες κατάφεραν να μπουν στο κατάστημα με την μέθοδο του ριφιφί και άρπαξαν κοσμήματα μεγάλης αξίας.
Η Αστυνομία διεξάγει έρευνες για τον εντοπισμό τους.
ΠΗΓΗ www.zougla.gr
Pages - Menu
▼
Pages
▼
14.6.10
Τον χτύπησαν για να τον ληστέψουν
Στιγμές αγωνίας έζησε ένας άνδρας το μεσημέρι στο κέντρο της Αθήνας.
Λίγο μετά τις 12:30 και ενώ ο άνδρας βρισκόταν στην είσοδο μιας πολυκατοικίας, τέσσερις άνδρες τον πλησίασαν και αφού τον χτύπησαν του άρπαξαν τα χρήματα που είχε πάνω του.
Στην συνέχεια οι ληστές διέφυγαν πεζή
ΠΗΓΗ www.zougla.gr
Λίγο μετά τις 12:30 και ενώ ο άνδρας βρισκόταν στην είσοδο μιας πολυκατοικίας, τέσσερις άνδρες τον πλησίασαν και αφού τον χτύπησαν του άρπαξαν τα χρήματα που είχε πάνω του.
Στην συνέχεια οι ληστές διέφυγαν πεζή
ΠΗΓΗ www.zougla.gr
Η λογομαχία οδήγησε σε πυροβολισμό
Απροσδόκητη τροπή πήρε η λογομαχία ενός ζευγαριού Αλβανών το βράδυ της Δευτέρας στη Νίκαια.
Λίγο μετά τις 20:50 τα πνεύματα οξύνθηκαν τόσο πολύ που ο άνδρας έβγαλε πιστόλι και πυροβόλησε τη γυναίκα.
Για καλή της τύχη, όμως, τελικά δεν την τραυμάτισε.
ΠΗΓΗ www.zougla.gr
Λίγο μετά τις 20:50 τα πνεύματα οξύνθηκαν τόσο πολύ που ο άνδρας έβγαλε πιστόλι και πυροβόλησε τη γυναίκα.
Για καλή της τύχη, όμως, τελικά δεν την τραυμάτισε.
ΠΗΓΗ www.zougla.gr
Το πολιτικό Αλτσχάιμερ του κ. Καρατζαφέρη….
Ή τα έχει χάσει εντελώς ο κ. Καρατζαφέρης ή οι υποβολείς του δεν θυμούνται καλά τις ημερομηνίες. Σε άλλη μία προσπάθειά του να ρίξει λάσπη στον Πρόεδρο της Ν.Δ. ανέφερε σήμερα στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ ότι «η μαρτυρία που υπάρχει ότι το κόμμα που χρηματοδότησε η ΖΗΜΕΝΣ είχε πάρει μέρος στις εκλογές του 1996 και του 2000». Και ότι δεν πρόκειται για το δικό του κόμμα «το οποίο ιδρύθηκε στις 14 Φεβρουαρίου του 2001».
Το κόμμα του όμως, σύμφωνα με τον ίδιο και το site του, ιδρύθηκε στις 14/09/2000.
Συγκεκριμένα ο ίδιος λέει: «Ο Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός, ιδρύθηκε στις 14/09/2000 από τον Πρόεδρό του και τότε ανεξάρτητου βουλευτή κ. ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ». Πηγή: http://www.laos.gr/laos.asp
Γιατί λέει ψέματα ο κ. Καρατζαφέρης; Γιατί κρύβει την πραγματική ημερομηνία ίδρυσης του κόμματός του; Μήπως γιατί σύμφωνα με τον κ. Σίκατσεκ το μικρότερο κόμμα της Κεντροδεξιάς χρηματοδοτήθηκε από τη Ζήμενς στις 18/12 του 2000;
Από που βγάζει ο κ. Καρατζαφέρης ότι το κόμμα αυτό πήρε μέρος στις εκλογές του 1996 και του 2000; Από ποια μαρτυρία; Πάντως σύμφωνα με την δήθεν «μαρτυρία» που εφηύρε ο κ. Καρατζαφέρης το μόνο μικρό κόμμα που πήρε μέρος σε αυτές τις δύο αναμετρήσεις είναι το ΔΗΚΚΙ του κ. Τσοβόλα. Το οποίο όμως σίγουρα δεν είναι Κεντροδεξιό.
Τι φοβάται, λοιπόν, ο κ. Καρατζαφέρης και αποκρύπτει την αλήθεια;
Γιατί ψάχνει «ηθικό» άλλοθι στον πολιτικό του πατέρα (όπως ο ίδιος τον έχει αποκαλέσει) τον κ. Μητσοτάκη;
Γιατί αλλάζει ακόμα και την ημερομηνία ίδρυσης του κόμματός του; Μήπως δεν είναι πολύ υπερήφανος για αυτή;
Θυμίζουμε ότι σε συνέντευξή του ο κ. Σίκατσεκ έχει αναφέρει στην Καθημερινή και τον Τ.Τέλογλου, ότι έδωσε 870.000 μάρκα στις 18/12/2000 σε μικρότερο κόμμα της Κεντροδεξιάς. Και τα μόνα κόμματα που υπήρχαν τότε ήταν το κόμμα του κ. Καρατζαφέρη και οι Φιλελεύθεροι του Στέφανου Μάνου, ο οποίος τότε διατηρούσε ως συνεργαζόμενος με τη Ν.Δ. βουλευτής το κόμμα του.
ΠΗΓΗ: http://www.antinews.gr/
Το κόμμα του όμως, σύμφωνα με τον ίδιο και το site του, ιδρύθηκε στις 14/09/2000.
Συγκεκριμένα ο ίδιος λέει: «Ο Λαϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός, ιδρύθηκε στις 14/09/2000 από τον Πρόεδρό του και τότε ανεξάρτητου βουλευτή κ. ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ». Πηγή: http://www.laos.gr/laos.asp
Γιατί λέει ψέματα ο κ. Καρατζαφέρης; Γιατί κρύβει την πραγματική ημερομηνία ίδρυσης του κόμματός του; Μήπως γιατί σύμφωνα με τον κ. Σίκατσεκ το μικρότερο κόμμα της Κεντροδεξιάς χρηματοδοτήθηκε από τη Ζήμενς στις 18/12 του 2000;
Από που βγάζει ο κ. Καρατζαφέρης ότι το κόμμα αυτό πήρε μέρος στις εκλογές του 1996 και του 2000; Από ποια μαρτυρία; Πάντως σύμφωνα με την δήθεν «μαρτυρία» που εφηύρε ο κ. Καρατζαφέρης το μόνο μικρό κόμμα που πήρε μέρος σε αυτές τις δύο αναμετρήσεις είναι το ΔΗΚΚΙ του κ. Τσοβόλα. Το οποίο όμως σίγουρα δεν είναι Κεντροδεξιό.
Τι φοβάται, λοιπόν, ο κ. Καρατζαφέρης και αποκρύπτει την αλήθεια;
Γιατί ψάχνει «ηθικό» άλλοθι στον πολιτικό του πατέρα (όπως ο ίδιος τον έχει αποκαλέσει) τον κ. Μητσοτάκη;
Γιατί αλλάζει ακόμα και την ημερομηνία ίδρυσης του κόμματός του; Μήπως δεν είναι πολύ υπερήφανος για αυτή;
Θυμίζουμε ότι σε συνέντευξή του ο κ. Σίκατσεκ έχει αναφέρει στην Καθημερινή και τον Τ.Τέλογλου, ότι έδωσε 870.000 μάρκα στις 18/12/2000 σε μικρότερο κόμμα της Κεντροδεξιάς. Και τα μόνα κόμματα που υπήρχαν τότε ήταν το κόμμα του κ. Καρατζαφέρη και οι Φιλελεύθεροι του Στέφανου Μάνου, ο οποίος τότε διατηρούσε ως συνεργαζόμενος με τη Ν.Δ. βουλευτής το κόμμα του.
ΠΗΓΗ: http://www.antinews.gr/
Παραχωρήθηκαν κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας μας;
Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, το Δεκέμβριο του 2009 ήραμε την «αντίρρησή» μας στο Διεθνή Οργανισμό Πολιτικής Αεροπορίας (ICAO) να πετούν τα τουρκικά μαχητικά στο FIR Αθηνών χωρίς να υποβάλλουν σχέδια πτήσης , όπως ανέφερε ο Γ. Κοκκινίδης.
Πως ακριβώς έχουν τα γεγονότα ; Πάγια επιδίωξη της Άγκυρας ήταν να πετούν τα μαχητικά της στο Αιγαίο, εντός του FIR Αθηνών, χωρίς να καταθέτουν σχέδια πτήσεις στην Ελληνική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας όπως όριζαν μέχρι πρότινος οι κανονισμοί του ICAO (του Διεθνούς Οργανισμούς Πολιτικής Αεροπορίας ).
Βέβαια από την αρχή της ίδρυσης του Οργανισμού είχε οριστεί η περιοχή ευθύνης του εναέριου χώρου που θα έλεγχε για πάντα η Ελλάδα και κάλυπτε όλο το Αιγαίο. Οπότε και έδινε τη σχετική άδεια για όποιον υπέβαλε σχέδια πτήσης και ζητούσε την άδεια να περάσει στο FIR Αθηνών.
Άγνωστο για ποιο λόγο, η χώρα μας έκανε ανάκληση της «αντίρρησής» της από το ICAO και μετέτρεψε την αντίρρησή της σε επιφύλαξη στο αίτημα της Άγκυρας, παρότι το ΥΠΕΞ είχε ενημερωθεί από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας ότι απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στο χειρισμό .
Το υπουργείο Εξωτερικών εγκατέλειψε την πάγια θέση μας μέσω του εκπροσώπου της ΥΠΑ στο ICAO. Να σημειώσουμε εδώ ότι η «αντίρρηση» λειτουργούσε ως βέτο καθώς η Ελλάδα δεν επέτρεπε να οδηγηθεί το ICAO σε εγκατάλειψη του ισχύοντος κανονισμού και σε υιοθέτηση άλλου κανονισμού. Είχε το πλεονέκτημα.
Στις 17 Δεκεμβρίου του 2009 το ICAO εξέφρασε την πρόθεσή του να προχωρήσει σε αναθεώρηση του κανονισμού διαχείρισης του Ευρωπαϊκού Εναέριου Χώρου. Και τότε η Άγκυρα πρόβαλε έντονα και πιεστικά το πάγιο αίτημα τα μαχητικά της αεροσκάφη να πετούν ανεξέλεγκτα στο Αιγαίο. Αίτημα που αποδέχτηκε το ICAO και διαμήνυσε στα μέλη του αν έχουν αντίρρηση σε αυτό να υποβάλουν ένσταση μέχρι τις 23 Ιανουαρίου του 2010.
Κατά περίεργο και αδιευκρίνιστο λόγο, η Ελλάδα δεν αντέδρασε. Πληροφορίες θέλουν να παρήλθε η συγκεκριμένη ημερομηνία του ICAO και η Ελλάδα να μην υπέβαλε «αντίρρηση». Κυβερνητικοί αξιωματούχοι υποστηρίζουν πως τελικά η Αθήνα πρόλαβε την ημερομηνία. Ωστόσο ενδέχεται τα πραγματικά γεγονότα να αποκαλυφθούν σύντομα. Η Νέα Δημοκρατία έχει ζητήσει να δοθούν οι αποδείξεις για το αν προλάβαμε ή όχι τη συγκεκριμένη ημερομηνία.
ΠΗΓΗ: http://www.politis-gr.com/
Πως ακριβώς έχουν τα γεγονότα ; Πάγια επιδίωξη της Άγκυρας ήταν να πετούν τα μαχητικά της στο Αιγαίο, εντός του FIR Αθηνών, χωρίς να καταθέτουν σχέδια πτήσεις στην Ελληνική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας όπως όριζαν μέχρι πρότινος οι κανονισμοί του ICAO (του Διεθνούς Οργανισμούς Πολιτικής Αεροπορίας ).
Βέβαια από την αρχή της ίδρυσης του Οργανισμού είχε οριστεί η περιοχή ευθύνης του εναέριου χώρου που θα έλεγχε για πάντα η Ελλάδα και κάλυπτε όλο το Αιγαίο. Οπότε και έδινε τη σχετική άδεια για όποιον υπέβαλε σχέδια πτήσης και ζητούσε την άδεια να περάσει στο FIR Αθηνών.
Άγνωστο για ποιο λόγο, η χώρα μας έκανε ανάκληση της «αντίρρησής» της από το ICAO και μετέτρεψε την αντίρρησή της σε επιφύλαξη στο αίτημα της Άγκυρας, παρότι το ΥΠΕΞ είχε ενημερωθεί από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας ότι απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στο χειρισμό .
Το υπουργείο Εξωτερικών εγκατέλειψε την πάγια θέση μας μέσω του εκπροσώπου της ΥΠΑ στο ICAO. Να σημειώσουμε εδώ ότι η «αντίρρηση» λειτουργούσε ως βέτο καθώς η Ελλάδα δεν επέτρεπε να οδηγηθεί το ICAO σε εγκατάλειψη του ισχύοντος κανονισμού και σε υιοθέτηση άλλου κανονισμού. Είχε το πλεονέκτημα.
Στις 17 Δεκεμβρίου του 2009 το ICAO εξέφρασε την πρόθεσή του να προχωρήσει σε αναθεώρηση του κανονισμού διαχείρισης του Ευρωπαϊκού Εναέριου Χώρου. Και τότε η Άγκυρα πρόβαλε έντονα και πιεστικά το πάγιο αίτημα τα μαχητικά της αεροσκάφη να πετούν ανεξέλεγκτα στο Αιγαίο. Αίτημα που αποδέχτηκε το ICAO και διαμήνυσε στα μέλη του αν έχουν αντίρρηση σε αυτό να υποβάλουν ένσταση μέχρι τις 23 Ιανουαρίου του 2010.
Κατά περίεργο και αδιευκρίνιστο λόγο, η Ελλάδα δεν αντέδρασε. Πληροφορίες θέλουν να παρήλθε η συγκεκριμένη ημερομηνία του ICAO και η Ελλάδα να μην υπέβαλε «αντίρρηση». Κυβερνητικοί αξιωματούχοι υποστηρίζουν πως τελικά η Αθήνα πρόλαβε την ημερομηνία. Ωστόσο ενδέχεται τα πραγματικά γεγονότα να αποκαλυφθούν σύντομα. Η Νέα Δημοκρατία έχει ζητήσει να δοθούν οι αποδείξεις για το αν προλάβαμε ή όχι τη συγκεκριμένη ημερομηνία.
ΠΗΓΗ: http://www.politis-gr.com/
Τσουχτερά ασφάλιστρα για τους επιρρεπείς στις ...κλήσεις
Έρχεται νέο νομοσχέδιο
Ακριβότερα ασφάλιστρα θα πληρώνουν από το 2011 οι οδηγοί που είναι επιρρεπείς στις κλήσεις, καθώς από την επόμενη χρονιά οι ασφαλιστικές εταιρείες θα είναι σε on line σύνδεση με το Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών (ΣΕΣΟ-point system).
Έτσι πριν την έκδοση ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου, οι εταιρείες θα «συμβουλεύονται» ...το point system για να δουν το «ποιόν» του οδηγού.
Η σύνδεση των ασφαλιστικών εταιρειών με το ΣΕΣΟ προβλέπεται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών, το οποίο αναμένεται να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση εντός του καλοκαιριού.
Στο ίδιο νομοσχέδιο θα υπάρχει ρύθμιση η οποία θα προβλέπει ότι στο εξής δεν θα επιτρέπεται η ασφάλιση των οχημάτων που ενώ θα έπρεπε να έχουν ελεγχθεί από ΚΤΕΟ, οι ιδιοκτήτες τους δεν είναι συνεπείς στην υποχρέωσή τους. Συγκεκριμένα, οι ασφαλιστικές εταιρείες προκειμένου να εκδώσουν πλέον ένα καινούργιο ασφαλιστήριο συμβόλαιο θα ζητούν από τον ιδιοκτήτη του οχήματος το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου από το ΚΤΕΟ.
Το νομοσχέδιο θα περιλαμβάνει αλλαγές και για το ύψος-διαδικασία πληρωμής του προστίμου για όσους δεν περνούν τα οχήματά τους από ΚΤΕΟ. Σήμερα, το πρόστιμο της Τροχαίας για ένα όχημα που δεν έχει ελεγχθεί από ΚΤΕΟ ανέρχεται σε 400 ευρώ, ενώ μόλις ο ιδιοκτήτης του το πάει για έλεγχο στο ΚΤΕΟ καλείται να πληρώσει διπλάσιο παράβολο (40+40=80 ευρώ).
Δεδομένου ότι καταγράφονται αρκετά περιστατικά στα οποία αντί για παράβαση ΚΤΕΟ βεβαιώνεται άλλη χαμηλότερου προστίμου, το υπουργείο εξετάζει το ενδεχόμενο το ποσό της παράβασης να μειώνεται στο μισό αν πληρωθεί μέσα σε διάστημα 30 ημερών. Βασική προϋπόθεση για τη μείωση του προστίμου θα είναι στο διάστημα των 30 ημερών ο ιδιοκτήτης του οχήματος να το έχει περάσει από ΚΤΕΟ.
Τέλος, με το ίδιο νομοσχέδιο θα υλοποιηθεί παλαιότερη εξαγγελία του υπουργείου για υποχρεωτικό έλεγχο από τα ΚΤΕΟ όλων των δικύκλων άνω των 50 κυβικών. Ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι σχετικές μετατροπές στα περισσότερα δημόσια ΚΤΕΟ, ενώ οι νομαρχίες έχουν αρχίσει να παραλαμβάνουν τα απαραίτητα μηχανήματα.
Βάσει του σχεδίου του υπουργείου Μεταφορών, η Κάρτα Τεχνικού Ελέγχου Δικύκλων (ΚΤΕΔ) θα ισχύει για τέσσερα χρόνια για τα καινούργια δίκυκλα και θα ανανεώνεται κάθε δύο χρόνια. Για τα μεταχειρισμένα θα ανανεώνεται επίσης κάθε δύο χρόνια, ενώ για τα επαγγελματικά δίκυκλα (σχολών οδήγησης, κούριερ, διανομών φαγητού) κάθε χρόνο. Άγνωστο παραμένει ακόμα το ύψος του παραβόλου, το οποίο είχε αρχικά ανακοινωθεί ότι δεν θα ξεπερνούσε τα 12-15 ευρώ.
ΠΗΓΗ: http://www.ksipnistere.blogspot.com/
Ακριβότερα ασφάλιστρα θα πληρώνουν από το 2011 οι οδηγοί που είναι επιρρεπείς στις κλήσεις, καθώς από την επόμενη χρονιά οι ασφαλιστικές εταιρείες θα είναι σε on line σύνδεση με το Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών (ΣΕΣΟ-point system).
Έτσι πριν την έκδοση ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου, οι εταιρείες θα «συμβουλεύονται» ...το point system για να δουν το «ποιόν» του οδηγού.
Η σύνδεση των ασφαλιστικών εταιρειών με το ΣΕΣΟ προβλέπεται σε νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών, το οποίο αναμένεται να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση εντός του καλοκαιριού.
Στο ίδιο νομοσχέδιο θα υπάρχει ρύθμιση η οποία θα προβλέπει ότι στο εξής δεν θα επιτρέπεται η ασφάλιση των οχημάτων που ενώ θα έπρεπε να έχουν ελεγχθεί από ΚΤΕΟ, οι ιδιοκτήτες τους δεν είναι συνεπείς στην υποχρέωσή τους. Συγκεκριμένα, οι ασφαλιστικές εταιρείες προκειμένου να εκδώσουν πλέον ένα καινούργιο ασφαλιστήριο συμβόλαιο θα ζητούν από τον ιδιοκτήτη του οχήματος το Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου από το ΚΤΕΟ.
Το νομοσχέδιο θα περιλαμβάνει αλλαγές και για το ύψος-διαδικασία πληρωμής του προστίμου για όσους δεν περνούν τα οχήματά τους από ΚΤΕΟ. Σήμερα, το πρόστιμο της Τροχαίας για ένα όχημα που δεν έχει ελεγχθεί από ΚΤΕΟ ανέρχεται σε 400 ευρώ, ενώ μόλις ο ιδιοκτήτης του το πάει για έλεγχο στο ΚΤΕΟ καλείται να πληρώσει διπλάσιο παράβολο (40+40=80 ευρώ).
Δεδομένου ότι καταγράφονται αρκετά περιστατικά στα οποία αντί για παράβαση ΚΤΕΟ βεβαιώνεται άλλη χαμηλότερου προστίμου, το υπουργείο εξετάζει το ενδεχόμενο το ποσό της παράβασης να μειώνεται στο μισό αν πληρωθεί μέσα σε διάστημα 30 ημερών. Βασική προϋπόθεση για τη μείωση του προστίμου θα είναι στο διάστημα των 30 ημερών ο ιδιοκτήτης του οχήματος να το έχει περάσει από ΚΤΕΟ.
Τέλος, με το ίδιο νομοσχέδιο θα υλοποιηθεί παλαιότερη εξαγγελία του υπουργείου για υποχρεωτικό έλεγχο από τα ΚΤΕΟ όλων των δικύκλων άνω των 50 κυβικών. Ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι σχετικές μετατροπές στα περισσότερα δημόσια ΚΤΕΟ, ενώ οι νομαρχίες έχουν αρχίσει να παραλαμβάνουν τα απαραίτητα μηχανήματα.
Βάσει του σχεδίου του υπουργείου Μεταφορών, η Κάρτα Τεχνικού Ελέγχου Δικύκλων (ΚΤΕΔ) θα ισχύει για τέσσερα χρόνια για τα καινούργια δίκυκλα και θα ανανεώνεται κάθε δύο χρόνια. Για τα μεταχειρισμένα θα ανανεώνεται επίσης κάθε δύο χρόνια, ενώ για τα επαγγελματικά δίκυκλα (σχολών οδήγησης, κούριερ, διανομών φαγητού) κάθε χρόνο. Άγνωστο παραμένει ακόμα το ύψος του παραβόλου, το οποίο είχε αρχικά ανακοινωθεί ότι δεν θα ξεπερνούσε τα 12-15 ευρώ.
ΠΗΓΗ: http://www.ksipnistere.blogspot.com/
Διπλό χτύπημα διαρρηκτών στις εφορίες Νέας Ιωνίας και Καλλιθέας
Δύο διαρρήξεις σημειώθηκαν από αγνώστους μέσα στο Σαββατοκύριακο στην ΔΟΥ Νέας Ιωνίας και στην ΔΟΥ Καλλιθέας.
Συγκεκριμένα, στην εφορία της Νέας Ιωνίας, επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου 1, άγνωστοι διέρρηξαν χρηματοκιβώτιο και αφαίρεσαν το ποσό των 25.000 ευρώ.
Με λιγότερη λεία, ύψους 650 ευρώ, έφυγαν οι διαρρήκτες που μέσα στο Σαββατοκύριακο διέρρηξαν την εφορία της Καλλιθέας.
ΠΗΓΗ: http://www.ksinistere.blogspot.com/
Συγκεκριμένα, στην εφορία της Νέας Ιωνίας, επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου 1, άγνωστοι διέρρηξαν χρηματοκιβώτιο και αφαίρεσαν το ποσό των 25.000 ευρώ.
Με λιγότερη λεία, ύψους 650 ευρώ, έφυγαν οι διαρρήκτες που μέσα στο Σαββατοκύριακο διέρρηξαν την εφορία της Καλλιθέας.
ΠΗΓΗ: http://www.ksinistere.blogspot.com/
«Πυρκαγιά» από το κύμα φυγής των πυροσβεστών
450 άτομα συνταξιοδοτήθηκαν φέτος, ανεβάζοντας σε 3.800 τις κενές οργανικές θέσεις οι οποίες επιχειρείται να καλυφθούν με εθελοντές, ενώ θα μισθωθεί ένα ελικόπτερο λιγότερο εξαιτίας των περικοπών στις δημόσιες δαπάνες
Τ α κενά των μαζικών αποχωρήσεων λόγω Ασφαλιστικού προσπαθεί να καλύψει το Πυροσβεστικό Σώμα, προκειμένου να δώσει τη μάχη με τις φετινές δασικές πυρκαγιές, που εμφανίζονται μέχρι στιγμής αυξημένες σε σχέση με πέρσι. Τετρακόσιοι πενήντα πυροσβέστες.....
συνταξιοδοτήθηκαν μέχρι στιγμής φέτος, έναντι 300 πέρυσι ολόκληρο τον χρόνο, ανεβάζοντας σε 3.800 τις κενές οργανικές θέσεις, που αναμένεται να αυξηθούν σε περίπτωση που υπάρξει και νέο κύμα φυγής.
Οι κενές οργανικές θέσεις επιχειρείται ήδη να καλυφθούν με εθελοντές. Χίλιοι πεντακόσιοι από αυτούς έχουν περάσει από ταχύρυθμη εκπαίδευση δύο ή τριών οχτάωρων, προκειμένου να ανταποκριθούν στις ανάγκες κατάσβεσης δασικών πυρκαγιών, σε συνεργασία με τους επαγγελματίες πυροσβέστες.
«Πυρκαγιά» από το κύμα φυγής των πυροσβεστών
Οπως διευκρινίζουν στελέχη της Πυροσβεστικής, ο ρόλος των εθελοντών θα είναι βοηθητικός, ανεξάρτητα αν θα επανδρώνουν πυροσβεστικά οχήματα μαζί με επαγγελματίες.
Οι μαζικές αποχωρήσεις πυροσβεστών λόγω Ασφαλιστικού δεν είναι η μοναδική συνέπεια της κρίσης στη λειτουργία του Πυροσβεστικού Σώματος.
Οι περικοπές στις δημόσιες δαπάνες είχαν ως αποτέλεσμα την αφαίρεση ενός ελικοπτέρου από τον αριθμό αυτών που μισθώνονται κάθε χρόνο για τις ανάγκες πυρόσβεσης και την περικοπή ενός μήνα εργασίας από τους εποχικούς πυροσβέστες, που έχουν πιάσει δουλειά από την 1η Απριλίου.
Τα πέντε ιδιόκτητα ελικόπτερα του Πυροσβεστικού Σώματος παραμένουν καθηλωμένα, επειδή δεν είχε υπογραφεί σύμβαση για την τεχνική τους υποστήριξη. Η λύση όμως στο πρόβλημα αυτό έχει δρομολογηθεί, οπότε σύντομα αναμένεται να πάρουν μέρος σε επιχειρήσεις πυρόσβεσης.
Στη διαδικασία ολοκλήρωσης βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες από την Πυροσβεστική, και η σύμβαση για τη μίσθωση άλλων εναέριων μέσων, ενώ είναι έτοιμα να ριχτούν στη μάχη με τις φλόγες και έχουν πάρει ήδη μέρος σε επιχειρήσεις πυρόσβεσης 21 αεροσκάφη που έχουν πτητική και τεχνική υποστήριξη από την Πολεμική Αεροπορία.
Τα αεροσκάφη αυτά, βάσει του σχεδιασμού που γίνεται κάθε χρόνο, θα βρίσκονται από τις 10 Ιουνίου σε διάφορα στρατιωτικά αεροδρόμια της χώρας, ώστε η διασπορά τους να συμβάλει στην άμεση επέμβαση.
Στα θετικά από πλευράς εξοπλισμού του Πυροσβεστικού Σώματος καταγράφεται φέτος η προμήθεια 80 καινούργιων πυροσβεστικών οχημάτων, στα οποία συμπεριλαμβάνονται λεωφορεία μεταφοράς προσωπικού καθώς και οχήματα 4Χ4 με δεξαμενές νερού των 500 λίτρων. Η προμήθεια έγινε κατά τη διάρκεια του χειμώνα.
Τα 47 από τα 80 νέα πυροσβεστικά οχήματα μπορούν να μεταφερθούν με C 130 σε απομακρυσμένες περιοχές και σε νησιά.
Στα επιπλέον μέσα που καταγράφονται φέτος συμπεριλαμβάνεται η τοποθέτηση 25 νέων δεξαμενών νερού, εφτά από τις οποίες είναι στην Αττική.
Ευρεία σύσκεψη στο υπ. Προστασίας του Πολίτη
Τρία «αγκάθια» για την πρόληψη των πυρκαγιών
Η αγωνία για την πρόληψη των πυρκαγιών, ώστε να περιοριστούν έως και να εξαλειφθούν οι πιθανότητες ταυτόχρονων μεγάλων πύρινων μετώπων, κυριάρχησε στην τελευταία ευρεία σύσκεψη στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, την περασμένη Τρίτη.
Τα «αγκάθια» που προβληματίζουν τον κρατικό μηχανισμό, όπως επισημάνθηκε στη σύσκεψη, είναι τρία.
Πρώτον: δεν έχουν καθαριστεί ακόμα από τα δασαρχεία οι δασικοί δρόμοι, για να μπορούν να κινηθούν ανεμπόδιστα τα πυροσβεστικά οχήματα σε περίπτωση πυρκαγιάς.
Δεύτερον: δεν έχει προχωρήσει ο καθαρισμός των περιαστικών δασών από τους δήμους. Σύμφωνα με αρμόδιους παράγοντες, στη Νότια Ελλάδα, όπου το πρόβλημα των πυρκαγιών είναι πιο έντονο, έχει καθαριστεί από τα χορτάρια μόνο το 20% των επικίνδυνων περιοχών.
Τρίτο: πρόβλημα εξακολουθούν να αποτελούν οι χωματερές, στις περισσότερες από τις οποίες δεν έχουν προχωρήσει οι προβλεπόμενες διαδικασίες ασφάλισης όπως περιφράξεις, μόνιμη παρουσία φορτηγού υδροφόρου και φύλαξη τις μέρες υψηλού κινδύνου.
Χωματερές
Πάντως αρκετές χωματερές έχουν ελεγχθεί από αξιωματικούς του Π.Σ., οι οποίοι έχουν υποβάλει τις προτάσεις τους, ενώ ορισμένες έχουν ήδη κλείσει.
Οσον αφορά τις πιστώσεις επισημάνθηκε ότι οι περισσότερες έχουν εγκριθεί, ενώ όπως τόνισαν οι υπεύθυνοι, η κατανομή των χρημάτων έγινε με βάση τη δασοκάλυψη της κάθε περιοχής και όχι με το πόσο μεγάλος είναι ένας δήμος.
Ολα τα ζητήματα αποφασίστηκε να προωθηθούν άμεσα από τον γενικό γραμματέα Πολιτικής Προστασίας, Θοδωρή Μπούφη, στους γενικούς γραμματείς των περιφερειών, ώστε να ασκηθούν πιέσεις στους δήμους να προχωρήσουν τα έργα, με στόχο να έχουν ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι το τέλος Ιουνίου.
Καινοτομία
Περιπολίες δικυκλιστών στα δάση
Η μεγάλη καινοτομία όμως που μπαίνει φέτος σε εφαρμογή είναι οι περιπολίες στα δάση από δικυκλιστές πυροσβέστες (εποχικούς και μόνιμους). Ο ρόλος των δικυκλιστών εκτιμάται ότι θα είναι αποτρεπτικός για μελλοντικούς εμπρηστές, είτε από πρόθεση είτε από αμέλεια, διότι από τη στιγμή που θα γίνονται περιπολίες στα δάση είναι εύκολο να εντοπιστούν και να συλληφθούν. Οι περιπολίες από τους δικυκλιστές θα γίνονται καθημερινά από τις 11 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα. Τι μέρες όμως υψηλού κινδύνου για εκδήλωση πυρκαγιών θα γίνονται περιπολίες τις πρωινές και τις βραδινές ώρες. Τις αμέσως επόμενες μέρες αναμένεται να προμηθευτεί το Πυροσβεστικό Σώμα 140 μοτοσικλέτες. Από αυτές οι 60 θα διατεθούν στην Αττική, 14 στην Πελοπόννησο, 9 στην Κρήτη, 9 στη Στερεά Ελλάδα, 10 στην Κεντρική Μακεδονία και οι υπόλοιπες στην υπόλοιπη χώρα και στα νησιά. Η εκπαίδευση των δικυκλιστών πυροσβεστών έχει ήδη αρχίσει στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις στο Μαρκόπουλο Αττικής και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί πριν από το τέλος του μήνα, οπότε θα αρχίσουν και οι περιπολίες στα δάση.
ΠΗΓΗ: http://www.ksinistere.blogspot.com/
Τ α κενά των μαζικών αποχωρήσεων λόγω Ασφαλιστικού προσπαθεί να καλύψει το Πυροσβεστικό Σώμα, προκειμένου να δώσει τη μάχη με τις φετινές δασικές πυρκαγιές, που εμφανίζονται μέχρι στιγμής αυξημένες σε σχέση με πέρσι. Τετρακόσιοι πενήντα πυροσβέστες.....
συνταξιοδοτήθηκαν μέχρι στιγμής φέτος, έναντι 300 πέρυσι ολόκληρο τον χρόνο, ανεβάζοντας σε 3.800 τις κενές οργανικές θέσεις, που αναμένεται να αυξηθούν σε περίπτωση που υπάρξει και νέο κύμα φυγής.
Οι κενές οργανικές θέσεις επιχειρείται ήδη να καλυφθούν με εθελοντές. Χίλιοι πεντακόσιοι από αυτούς έχουν περάσει από ταχύρυθμη εκπαίδευση δύο ή τριών οχτάωρων, προκειμένου να ανταποκριθούν στις ανάγκες κατάσβεσης δασικών πυρκαγιών, σε συνεργασία με τους επαγγελματίες πυροσβέστες.
«Πυρκαγιά» από το κύμα φυγής των πυροσβεστών
Οπως διευκρινίζουν στελέχη της Πυροσβεστικής, ο ρόλος των εθελοντών θα είναι βοηθητικός, ανεξάρτητα αν θα επανδρώνουν πυροσβεστικά οχήματα μαζί με επαγγελματίες.
Οι μαζικές αποχωρήσεις πυροσβεστών λόγω Ασφαλιστικού δεν είναι η μοναδική συνέπεια της κρίσης στη λειτουργία του Πυροσβεστικού Σώματος.
Οι περικοπές στις δημόσιες δαπάνες είχαν ως αποτέλεσμα την αφαίρεση ενός ελικοπτέρου από τον αριθμό αυτών που μισθώνονται κάθε χρόνο για τις ανάγκες πυρόσβεσης και την περικοπή ενός μήνα εργασίας από τους εποχικούς πυροσβέστες, που έχουν πιάσει δουλειά από την 1η Απριλίου.
Τα πέντε ιδιόκτητα ελικόπτερα του Πυροσβεστικού Σώματος παραμένουν καθηλωμένα, επειδή δεν είχε υπογραφεί σύμβαση για την τεχνική τους υποστήριξη. Η λύση όμως στο πρόβλημα αυτό έχει δρομολογηθεί, οπότε σύντομα αναμένεται να πάρουν μέρος σε επιχειρήσεις πυρόσβεσης.
Στη διαδικασία ολοκλήρωσης βρίσκεται, σύμφωνα με πληροφορίες από την Πυροσβεστική, και η σύμβαση για τη μίσθωση άλλων εναέριων μέσων, ενώ είναι έτοιμα να ριχτούν στη μάχη με τις φλόγες και έχουν πάρει ήδη μέρος σε επιχειρήσεις πυρόσβεσης 21 αεροσκάφη που έχουν πτητική και τεχνική υποστήριξη από την Πολεμική Αεροπορία.
Τα αεροσκάφη αυτά, βάσει του σχεδιασμού που γίνεται κάθε χρόνο, θα βρίσκονται από τις 10 Ιουνίου σε διάφορα στρατιωτικά αεροδρόμια της χώρας, ώστε η διασπορά τους να συμβάλει στην άμεση επέμβαση.
Στα θετικά από πλευράς εξοπλισμού του Πυροσβεστικού Σώματος καταγράφεται φέτος η προμήθεια 80 καινούργιων πυροσβεστικών οχημάτων, στα οποία συμπεριλαμβάνονται λεωφορεία μεταφοράς προσωπικού καθώς και οχήματα 4Χ4 με δεξαμενές νερού των 500 λίτρων. Η προμήθεια έγινε κατά τη διάρκεια του χειμώνα.
Τα 47 από τα 80 νέα πυροσβεστικά οχήματα μπορούν να μεταφερθούν με C 130 σε απομακρυσμένες περιοχές και σε νησιά.
Στα επιπλέον μέσα που καταγράφονται φέτος συμπεριλαμβάνεται η τοποθέτηση 25 νέων δεξαμενών νερού, εφτά από τις οποίες είναι στην Αττική.
Ευρεία σύσκεψη στο υπ. Προστασίας του Πολίτη
Τρία «αγκάθια» για την πρόληψη των πυρκαγιών
Η αγωνία για την πρόληψη των πυρκαγιών, ώστε να περιοριστούν έως και να εξαλειφθούν οι πιθανότητες ταυτόχρονων μεγάλων πύρινων μετώπων, κυριάρχησε στην τελευταία ευρεία σύσκεψη στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, την περασμένη Τρίτη.
Τα «αγκάθια» που προβληματίζουν τον κρατικό μηχανισμό, όπως επισημάνθηκε στη σύσκεψη, είναι τρία.
Πρώτον: δεν έχουν καθαριστεί ακόμα από τα δασαρχεία οι δασικοί δρόμοι, για να μπορούν να κινηθούν ανεμπόδιστα τα πυροσβεστικά οχήματα σε περίπτωση πυρκαγιάς.
Δεύτερον: δεν έχει προχωρήσει ο καθαρισμός των περιαστικών δασών από τους δήμους. Σύμφωνα με αρμόδιους παράγοντες, στη Νότια Ελλάδα, όπου το πρόβλημα των πυρκαγιών είναι πιο έντονο, έχει καθαριστεί από τα χορτάρια μόνο το 20% των επικίνδυνων περιοχών.
Τρίτο: πρόβλημα εξακολουθούν να αποτελούν οι χωματερές, στις περισσότερες από τις οποίες δεν έχουν προχωρήσει οι προβλεπόμενες διαδικασίες ασφάλισης όπως περιφράξεις, μόνιμη παρουσία φορτηγού υδροφόρου και φύλαξη τις μέρες υψηλού κινδύνου.
Χωματερές
Πάντως αρκετές χωματερές έχουν ελεγχθεί από αξιωματικούς του Π.Σ., οι οποίοι έχουν υποβάλει τις προτάσεις τους, ενώ ορισμένες έχουν ήδη κλείσει.
Οσον αφορά τις πιστώσεις επισημάνθηκε ότι οι περισσότερες έχουν εγκριθεί, ενώ όπως τόνισαν οι υπεύθυνοι, η κατανομή των χρημάτων έγινε με βάση τη δασοκάλυψη της κάθε περιοχής και όχι με το πόσο μεγάλος είναι ένας δήμος.
Ολα τα ζητήματα αποφασίστηκε να προωθηθούν άμεσα από τον γενικό γραμματέα Πολιτικής Προστασίας, Θοδωρή Μπούφη, στους γενικούς γραμματείς των περιφερειών, ώστε να ασκηθούν πιέσεις στους δήμους να προχωρήσουν τα έργα, με στόχο να έχουν ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι το τέλος Ιουνίου.
Καινοτομία
Περιπολίες δικυκλιστών στα δάση
Η μεγάλη καινοτομία όμως που μπαίνει φέτος σε εφαρμογή είναι οι περιπολίες στα δάση από δικυκλιστές πυροσβέστες (εποχικούς και μόνιμους). Ο ρόλος των δικυκλιστών εκτιμάται ότι θα είναι αποτρεπτικός για μελλοντικούς εμπρηστές, είτε από πρόθεση είτε από αμέλεια, διότι από τη στιγμή που θα γίνονται περιπολίες στα δάση είναι εύκολο να εντοπιστούν και να συλληφθούν. Οι περιπολίες από τους δικυκλιστές θα γίνονται καθημερινά από τις 11 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα. Τι μέρες όμως υψηλού κινδύνου για εκδήλωση πυρκαγιών θα γίνονται περιπολίες τις πρωινές και τις βραδινές ώρες. Τις αμέσως επόμενες μέρες αναμένεται να προμηθευτεί το Πυροσβεστικό Σώμα 140 μοτοσικλέτες. Από αυτές οι 60 θα διατεθούν στην Αττική, 14 στην Πελοπόννησο, 9 στην Κρήτη, 9 στη Στερεά Ελλάδα, 10 στην Κεντρική Μακεδονία και οι υπόλοιπες στην υπόλοιπη χώρα και στα νησιά. Η εκπαίδευση των δικυκλιστών πυροσβεστών έχει ήδη αρχίσει στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις στο Μαρκόπουλο Αττικής και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί πριν από το τέλος του μήνα, οπότε θα αρχίσουν και οι περιπολίες στα δάση.
ΠΗΓΗ: http://www.ksinistere.blogspot.com/
Η... ακίνητη φοροδιαφυγή
ΣΧΕΔΟΝ καθημερινή είναι πια η απόδειξη ότι τα περιθώρια περιορισμού της φοροδιαφυγής είναι τεράστια και ότι αρκεί μια συνεχής και συστηματική προσπάθεια προκειμένου να εντοπίζονται φοροδιαφεύγουσες επαγγελματικές ομάδες ή και τρόποι απόκρυψης περιουσιακών στοιχείων, όπως, για παράδειγμα, τα ακίνητα και ιδιαίτερα εκείνα τα οποία εμφανίζονται να ανήκουν σε offshore εταιρείες.
ΕΙΝΑΙ γνωστός ο ρόλος των offshore εταιρειών στην αγορά ακινήτων. Αποτελούν έναν ασφαλή τρόπο συγκάλυψης του πραγματικού ιδιοκτήτη και, κατά συνέπεια, και της προέλευσης των χρημάτων με τα οποία έχουν γίνει οι συγκεκριμένες αγορές. Κι αν αναλογιστεί κανείς ότι ανέρχονται σε 1.000 οι εξωχώριες εταιρείες που έχουν στην κατοχή τους ένα ή περισσότερα ακίνητα μεγάλης αξίας, εύκολα γίνεται αντιληπτή η τεράστια απώλεια εσόδων για το Δημόσιο.
ΑΥΤΗ την άτυπη φορολογική ασυλία επιχειρεί να καταργήσει με συστηματικό τρόπο το υπουργείο Οικονομικών. Και το πρώτο μέτρο ήταν η αύξηση του φόρου για τα ακίνητα των εξωχώριων εταιρειών από το 3% στο 15%. Μπροστά στον κίνδυνο να καταβάλουν οι αφανείς ιδιοκτήτες τους στην Εφορία την αντικειμενική αξία των ακινήτων αυτών μέσα σε έξι χρόνια, θα προτιμήσουν να τα μεταβιβάσουν σε φυσικά πρόσωπα ή εταιρείες.
ΑΛΛΑ δεν είναι μόνο το μέτρο αυτό που θα χτυπήσει τη φοροδιαφυγή στον συγκεκριμένο τομέα. Είναι και οι εξονυχιστικοί έλεγχοι που θα φέρνουν, στο μεταξύ, στο φως αν τηρούνται ή όχι οι ισχύουσες πια νέες ρυθμίσεις. Οπως είναι, για παράδειγμα, ο ειδικός ετήσιος φόρος επί των ακινήτων ύψους 3%, τον οποίο μέχρι στιγμής δεν έχουν καταβάλει, ως θα όφειλαν να κάνουν, οι εξωχώριες εταιρείες. Οι περισσότερες, μάλιστα, δεν έχουν καταβάλει ούτε το ΕΤΑΚ.
ΚΙ ΑΥΤΗ είναι μία μόνο από τις πλευρές του μηχανισμού καταγραφής και ελέγχου της ακίνητης περιουσίας. Ο σχεδιασμός είναι φιλόδοξος. Και στόχος του είναι να διαμορφωθεί ένα ελεγκτικό πλαίσιο που θα εγγυάται ότι δεν θα υπάρχουν παραθυράκια φορολογικής διαφυγής.
ΠΗΓΗ: http://www.ethnos.gr/
ΕΙΝΑΙ γνωστός ο ρόλος των offshore εταιρειών στην αγορά ακινήτων. Αποτελούν έναν ασφαλή τρόπο συγκάλυψης του πραγματικού ιδιοκτήτη και, κατά συνέπεια, και της προέλευσης των χρημάτων με τα οποία έχουν γίνει οι συγκεκριμένες αγορές. Κι αν αναλογιστεί κανείς ότι ανέρχονται σε 1.000 οι εξωχώριες εταιρείες που έχουν στην κατοχή τους ένα ή περισσότερα ακίνητα μεγάλης αξίας, εύκολα γίνεται αντιληπτή η τεράστια απώλεια εσόδων για το Δημόσιο.
ΑΥΤΗ την άτυπη φορολογική ασυλία επιχειρεί να καταργήσει με συστηματικό τρόπο το υπουργείο Οικονομικών. Και το πρώτο μέτρο ήταν η αύξηση του φόρου για τα ακίνητα των εξωχώριων εταιρειών από το 3% στο 15%. Μπροστά στον κίνδυνο να καταβάλουν οι αφανείς ιδιοκτήτες τους στην Εφορία την αντικειμενική αξία των ακινήτων αυτών μέσα σε έξι χρόνια, θα προτιμήσουν να τα μεταβιβάσουν σε φυσικά πρόσωπα ή εταιρείες.
ΑΛΛΑ δεν είναι μόνο το μέτρο αυτό που θα χτυπήσει τη φοροδιαφυγή στον συγκεκριμένο τομέα. Είναι και οι εξονυχιστικοί έλεγχοι που θα φέρνουν, στο μεταξύ, στο φως αν τηρούνται ή όχι οι ισχύουσες πια νέες ρυθμίσεις. Οπως είναι, για παράδειγμα, ο ειδικός ετήσιος φόρος επί των ακινήτων ύψους 3%, τον οποίο μέχρι στιγμής δεν έχουν καταβάλει, ως θα όφειλαν να κάνουν, οι εξωχώριες εταιρείες. Οι περισσότερες, μάλιστα, δεν έχουν καταβάλει ούτε το ΕΤΑΚ.
ΚΙ ΑΥΤΗ είναι μία μόνο από τις πλευρές του μηχανισμού καταγραφής και ελέγχου της ακίνητης περιουσίας. Ο σχεδιασμός είναι φιλόδοξος. Και στόχος του είναι να διαμορφωθεί ένα ελεγκτικό πλαίσιο που θα εγγυάται ότι δεν θα υπάρχουν παραθυράκια φορολογικής διαφυγής.
ΠΗΓΗ: http://www.ethnos.gr/
Κατάρρευση του κοινωνικού κράτους
ΗΤΑΝ ΖΗΤΗΜΑ ΧΡΟΝΟΥ. Από τη στιγμή που η κυβέρνηση έχει δεσμευθεί στην τρόικα για δραστική μείωση των δημοσίων δαπανών,...
ΗΤΑΝ ΖΗΤΗΜΑ ΧΡΟΝΟΥ. Από τη στιγμή που η κυβέρνηση έχει δεσμευθεί στην τρόικα για δραστική μείωση των δημοσίων δαπανών, χωρίς να διαθέτει αξιόπιστο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού της δημόσιας διοίκησης, οι περικοπές θα γίνονταν στα τυφλά.
ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ τις τελευταίες ημέρες στα δημόσια νοσοκομεία, που υπολειτουργούν ελλείψει υλικών αλλά και λόγω της επίσχεσης εργασίας που πραγματοποιούν οι ιατροί. Την ίδια ώρα τα χρέη των νοσοκομείων εξακολουθούν να αυξάνονται με ρυθμούς που προσεγγίζουν τα 200 εκατομμύρια ευρώ μηνιαίως, τινάζοντας στον αέρα την εκτέλεση του φετινού Προϋπολογισμού.
Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ σε αυτό το αρνητικό σκηνικό είναι σπασμωδική. Αντί να προωθήσει διαρθρωτικές αλλαγές στην υγεία αναμορφώνοντας το σύστημα προμηθειών ώστε τα νοσοκομεία να σταματήσουν να αγοράζουν υλικά σε τιμές τριπλάσιες από την υπόλοιπη Ευρώπη, προχωρά σε οριζόντιες μειώσεις δαπανών, με αποτέλεσμα τα δημόσια νοσοκομεία να μην μπορούν να εξυπηρετήσουν τους ασθενείς. Η κατάρρευση του κοινωνικού κράτους είναι φανερή και από την αποκάλυψη του Ελεύθερου Τύπου ότι φέτος οι περικοπές θα είναι μεγάλες και στις δαπάνες πυρόσβεσης.
ΗΔΗ ΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Προστασίας του Πολίτη έχει ενημερώσει την Πυροσβεστική ότι τα κονδύλια για εποχικό προσωπικό και συντήρηση αεροσκαφών θα είναι σημαντικά μικρότερα. Η κυβέρνηση αντί να προχωρήσει σε εξορθολογισμό των δαπανών έχει υιοθετήσει τη λογική «πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι». Μόνο που με αυτό τον τρόπο δεν επιλύει τα προβλήματα, αλλά τα γιγαντώνει.
ΠΗΓΗ: http://www.r-typos.gr/
ΗΤΑΝ ΖΗΤΗΜΑ ΧΡΟΝΟΥ. Από τη στιγμή που η κυβέρνηση έχει δεσμευθεί στην τρόικα για δραστική μείωση των δημοσίων δαπανών, χωρίς να διαθέτει αξιόπιστο πρόγραμμα εκσυγχρονισμού της δημόσιας διοίκησης, οι περικοπές θα γίνονταν στα τυφλά.
ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ τις τελευταίες ημέρες στα δημόσια νοσοκομεία, που υπολειτουργούν ελλείψει υλικών αλλά και λόγω της επίσχεσης εργασίας που πραγματοποιούν οι ιατροί. Την ίδια ώρα τα χρέη των νοσοκομείων εξακολουθούν να αυξάνονται με ρυθμούς που προσεγγίζουν τα 200 εκατομμύρια ευρώ μηνιαίως, τινάζοντας στον αέρα την εκτέλεση του φετινού Προϋπολογισμού.
Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ σε αυτό το αρνητικό σκηνικό είναι σπασμωδική. Αντί να προωθήσει διαρθρωτικές αλλαγές στην υγεία αναμορφώνοντας το σύστημα προμηθειών ώστε τα νοσοκομεία να σταματήσουν να αγοράζουν υλικά σε τιμές τριπλάσιες από την υπόλοιπη Ευρώπη, προχωρά σε οριζόντιες μειώσεις δαπανών, με αποτέλεσμα τα δημόσια νοσοκομεία να μην μπορούν να εξυπηρετήσουν τους ασθενείς. Η κατάρρευση του κοινωνικού κράτους είναι φανερή και από την αποκάλυψη του Ελεύθερου Τύπου ότι φέτος οι περικοπές θα είναι μεγάλες και στις δαπάνες πυρόσβεσης.
ΗΔΗ ΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ Προστασίας του Πολίτη έχει ενημερώσει την Πυροσβεστική ότι τα κονδύλια για εποχικό προσωπικό και συντήρηση αεροσκαφών θα είναι σημαντικά μικρότερα. Η κυβέρνηση αντί να προχωρήσει σε εξορθολογισμό των δαπανών έχει υιοθετήσει τη λογική «πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι». Μόνο που με αυτό τον τρόπο δεν επιλύει τα προβλήματα, αλλά τα γιγαντώνει.
ΠΗΓΗ: http://www.r-typos.gr/
Προς συμφωνία για «Μακεδονία του Βαρδάρη»
Κοντά σε συμφωνία στο όνομα «Δημοκρατία της Μακεδονίας του Βαρδάρη» βρίσκονται η Ελλάδα και η ΠΓΔΜ, υπό την πιεστική παρέμβαση των ΗΠΑ και της Ε.Ε.
Η συγκεκριμένη ονομασία καλύπτει την ελληνική απαίτηση περί γεωγραφικού προσδιορισμού, ενώ χρησιμοποιείται ευρέως από τους πολίτες της γειτονικής χώρας στο πλαίσιο της διαφοροποίησης από τη Μακεδονία του Αιγαίου (Ελλάδα) και τη Μακεδονία του Πιρίν (Βουλγαρία). Αλλωστε, πριν από έναν ακριβώς χρόνο ο σύμβουλος του προέδρου της......
ΠΓΔΜ, Ρίστο Νίκοβσκι, είχε δημόσια ταχθεί υπέρ του «Δημοκρατία της Μακεδονίας (Βαρδάρη)». Υπό αυτό το πρίσμα αποκτά ιδιαίτερη σημασία και η ακριβής μορφή που θα έχει η αναγραφή της ονομασίας.
Η χρήση γεωγραφικών περιοχών ή ποταμών ως συστατικό της επίσημης ονομασίας βρέθηκε επανειλημμένα στην.....
τράπεζα των διαπραγματεύσεων, τόνισε στην «Κ» άριστα ενημερωμένη δυτική διπλωματική πηγή που περιέγραψε ως καθοριστικό παράγοντα της πορείας προς τη λύση την πρωτοβουλία του Γιώργου Παπανδρέου να εγκαινιάσει απ’ ευθείας συναντήσεις με τον Νίκολα Γκρούεφσκι, οι οποίες, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «έσπασαν τον πάγο», και πρόσθεσε: «Οι κινήσεις του κ. Παπανδρέου είχαν μεγάλη συμβολική σημασία. Ξαφνικά, οι γείτονές σας δεν αισθάνονταν ούτε αποκλεισμένοι ούτε ταπεινωμένοι». Προς την ίδια κατεύθυνση κινήθηκαν και οι συχνές επαφές των κ. Δρούτσα και Μιλόσοσκι.
Ο ρόλος του Στάινμπεργκ
Οι εντατικές διαπραγματεύσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, έχουν αποδώσει καρπούς. Από αμερικανικής πλευράς με το θέμα ασχολήθηκε εκτενώς ο δεύτερος στην ιεραρχία του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, Τζέιμς Στάινμπεργκ, ο οποίος τον τελευταίο χρόνο επισκέφθηκε επανειλημμένα τις δύο χώρες. Στην Ελλάδα βρέθηκε τρεις φορές: τον Μάιο, τον Ιούνιο, και τον Δεκέμβριο του 2009 και συναντήθηκε με τον Κώστα Καραμανλή και τον Γιώργο Παπανδρέου. Ο κ. Στάινμπεργκ, που τιμήθηκε πριν από τρεις εβδομάδες από την «Ελληνική και Κυπριακή Ηγεσία» στην Ουάσιγκτον, δήλωσε πρόσφατα ότι «επίκειται η λήψη δύσκολων αποφάσεων» από τον κ. Γκρούεφσκι, υπογράμμισε τη σημασία που έχει για τα Σκόπια στη σημερινή περίοδο αβεβαιότητας η ένταξη στην Ε.Ε. και στο ΝΑΤΟ, ενώ χαιρέτισε τη θετική στάση του κ. Παπανδρέου και το όραμά του για πλήρη ενσωμάτωση των δυτικών Βαλκανίων στην Ε.Ε. έως το 2014. Η ελληνική πλευρά υπογραμμίζει την ανάγκη η νέα, σύνθετη ονομασία να χρησιμοποιείται έναντι όλων, ώστε να αποφευχθεί η σύγχυση των πολλαπλών ονομάτων, θέση στην οποία προσχωρούν σταδιακά και σημαντικές χώρες που επηρεάζουν. Στο πλαίσιο αυτό εκτιμάται ότι η ονομασία «Μακεδονία του Βαρδάρη» παρουσιάζει τα λιγότερα εμπόδια, και θα μπορούσε να κατοχυρωθεί συνταγματικά αφού αποτελεί οικεία περιγραφή της χώρας για τους ίδιους τους πολίτες της ΠΓΔΜ.
Κατά την επίσκεψη του Γιώργου Παπανδρέου στην Ουάσιγκτον, τον Μάρτιο, η αμερικανική πλευρά διεμήνυσε την πρόθεσή της να υιοθετήσει τόσο στα διεθνή φόρουμ όσο και στις διμερείς σχέσεις τη συμβιβαστική ονομασία, είτε το «Βόρεια Μακεδονία», που είχε προτείνει πέρυσι ο κ. Νίμιτς, είτε το «Μακεδονία του Βαρδάρη», που φαίνεται να είναι η ονομασία στην οποία πιθανώς να καταλήξουν οι δύο χώρες.
ΠΗΓΗ: http://www.ksipnistere.blogspot.com/
Η συγκεκριμένη ονομασία καλύπτει την ελληνική απαίτηση περί γεωγραφικού προσδιορισμού, ενώ χρησιμοποιείται ευρέως από τους πολίτες της γειτονικής χώρας στο πλαίσιο της διαφοροποίησης από τη Μακεδονία του Αιγαίου (Ελλάδα) και τη Μακεδονία του Πιρίν (Βουλγαρία). Αλλωστε, πριν από έναν ακριβώς χρόνο ο σύμβουλος του προέδρου της......
ΠΓΔΜ, Ρίστο Νίκοβσκι, είχε δημόσια ταχθεί υπέρ του «Δημοκρατία της Μακεδονίας (Βαρδάρη)». Υπό αυτό το πρίσμα αποκτά ιδιαίτερη σημασία και η ακριβής μορφή που θα έχει η αναγραφή της ονομασίας.
Η χρήση γεωγραφικών περιοχών ή ποταμών ως συστατικό της επίσημης ονομασίας βρέθηκε επανειλημμένα στην.....
τράπεζα των διαπραγματεύσεων, τόνισε στην «Κ» άριστα ενημερωμένη δυτική διπλωματική πηγή που περιέγραψε ως καθοριστικό παράγοντα της πορείας προς τη λύση την πρωτοβουλία του Γιώργου Παπανδρέου να εγκαινιάσει απ’ ευθείας συναντήσεις με τον Νίκολα Γκρούεφσκι, οι οποίες, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «έσπασαν τον πάγο», και πρόσθεσε: «Οι κινήσεις του κ. Παπανδρέου είχαν μεγάλη συμβολική σημασία. Ξαφνικά, οι γείτονές σας δεν αισθάνονταν ούτε αποκλεισμένοι ούτε ταπεινωμένοι». Προς την ίδια κατεύθυνση κινήθηκαν και οι συχνές επαφές των κ. Δρούτσα και Μιλόσοσκι.
Ο ρόλος του Στάινμπεργκ
Οι εντατικές διαπραγματεύσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη το τελευταίο διάστημα, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, έχουν αποδώσει καρπούς. Από αμερικανικής πλευράς με το θέμα ασχολήθηκε εκτενώς ο δεύτερος στην ιεραρχία του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, Τζέιμς Στάινμπεργκ, ο οποίος τον τελευταίο χρόνο επισκέφθηκε επανειλημμένα τις δύο χώρες. Στην Ελλάδα βρέθηκε τρεις φορές: τον Μάιο, τον Ιούνιο, και τον Δεκέμβριο του 2009 και συναντήθηκε με τον Κώστα Καραμανλή και τον Γιώργο Παπανδρέου. Ο κ. Στάινμπεργκ, που τιμήθηκε πριν από τρεις εβδομάδες από την «Ελληνική και Κυπριακή Ηγεσία» στην Ουάσιγκτον, δήλωσε πρόσφατα ότι «επίκειται η λήψη δύσκολων αποφάσεων» από τον κ. Γκρούεφσκι, υπογράμμισε τη σημασία που έχει για τα Σκόπια στη σημερινή περίοδο αβεβαιότητας η ένταξη στην Ε.Ε. και στο ΝΑΤΟ, ενώ χαιρέτισε τη θετική στάση του κ. Παπανδρέου και το όραμά του για πλήρη ενσωμάτωση των δυτικών Βαλκανίων στην Ε.Ε. έως το 2014. Η ελληνική πλευρά υπογραμμίζει την ανάγκη η νέα, σύνθετη ονομασία να χρησιμοποιείται έναντι όλων, ώστε να αποφευχθεί η σύγχυση των πολλαπλών ονομάτων, θέση στην οποία προσχωρούν σταδιακά και σημαντικές χώρες που επηρεάζουν. Στο πλαίσιο αυτό εκτιμάται ότι η ονομασία «Μακεδονία του Βαρδάρη» παρουσιάζει τα λιγότερα εμπόδια, και θα μπορούσε να κατοχυρωθεί συνταγματικά αφού αποτελεί οικεία περιγραφή της χώρας για τους ίδιους τους πολίτες της ΠΓΔΜ.
Κατά την επίσκεψη του Γιώργου Παπανδρέου στην Ουάσιγκτον, τον Μάρτιο, η αμερικανική πλευρά διεμήνυσε την πρόθεσή της να υιοθετήσει τόσο στα διεθνή φόρουμ όσο και στις διμερείς σχέσεις τη συμβιβαστική ονομασία, είτε το «Βόρεια Μακεδονία», που είχε προτείνει πέρυσι ο κ. Νίμιτς, είτε το «Μακεδονία του Βαρδάρη», που φαίνεται να είναι η ονομασία στην οποία πιθανώς να καταλήξουν οι δύο χώρες.
ΠΗΓΗ: http://www.ksipnistere.blogspot.com/
Άρπαξε 2.000 ευρώ από ιδιοκτήτρια ανθοπωλείου
Προσποιήθηκε την πελάτισσα και ξάφρισε το πορτοφόλι μιας ιδιοκτήτριας ανθοπωλείου στην Καρδίτσα.
Ο λόγος για μια άγνωστη, η οποία προσποιούμενη την πελάτισσα, χωρίς να γίνει αντιληπτή, πήρε το ποσό των 2.000 ευρώ που είχε στο πορτοφόλι της η 37χρονη ιδιοκτήτρια και στη συνέχεια διέφυγε προς άγνωστη κατεύθυνση.
Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Καρδίτσας.
ΠΗΓΗ: http://www.zougla.gr/
Ο λόγος για μια άγνωστη, η οποία προσποιούμενη την πελάτισσα, χωρίς να γίνει αντιληπτή, πήρε το ποσό των 2.000 ευρώ που είχε στο πορτοφόλι της η 37χρονη ιδιοκτήτρια και στη συνέχεια διέφυγε προς άγνωστη κατεύθυνση.
Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Καρδίτσας.
ΠΗΓΗ: http://www.zougla.gr/
Ταλαιπωρίας συνέχεια για τους επιβάτες του ΗΣΑΠ
Κλειστό θα παραμείνει σήμερα το τμήμα του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου Ειρήνη – Νερατζιώτισσα, εξαιτίας των έργων ανακαίνισης της σιδηροδρομικής γραμμής.
Το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται με την λεωφορειακή γραμμή Χ16.
Ταλαιπωρία υπέστησαν οι πολίτες και το σαββατοκύριακο, καθώς παρέμεινε κλειστό το Ειρήνη - Κηφισιά του ΗΣΑΠ.
ΠΗΓΗ: http://www.zougla.gr/
Το επιβατικό κοινό θα εξυπηρετείται με την λεωφορειακή γραμμή Χ16.
Ταλαιπωρία υπέστησαν οι πολίτες και το σαββατοκύριακο, καθώς παρέμεινε κλειστό το Ειρήνη - Κηφισιά του ΗΣΑΠ.
ΠΗΓΗ: http://www.zougla.gr/
Εντοπίστηκε χασισοφυτεία στο Ηράκλειο Κρήτης
Συνολικά 306 φυτά ινδικής κάνναβης, ύψους 20 εκ. εντοπίστηκαν από τους άνδρες του ΤΑΕ σε ένα αυτοσχέδιο φυτώριο που βρίσκεται στη περιοχή του Δήμου Αρχανών, στο Ηράκλειο της Κρήτης.
Επίσης εντοπίστηκαν αρδευτικά εξαρτήματα και γεωργικά εργαλεία, τα οποία θ’ αποσταλούν στο Εργαστήριο Εγκληματολογικών Ερευνών, για την περεταίρω εξέτασή τους.
ΠΗΓΗ: http://www.zougla.gr/
Επίσης εντοπίστηκαν αρδευτικά εξαρτήματα και γεωργικά εργαλεία, τα οποία θ’ αποσταλούν στο Εργαστήριο Εγκληματολογικών Ερευνών, για την περεταίρω εξέτασή τους.
ΠΗΓΗ: http://www.zougla.gr/
Φωτιά σε περίπτερο στην Ομόνοια
Πυρκαγιά ξέσπασε στις 04:00 τα ξημερώματα σε ένα περίπτερο που βρίσκεται επί της οδού Αγίου Κωνσταντίνου, στην Ομόνοια.
Στο σημείο έσπευσαν άνδρες της Πυροσβεστικής και κατέσβησαν τη φωτιά. Ωστόσο, σημειώθηκαν αρκετές υλικές ζημιές, χωρίς να τραυματιστεί κάποιος περαστικός.
Μέχρι στιγμής άγνωστη παραμένει η αιτία που προκάλεσε τη φωτιά.
ΠΗΓΗ: http://www.zougla.gr/
Στο σημείο έσπευσαν άνδρες της Πυροσβεστικής και κατέσβησαν τη φωτιά. Ωστόσο, σημειώθηκαν αρκετές υλικές ζημιές, χωρίς να τραυματιστεί κάποιος περαστικός.
Μέχρι στιγμής άγνωστη παραμένει η αιτία που προκάλεσε τη φωτιά.
ΠΗΓΗ: http://www.zougla.gr/
Φωτιά σε Ι.Χ στη Γλυφάδα
Στις φλόγες τυλίχθηκε λίγα λεπτά μετά τις 04:00 τα ξημερώματα ένα εγκαταλελειμμένο Ι.Χ στην περιοχή της Γλυφάδας.
Στο σημείο και συγκεκριμένα στη συμβολή των οδών Άλσους και Τατάκη έσπευσαν άνδρες της Πυροσβεστικής, οι οποίοι κατέσβησαν τη φωτιά, προτού επεκταθεί σε παρακείμενα σταθμευμένα οχήματα.
Το Ι.Χ υπέστη υλικές ζημιές.
ΠΗΓΗ: http://www.zougla.gr/
Στο σημείο και συγκεκριμένα στη συμβολή των οδών Άλσους και Τατάκη έσπευσαν άνδρες της Πυροσβεστικής, οι οποίοι κατέσβησαν τη φωτιά, προτού επεκταθεί σε παρακείμενα σταθμευμένα οχήματα.
Το Ι.Χ υπέστη υλικές ζημιές.
ΠΗΓΗ: http://www.zougla.gr/